Giriş

Ekonomik Kriz Nedir Tam Olarak?

Yani biz halk olarak bu krizin geldiğini tam olarak nelere bakarak anlıyoruz? Dolardan mı? Market fiyatlarından mı? Yoksa milletin maaşı falan mı ödenmiyor?Ayrıca Türkiye şu an bu krizin neresinde? Bir kriz var mı? Daha neler olabilir? (kötü senaryolar). Mesela duyun-i umumiye olabilir mi?
Yani biz halk olarak bu krizin geldiğini tam olarak nelere bakarak anlıyoruz? Dolardan mı? Market fiyatlarından mı? Yoksa milletin maaşı falan mı ödenmiyor?

Ayrıca Türkiye şu an bu krizin neresinde? Bir kriz var mı? Daha neler olabilir? (kötü senaryolar). Mesela duyun-i umumiye olabilir mi?
giovanne
(0 sn)

Opel Corsa’da yakıt tüketimi gösterimi

Araba alıyorum, 2017 opel corsa. Essentia. Yalnız arabanin direksiyon kismindaki ekranda yakit tuketimi nasil gosterilir onu bulamadim. Direksiyon solunda menu tusu var ama oradan yag, lastik basinci degerlerini gorebiliyorum. Bu modelde mi yok acaba var mi bilen ya bir turlu cozemedim?
Araba alıyorum, 2017 opel corsa. Essentia. Yalnız arabanin direksiyon kismindaki ekranda yakit tuketimi nasil gosterilir onu bulamadim.
Direksiyon solunda menu tusu var ama oradan yag, lastik basinci degerlerini gorebiliyorum. Bu modelde mi yok acaba var mi bilen ya bir turlu cozemedim?
bradshaw
(0 sn)

bodrumda otel ?

önerilerinizi bekliyorum. herşey dahil 2 kişiyiz 3-6 haziran bütçe 3000.
önerilerinizi bekliyorum. herşey dahil 2 kişiyiz 3-6 haziran bütçe 3000.
nooisy
(0 sn)

kulağa lazer epilasyon

Kulak kıllarımı lazer epilasyon ile aldırmak istiyorum. (Erkeğim. Bilmiyorum önemi var mı?)Yan etkisi falan var mıdır? Tekrar çıkar mı? İstanbul'da nereyi tavsiye edersiniz? Kaç lira tutar?
Kulak kıllarımı lazer epilasyon ile aldırmak istiyorum. (Erkeğim. Bilmiyorum önemi var mı?)Yan etkisi falan var mıdır? Tekrar çıkar mı? İstanbul'da nereyi tavsiye edersiniz? Kaç lira tutar?
sorucu
(0 sn)

Vodofone Evden İnternet Öneriyor Musunuz?

Soru başlıkta dostlar
Soru başlıkta dostlar

beşiktaş ve civarında iftar

beşiktaş ve çevresinde 15-20 kişinin rahat ferah iftar yapılabileceği aşşırı kazık olmayan nezih bir restoran var mıdır?
beşiktaş ve çevresinde 15-20 kişinin rahat ferah iftar yapılabileceği aşşırı kazık olmayan nezih bir restoran var mıdır?
rentts
(9 dk)

Akyakada kalacak yer

Bir gece kalacağız. Maddi olarak da kişi başı en fazla 100 tl verebiliriz. Apart falan nereyi önerirsiniz ?
Bir gece kalacağız. Maddi olarak da kişi başı en fazla 100 tl verebiliriz.

Apart falan nereyi önerirsiniz ?
ondkz
(27 dk)

Hacettepe yurdunda camdan aşağı atılan kediler hakkında

İlgili şahısla ilgili bilgisi görgüsü, okuduğu bölüm, kimliği vb. (olasılık derecesinde dahi olsa) var mıdır? Varsa benimle paylaşabilir mi? Tamamen hukuk sınırları dahilinde bir mücadele vereceğim de. Teşekkürler.(Ceza olmadığını biliyorum, nick'imi dikkate alınız.)
İlgili şahısla ilgili bilgisi görgüsü, okuduğu bölüm, kimliği vb. (olasılık derecesinde dahi olsa) var mıdır? Varsa benimle paylaşabilir mi? Tamamen hukuk sınırları dahilinde bir mücadele vereceğim de.

Teşekkürler.

(Ceza olmadığını biliyorum, nick'imi dikkate alınız.)

Kuru üzüm posasıyla ne yapayım?

Evdeki kuru üzümleri kaynatıp şıra gibi bir içecek yaptım. Şimdi yarım kilo kadar kaynamış şekersiz kuru üzüm posası kaldı elimde. Cilde çok iyi geldiği içim değerlendirmek istiyorum ama nasıl saklayacağımı bilemedim. Bir maskelik miktarda poşetlere koyup dondurucuya atabilirim ama başka şeyler öner
Evdeki kuru üzümleri kaynatıp şıra gibi bir içecek yaptım. Şimdi yarım kilo kadar kaynamış şekersiz kuru üzüm posası kaldı elimde. Cilde çok iyi geldiği içim değerlendirmek istiyorum ama nasıl saklayacağımı bilemedim. Bir maskelik miktarda poşetlere koyup dondurucuya atabilirim ama başka şeyler öneren olursa onu da yaparım, tonik olur vs.

fizyopatoloji- histopatoloji

bu kadar geç kaldıktan sonra en hızlı ve kolay nasıl öğrenilir? napmaliyim?kitap önerisi güzel olur. sevgiler
bu kadar geç kaldıktan sonra en hızlı ve kolay nasıl öğrenilir? napmaliyim?


kitap önerisi güzel olur.

sevgiler

Aksama dogru esmerlesiyorum.

Neden oluyor bu? Aksam ustu yuzumun rengi atiyor hep. Biraz karariyor ve sagliksiz bir renk aliyor tenim. Yani oyle normal esmer ten degil, sagliksiz bir renk.Bana mi oyle geliyor diye son zamanlarda ozellikle dikkat ettim. Ayni saatlerde ayni mekanda ayni isikta konttrol ediyorum aynaya bakip. Hatt
Neden oluyor bu? Aksam ustu yuzumun rengi atiyor hep. Biraz karariyor ve sagliksiz bir renk aliyor tenim. Yani oyle normal esmer ten degil, sagliksiz bir renk.
Bana mi oyle geliyor diye son zamanlarda ozellikle dikkat ettim. Ayni saatlerde ayni mekanda ayni isikta konttrol ediyorum aynaya bakip. Hatta bir sure bir gunduz bir de aksam ustu ayni isik sartlarinda ayni acidan ayni kamerayla suratimi cekip karsliastirma bile yaptim, gercekten bana oyle falan geldigi yok. Aksam 5 gibi rengim atiyor.
Niye olur ki boyle bir sey? Ve size de oluyor mu sorusu tabii ki:)
stavro
(9 saat)

uni-assist ile alakalı birkaç soru

Merhaba. Bu uni-assist meselesinde okuduğumu anlama sorunu yaşıyorum maalesef. Burada muhakkak tedrisatından geçmiş olan vardır.Şimdi ben halihazırda bir lisans öğrencisiyim. Almanya'da lisans programlarına başvuracağım. Okulumdan çıkışımı almadığım için lise diplomamın orijinalini alamıyorum. Ancak
Merhaba. Bu uni-assist meselesinde okuduğumu anlama sorunu yaşıyorum maalesef. Burada muhakkak tedrisatından geçmiş olan vardır.

Şimdi ben halihazırda bir lisans öğrencisiyim. Almanya'da lisans programlarına başvuracağım. Okulumdan çıkışımı almadığım için lise diplomamın orijinalini alamıyorum. Ancak aslı gibidir kopyasını alabiliyorum. Bu yeterli olacak mıdır?

Ösym'den alınan belge zannediyorum ki hangi puan türünden kaç puan aldığımızı ihtiva eden belge, başka bir belge alınabiliyor mu? Eğer o belgeyse bunda çevrilecek bir şey göremediğim için tereddüt ediyorum. Bir de Ankara'dan ıslak imzalı-kaşeli alınması gerektiği yazılmış ancak internetten çıktısıyla da konsolosluktan onay aldığını yazanlar olmuş. Bunda bir nihai bilgi var mı acaba?

Son olarak İstanbul'dan en erken (benim gidebileceğim) 18 Haziran'a randevu alabiliyorum konsolosluktan. Mayısın sonunda birkaç günlüğüne Almanya'da olacağım. Burada konsolosluktan alacağım tasdiki oradaki başka bir kurumdan alabilir miyim? Çünkü buradaki için beklersem 15 Temmuz olan deadline'ı kaçıracağım büyük ihtimalle. Bir de işlerimi bitirip oradan postaya vermem daha hızlı bir sonuç aldırır mı bana?

Alacağımız tüm İngilizce veya Almanca olmayan belgelerde sırasıyla tercüme, noter ve konsolosluk onayı izleniyor değil mi? İngilizce veya Almanca belgelerde ise sadece konsolosluk onayı yeterli sanıyorum?

Çok teşekkürler.
tebelles
(10 saat)

üsküdar civarı müzik çalışılacak yer

komşular acemi müzisyene katlanamadığı için stüdyo gibi kapalı bir ortama ihtiyacım var. bağlama ve gitar çalışacağım.uygun fiyatlı bir yer biliyorsanız bana haber verin. üsküdar veya çengelköy civarı tercihim.ama bir sorun var düzenli olarak değil de rastgele zamanlarda kullanabileceğim burayı. baz
komşular acemi müzisyene katlanamadığı için stüdyo gibi kapalı bir ortama ihtiyacım var. bağlama ve gitar çalışacağım.uygun fiyatlı bir yer biliyorsanız bana haber verin. üsküdar veya çengelköy civarı tercihim.
ama bir sorun var düzenli olarak değil de rastgele zamanlarda kullanabileceğim burayı. bazen haftasonu olabilir bazen haftaiçi akşam saatlerinde de olabilir.
burayı bir ay boyunca takip edeceğim konu bayatlamış deyipte cevap yazmamazlık etmeyin.
teşekkürler.
izole
(13 saat)

2014te bedelli askerlik yapmış olanlar

2014te bedelli askerlik yapanlardan bakaya ve yoklama kaçağı olanların idari para cezaları silinmişti. bedelli çıktığında o cezaları yatırmış olanların durumu ne oldu. ödedikleriyle mi kaldılar, bedelli ücretinden düşüldü mü ?
2014te bedelli askerlik yapanlardan bakaya ve yoklama kaçağı olanların idari para cezaları silinmişti.

bedelli çıktığında o cezaları yatırmış olanların durumu ne oldu. ödedikleriyle mi kaldılar, bedelli ücretinden düşüldü mü ?
hezarfen
(13 saat)

Ankara ev arkadaşı v4

Merhaba bozkirin tezeneleri,Ankarada yanina tasinabilecegim bir ev arkadasi ariyorum.- konum olarak metro/ankaray guzergahi ya da cok uzak olmayan herhangi bi yer uygun benim icin- kira olarak maks. 500 faturalar dahil 600-650 odemek istiyorum- evden beklentim temiz ve cok eski olmamasi- sigara/ alk
Merhaba bozkirin tezeneleri,

Ankarada yanina tasinabilecegim bir ev arkadasi ariyorum.

- konum olarak metro/ankaray guzergahi ya da cok uzak olmayan herhangi bi yer uygun benim icin
- kira olarak maks. 500 faturalar dahil 600-650 odemek istiyorum
- evden beklentim temiz ve cok eski olmamasi
- sigara/ alkol konusunda sosyal iciciyim kurallara uyarim
- hayvanlari cok seviyorum ancak kedi / kopek alerjim var
- ben kamuda calisiyorum 26/e/terazi

Aydinlik dusunceli laik insanlari mesaj kutuma bekliyorum, sevgilerle
rajkoothrapali
(14 saat)

üsküdar kadın ev arkadaşı aranıyor

ders dönemim sona erdiğinden dolayı üsküdar'daki evimden taşınıyorum. yerime geçmek isteyen kadın arkadaş aramaktayım. ev 3+1, yeni belediye binası arkasında ve eşyalı. ilgilenenler detayları mesaj yoluyla öğrenebilirler. duyuru dışı ulaşmak isteyenler mail atabilir. gorkemyaz.tr@gmail.com
ders dönemim sona erdiğinden dolayı üsküdar'daki evimden taşınıyorum. yerime geçmek isteyen kadın arkadaş aramaktayım. ev 3+1, yeni belediye binası arkasında ve eşyalı. ilgilenenler detayları mesaj yoluyla öğrenebilirler. duyuru dışı ulaşmak isteyenler mail atabilir. gorkemyaz.tr@gmail.com
siktiridyum
(15 saat)

Beşiktaş Ihlamurdere'de ev arkadaşı

Beşiktaş Ihlamurdere'de Viyana Kahvesi sokağında oturan arkadaşım bir kadın ev arkadaşı arıyor. Bir kedisi var. Sigara içiyor. Kediden ve sigaradan rahatsız olmayacak birini arıyor.Ev 2+1, 2 katta. Tüm odalar güneş alıyor, rahat ve konforlu. Tüm eşyalar mevcut.Kira: 1000 TL + Faturalariletişim: uzun
Beşiktaş Ihlamurdere'de Viyana Kahvesi sokağında oturan arkadaşım bir kadın ev arkadaşı arıyor. Bir kedisi var. Sigara içiyor. Kediden ve sigaradan rahatsız olmayacak birini arıyor.

Ev 2+1, 2 katta. Tüm odalar güneş alıyor, rahat ve konforlu. Tüm eşyalar mevcut.

Kira: 1000 TL + Faturalar

iletişim: uzunefsane@gmail.com ve ya yeşil kutusundan bana numaranızı atabilirsiniz.
ertankndmr
(15 saat)

Üsküdar / Kiralık Ev

Merkeze çok yakın olan evime kadın ev arkadaşı arıyorum, öğrenciyim. İlgilenenler mesajdan ulaşırsa kendimle ve evle ilgili daha detaylı bilgi verebilirim.
Merkeze çok yakın olan evime kadın ev arkadaşı arıyorum, öğrenciyim. İlgilenenler mesajdan ulaşırsa kendimle ve evle ilgili daha detaylı bilgi verebilirim.

Kadikoy kemal ataturk anadolu lisesi

Cok dusuk bir ihtimal ama bu okulda gorev yapan veya yapmis bir tanidigi olan var mi? Okul ile ilgili bikac sey sormak istiyorum da, tesekkur ederim.
Cok dusuk bir ihtimal ama bu okulda gorev yapan veya yapmis bir tanidigi olan var mi? Okul ile ilgili bikac sey sormak istiyorum da, tesekkur ederim.
balpolen
(16 saat)

istanbul / Belgrad Yol Arkadaşı

Perşembe veya Cuma sabah arabayla İstanbul'dan Belgrad'a gideceğim. Dönüş ise pazar akşam olacak. Özellikle ehliyeti olup da katılmak isteyen, o tarihlerde yol güzargahında olanlar olursa seslenebilir.
Perşembe veya Cuma sabah arabayla İstanbul'dan Belgrad'a gideceğim. Dönüş ise pazar akşam olacak. Özellikle ehliyeti olup da katılmak isteyen, o tarihlerde yol güzargahında olanlar olursa seslenebilir.
mad mind
(17 saat)

23 Mayıs PSM - Camel Konseri

Merhaba,Bu konsere duyurudan gidecek kimse var mı? Orada buluşur ayak üstü laflardık biraz?Sevgiler.
Merhaba,

Bu konsere duyurudan gidecek kimse var mı? Orada buluşur ayak üstü laflardık biraz?

Sevgiler.

hacettepe üniversitesi bilgisayar mühendisliği yüksek lisans

selam galyalılar, h. ü. bilgisayar mühendisliği yüksek lisansa başvurmayı düşünüyorum. bu süreçte yardımcı olabilecek, yol gösterebilecek kimse çıkar mı? http://www.fenbilimleri.hacettepe.edu.tr/ bu siteyi epey inceledim, tecrübe sahibi birilerinin tavsiyelerini de dinlemek isterim.
selam galyalılar, h. ü. bilgisayar mühendisliği yüksek lisansa başvurmayı düşünüyorum. bu süreçte yardımcı olabilecek, yol gösterebilecek kimse çıkar mı? www.fenbilimleri.hacettepe.edu.tr bu siteyi epey inceledim, tecrübe sahibi birilerinin tavsiyelerini de dinlemek isterim.
fuckirama
(17 saat)

pearson istanbul ofisinde çalışan, çalışan tanıdığı olan ya da bilgisi olan

güzel insanlardan varsa burada, hayırlı bi iş için ses edebilirler mi?
güzel insanlardan varsa burada, hayırlı bi iş için ses edebilirler mi?
Bruce
(17 saat)

Çok kısa bir çeviri

Özelden yardım edebilecek birisi var mı?
Özelden yardım edebilecek birisi var mı?
owaki
(17 saat)

ev bilgisayarı, ağ kurulumu

işyerlerinde olur, oturum açınca kendi masaüstü gelir. oturumu açtığı bilgisayardan bağımsız olarak. yurttaki öğrencilerin bilgisayarları için de bunu yapmak istiyorum. nasıl yapılır, ne gerekir ?teşekkürler.
işyerlerinde olur, oturum açınca kendi masaüstü gelir. oturumu açtığı bilgisayardan bağımsız olarak. yurttaki öğrencilerin bilgisayarları için de bunu yapmak istiyorum. nasıl yapılır, ne gerekir ?

teşekkürler.
xephyr
(18 saat)

Beşiktaş'ın Merkezinde Kiralık Oda

Beşiktaş Ihlamur Caddesinde Merkeze 2 dk mesafede olan, Viyana Kahvesi'nin sokağında 2 + 1 evin bir odası kiralıktır.Ev geniştir, aile evi gibi konforludur, içi tamamen yenidir, 4. katta tamamen ışık görüyor. Doğalgaz, Wi-fi, kablo tv, bulaşık makinesi, fırın, çamaşır makinesi bulunmaktadır. Oda: h
Beşiktaş Ihlamur Caddesinde Merkeze 2 dk mesafede olan, Viyana Kahvesi'nin sokağında 2 + 1 evin bir odası kiralıktır.
Ev geniştir, aile evi gibi konforludur, içi tamamen yenidir, 4. katta tamamen ışık görüyor. Doğalgaz, Wi-fi, kablo tv, bulaşık makinesi, fırın, çamaşır makinesi bulunmaktadır.


Oda: i.hizliresim.com
Salon: i.hizliresim.com
Mutfak: i.hizliresim.com
Banyo: i.hizliresim.com


Kira 1000tl + faturalardır.

05392491355 - Whatsapp aracılığıyla ulaşabilirsiniz.

çene basıncı testi

selamlar.köpeklerin falan çene gücünü ölçmek için ısırdıkları bir mekanizma vardı.bi' türlü bulamıyorum. adı falan ne acaba? bilen var mıdır?
selamlar.
köpeklerin falan çene gücünü ölçmek için ısırdıkları bir mekanizma vardı.
bi' türlü bulamıyorum. adı falan ne acaba? bilen var mıdır?
patronaj
(19 saat)

Kemik yapida yogun sinyal azalmasi

Merhaba, MR sonucumda boyle bir cumle var, yanina doktor (anemi?) Diye not dusmus. Su an doktora gosteremedigim icin cok stres oldum, eger aramizda doktor varsa ne demek oldugunu aciklayabilirse cok sevinecegim. Cok tesekkurler.
Merhaba, MR sonucumda boyle bir cumle var, yanina doktor (anemi?) Diye not dusmus. Su an doktora gosteremedigim icin cok stres oldum, eger aramizda doktor varsa ne demek oldugunu aciklayabilirse cok sevinecegim. Cok tesekkurler.
rivulet
(24 saat)

Tuhaf Facebook/Instagram yorumlarını nasıl bulabilirim?

Instagramda, facede gezinirken bazı sayfalarda ironik bir şekilde "façan yansın karşiim", "ula harbi fişeqsin haa" gibi şeylerle başlayıp, nazar duaları, kanun maddeleri gibi bir ton yazı döküldükten sonra biten tuhaf yorumlar var. bunları derleyip, hazırda tutmak istiyorum. bu tarz yorumların farkl
Instagramda, facede gezinirken bazı sayfalarda ironik bir şekilde "façan yansın karşiim", "ula harbi fişeqsin haa" gibi şeylerle başlayıp, nazar duaları, kanun maddeleri gibi bir ton yazı döküldükten sonra biten tuhaf yorumlar var. bunları derleyip, hazırda tutmak istiyorum. bu tarz yorumların farklı örneklerini bulabileceğim sayfalar, gruplar var mıdır?

Örneğini bulabilirsem yorumlara atayım.

Misal:

PoLis MIı Lan oRaSı amQ
+ €vét LaN AmQ noLDu
- ßurDa HaP SaTıyoLaR LaN AmQ
+ NéRéSi LaN ORa aMq
- EcZaNé amQ
+ uLa H@rBi FişeQsin hAAAa
-L@N aLooo itFaiYe Mi LaN oRaSı amk
+éVéT LaN amk NoLDu
-LaN BuRDa YaNqıN vAR amk
+NéRéSi oRaSı amk
-CéHéNNéM amk
+uLa HaRbii FişeQsiN haAaa amk
-aLo PoLiSmi LaN AmQ
-HaYiR BeN BaBaN
-PeDeR BaNa IpHoNe aL
-HaKeDeRsEn aLiRiM
-HaKe!!!
-HoBaAaA
+aLo poLis mi Lan amK
-SiqaRa bıRaqTıRMa HaTTı BuyRuN
+SevqiLiM BeNi TeRq ETTi LaN amK
-SiqaRa VaR Mı efKaRlaNdıM LaN amK
+HoYDaaa xD xD
aLo PoLiS Mi LaN amK -112 aciL BuYRuN +KaLBiM aqRıYoR LaN amK -DaLqa Mı qeCiyosuNuz BeyeFenDi +daLqa DeNiZDe oLuR xD xD -HaTTı meşquL eTmeYin iYi qunleR +HoBaaaaaa xD
-JaNdaRMa BuyRun
+KeNNaT Bi RiÇT Et Dı MumınT LaN amK xD
-DeLi MiSin oLum SeN ?
+DeLiYiz asKeR amCaaa xD
+aLo PoLiS Mi LaN amK
-BeNZiN isTaSyoNu BuyRun +KuRŞuNa qeReK Yoq SözLERiN VaR Yha xD xD
-La ßi qiT beLa MısıN
+HoyDaa xD xD
+aLo poLis Mi Lan AmK -eVeT LaN AmK +SaaT KaÇ LaN amK -oLum YiNe Mi SeN gibTiR qiT !
+HoYDaa xD Ne BaqıRıYoN MeMuR amCa xD

VEYA

YASAL UYARI: Bu Uyarı T.B.M.M TaRafından KaRaRa aLındı Ve SaqLık BaKanLıqı TaRafından OnayLandı T.C Yasasının 6363 Maddesi qeReqince'' ŞeKeR HastaLaRının Bu Resme BakmaLarı YasaKLandı.. Çünkû Bu ResimDe %100 şeker orani
%100 Tatlılık Belırlendi ' Neyse Demek İstedqım anLaşıldı Galıbaa

AYrıca:= O Duruşa, Bakışa ÖLünrr
QnQi Senı Daha FzLa AnlatmaK İsderdım Ama
Sn AnLatıLmaz'Sınnnn
mucaravci
(21.05.18)

mtv indirimi basladi mi

arkadaslar mtv faiz indirimi basladi mi ? basladiysa internet uzerinden indirimden faydalanabiliyor muyuz ?
arkadaslar mtv faiz indirimi basladi mi ? basladiysa internet uzerinden indirimden faydalanabiliyor muyuz ?

Telefonu widgetini tasker programına okutturma

Ekranda bir widgetim var geri sayım yapıyor ve ben bu widgetin metnini yani örneğin 10 dakika 10 saniye bildirim olarak okutmak istiyorum yani telefona istediğim zaman bildirim olarak gelsin istiyorum,yapabilir miyim?
Ekranda bir widgetim var geri sayım yapıyor ve ben bu widgetin metnini yani örneğin 10 dakika 10 saniye bildirim olarak okutmak istiyorum yani telefona istediğim zaman bildirim olarak gelsin istiyorum,yapabilir miyim?
dadas9
(21.05.18)

aktifbank

selamlar, aktifbank genel müdürlükte çalışan ve ya çalışmış olan kimse var mı acaba, çalışma koşulları ve başlangıç maaşları ile ilgili sorum olacaktı.
selamlar, aktifbank genel müdürlükte çalışan ve ya çalışmış olan kimse var mı acaba, çalışma koşulları ve başlangıç maaşları ile ilgili sorum olacaktı.

Diş, kanal tedavisi, çene cerrahı vs.

Merhabalar. Uzun zamandır sıkıntı yaşatan bir dişim vardı. Çene cerrahının çekmesi gerektiği söylenmişti hem özelde hem devlette muayene olduğumda. Ben de devlette randevu bulamadıkça gitmeyi ertelemiştim. Bugün çok şükür gittim.Doktor röntgenden sonra dişin çekilmesine gerek olmadığını kanal tedavi
Merhabalar. Uzun zamandır sıkıntı yaşatan bir dişim vardı. Çene cerrahının çekmesi gerektiği söylenmişti hem özelde hem devlette muayene olduğumda. Ben de devlette randevu bulamadıkça gitmeyi ertelemiştim. Bugün çok şükür gittim.

Doktor röntgenden sonra dişin çekilmesine gerek olmadığını kanal tedavisi yapılabileceğini söyledi. Ayrıca daha önce neden çekmediklerini anlayamadığını kolay bir diş olduğunu, cerraha gerek olmadığını da söyledi.

Şimdi ben kime inanayım? Cuma günü kanal tedavisini yaptıracağım. 3-4 gün şiddetli ağrı çekeceğimi söyledi doktor. Eğer önceki doktorlar haklıysa diş öyle ya da böyle çekilmeliyse ben tedavide çektiğim sıkıntıyla kalacak mıyım? Sizce neden böyle 2 farklı görüş oldu? Zaman içinde mi değişti dişin durumu?
apartman teyze
(21.05.18)

İphone storage sorusu

Selam. Ben tüm telefonlarımı periyodik olan içindeki fotoları yani pc ye atıp orda tutan insanım. Hard diske de değil he. Direk pc ye. Neyse. Şşmdi 6s 32gb var. Sürekli icloud doldu falan diyo. Telefonun da hafızası azalmış. Nedir bu icloud. Neyi tutuyo. Napmak lazım. Ben içindeki herşeyi nası atarı
Selam. Ben tüm telefonlarımı periyodik olan içindeki fotoları yani pc ye atıp orda tutan insanım. Hard diske de değil he. Direk pc ye. Neyse. Şşmdi 6s 32gb var. Sürekli icloud doldu falan diyo. Telefonun da hafızası azalmış. Nedir bu icloud. Neyi tutuyo. Napmak lazım. Ben içindeki herşeyi nası atarım pc ye. Napılır. Bi uardımcı olsanıza.
brad pitt
(21.05.18)

ttnet kampanya sorunu

geçen ay evime türk telekomun linkteki kampanyasını bağlattım. https://bireysel.turktelekom.com.tr/evde-internet/web/kampanyalar/Sayfalar/cebine-gelsin-kampanyasi.aspxkısaca eve internet bağlatıyorsunuz gerekli sms i attıyorsunuz ve cebinize 4 gb hediye internet geliyor.gerekli tüm koşulları sağlama
geçen ay evime türk telekomun linkteki kampanyasını bağlattım.
bireysel.turktelekom.com.tr

kısaca eve internet bağlatıyorsunuz gerekli sms i attıyorsunuz ve cebinize 4 gb hediye internet geliyor.
gerekli tüm koşulları sağlamama rağmen attığım mesaja TAAHHUT BİTİŞ TARİHİ İÇİN LİMİTLİ KULLANICI cevabı geliyor. Sayısız müşteri hizmetleri görüşmesi,ttnet müdürlüğüne gitmeme rağmen sorunumu çözmediler. İptal ettirmek istediğimde 600 lira ödemem gerekiyormuş. Yardımcı olabilecek var mı acaba?
Kampanyanın yükümlülüklerini yerine getirmiyorlar ne yapılabilir?

Ankara'da dövme

Nerede yaptırıyoruz?
Nerede yaptırıyoruz?
babilbaligi
(21.05.18)

Bu çaldıkları şarkı nedir? Jazz severler buraya

linktedirhttps://streamable.com/7toxl
linktedir

streamable.com
hononu
(21.05.18)

Küçükyalı Otokoç Genel Müdürlük'te çalışan sözlük yazarı?

Var mıdır böyle birisi, çünkü olsun lütfen.
Var mıdır böyle birisi, çünkü olsun lütfen.
richey
(21.05.18)

Acıbadem Üni Klinik Psikoloji YL

Merhaba,Acıbadem Üniversitesi'nde Klinik Psikoloji Yüksek Lisans Programı için, kurumun bilim sınavına girmiş olan/tanıdığı olan var mıdır? Sınav konusunda bilgi almak istiyorum.Çok teşekkürler
Merhaba,

Acıbadem Üniversitesi'nde Klinik Psikoloji Yüksek Lisans Programı için, kurumun bilim sınavına girmiş olan/tanıdığı olan var mıdır? Sınav konusunda bilgi almak istiyorum.

Çok teşekkürler
muallamuallakta
(21.05.18)

magic break 2018 iadesi yapılmıyor ne yapabilirim.

Merhaba arkadaşlar bu sene magic break organizasyonuna katildim otel harici after party ve ulaşım da almıştım fakat sonra arayip işlerim olduğu için after party e katılamayacağımı iadesini istediğimi söyledim, bana “ tabi ucret kesintisi olmadan yapariz after iadesini siz mail atin banka hesap bilg
Merhaba arkadaşlar bu sene magic break organizasyonuna katildim otel harici after party ve ulaşım da almıştım fakat sonra arayip işlerim olduğu için after party e katılamayacağımı iadesini istediğimi söyledim, bana “ tabi ucret kesintisi olmadan yapariz after iadesini siz mail atin banka hesap bilgilerinizi vs” dediler mail attım ( bundan 1,5 ay oncesinden bahsediyorum ) neyse festival gunu geldi ben o arada yine sehir disinda oldugum icin bulundugum sehirdeki otobusun full oldugunu mail atarsam otobus ve after iadelerini yapabilceklerini soylediler, ben yine mail attim simdi festival geldi gecti 1 ay olacak nerdeyse ama hala iadelerden ses seda yok, aradim muhasebecinin ilgilenecegini vs soyluyorlar ama kimse ilgilenmiyor. İade yapilmamasi durumunda neler yapabilirim
beni tedavi et
(21.05.18)

İşletme ile ilgili

Bir soru var. Kardeşimin yüksek lisans final sınavı mail olarak cevaplanacakmış. Mesaj atan ilgilenen olursa soruyu yollayacağım.
Bir soru var. Kardeşimin yüksek lisans final sınavı mail olarak cevaplanacakmış. Mesaj atan ilgilenen olursa soruyu yollayacağım.
oxyden
(21.05.18)

optimal stok seviyesi, matematiksel model

merabalar, optimal stok seviyesi bulmak üzere elimdeki veriler doğrultusunda bir matematiksel model oluşturdum. ancak kısıtlarımda ya da düşünme biçimimde bi yanlışlık olmalı ki almamam gereken, gerçekten çok uzak bi değer alıyorum sonuç olarak. ilgilenen olursa dosyaları atıp fikrini almak isterim.
merabalar, optimal stok seviyesi bulmak üzere elimdeki veriler doğrultusunda bir matematiksel model oluşturdum. ancak kısıtlarımda ya da düşünme biçimimde bi yanlışlık olmalı ki almamam gereken, gerçekten çok uzak bi değer alıyorum sonuç olarak. ilgilenen olursa dosyaları atıp fikrini almak isterim. teşekkür ederim.

Berlin'de kalacak yer

Selam arkadaşlar,Berlin'de temmuz ayında yeni işime başlayacağım. Haziran ayında taşınmak üzere kalacak yer (oda da olur) arıyorum. Kalacak yer bilen, ev arkadaşı arayan vs. varsa benimle haberleşmesi durumunda çok mutlu olurum :)Mail adresim: eroglu.oguz93@gmail.comTeşekkürler
Selam arkadaşlar,

Berlin'de temmuz ayında yeni işime başlayacağım. Haziran ayında taşınmak üzere kalacak yer (oda da olur) arıyorum. Kalacak yer bilen, ev arkadaşı arayan vs. varsa benimle haberleşmesi durumunda çok mutlu olurum :)

Mail adresim: eroglu.oguz93@gmail.com

Teşekkürler

Kiev kalacak otel / apart

Selam,merkezde ve fiyatı uygun olan otel veya apart arayışı içerisindeyim. iki hemcins arkadaş kalacağız, iki ayrı odası olan apart otel olursa daha iyi olur.teşekkürler..
Selam,
merkezde ve fiyatı uygun olan otel veya apart arayışı içerisindeyim. iki hemcins arkadaş kalacağız, iki ayrı odası olan apart otel olursa daha iyi olur.

teşekkürler..
travisbrooker
(21.05.18)

sosyal medyada herkesin duyması için

böyle bi başlık açtımarkadaşın ablasının başından geçiyordaha nasıl bi yankı yapabilirim?başlık ise şöyle; https://eksisozluk.com/kusadasi-mado-rezaleti--5658859
böyle bi başlık açtım
arkadaşın ablasının başından geçiyor

daha nasıl bi yankı yapabilirim?

başlık ise şöyle; eksisozluk.com
antik depresan
(20.05.18)

Çapa eşyalı ev

merhaba sevgili duyuru ahalisi, çapa tramvay durağına 1 dakika mesafedeki 2+1 eşyalı evime ev arkadaşı arıyorum , ben kadınım gelen kişinin de kadın olmasını tercih ederim. ev 2. katta bulaşık makinası ve tv hariç tüm eşyaları olan , biraz nostaljik ama rahat bir ev . kira şuan 1400 temmuz ayında za
merhaba sevgili duyuru ahalisi, çapa tramvay durağına 1 dakika mesafedeki 2+1 eşyalı evime ev arkadaşı arıyorum , ben kadınım gelen kişinin de kadın olmasını tercih ederim. ev 2. katta bulaşık makinası ve tv hariç tüm eşyaları olan , biraz nostaljik ama rahat bir ev . kira şuan 1400 temmuz ayında zam yapılıyor muhtemeln 1500 olacaktır . gelen kişiyle kira ve faturaları ortak ödeyeceğiz . cok kurallı bir ev değil, temizlik ve ödemeler zamanında yapılsın ,birbirimizin hayatlarına saygı duyalım yeter . yetişkin insanların daha fazla kurala ihtiyaç duymaması gerektiğini düşünüyorum . son olarak öğrenciyseniz ve bütçenizi zorluyorsa -tabi dürüst davrandığınız sürece - kirayı ortak bölmeyip küçük bir oynama yapabilirim . sonuçta kimseyi bulamayıp tüm kirayı ödemek istemem bende .ekşi hesabımda ve burada mesaj kutumu kontrol ediyor olacağım . dilerseniz l4610711@yildiz.edu.tr adresinden maille de ulaşabilirsiniz. herkese keyifli günler dilerim
apartman teyzesi
(20.05.18)

chegg.com üyeliği olan var mı?

bi sorunun cevabına ulaşmam lazım da..
bi sorunun cevabına ulaşmam lazım da..

Teke Tek Celal İlber bölümleriyle ilgili

https://www.youtube.com/watch?v=6lOuomXLd_kBu program 25 haziran tarihli, kapatırken temmuzda Celal beyin yazlığında devam edeceklerini ve aristo kısaca geçilecek biri olmadığı için sonraki programda onu konuşacaklarını söylüyorlar.https://www.youtube.com/watch?v=9NAK38ePl2cBu da 26 kasım, başlık be
www.youtube.com

Bu program 25 haziran tarihli, kapatırken temmuzda Celal beyin yazlığında devam edeceklerini ve aristo kısaca geçilecek biri olmadığı için sonraki programda onu konuşacaklarını söylüyorlar.

www.youtube.com

Bu da 26 kasım, başlık benzer: "bilim tarihi, orta çağ". Detaylı aristo anlatımı yok, arada geçen başka bir program var da ben mi bulamadım? Adamların youtube kanalında bir şey aramak ölüm.
Adramelekhh
(20.05.18)

coca cola reklam muzik

https://www.youtube.com/watch?v=v9dCLENWxncbu reklamdaki muzik uyarlanmis mi yoksa reklama ozel mi? muzik cok hosuma gitti de?
www.youtube.com

bu reklamdaki muzik uyarlanmis mi yoksa reklama ozel mi? muzik cok hosuma gitti de?
exlibris
(20.05.18)

İstanbul'da Karagöz-Hacivat gölge oyunu izlenebilecek yer?

İstemezken her yerde önüme çıkardı şimdi hiçbir yerde bulamıyorum. Evet arkadaşlar soru başlıkta, şöyle ramazanda iftar sonrası eğlence niyetine karagöz-hacivar gösterisi yapan bir yer var mıdır? Şimdiden teşekkürler
İstemezken her yerde önüme çıkardı şimdi hiçbir yerde bulamıyorum. Evet arkadaşlar soru başlıkta, şöyle ramazanda iftar sonrası eğlence niyetine karagöz-hacivar gösterisi yapan bir yer var mıdır?

Şimdiden teşekkürler
kafka
(20.05.18)

reklam

bu alana reklam gelebilir.Bu tip duyurunun adı mavi duyuru.Haftalık/aylık olarak bağış karşılığı yayımlanabilecek mavi duyuru, genellikle host masraflarını karşılamaya, arada sırada da arkadaşları toplayıp (mesela `ssg`) yemeğe çıkmaya yönelik kullanılacaktır.Çok kişisel duyuruların öncelikli katego
bu alana reklam gelebilir.

Bu tip duyurunun adı mavi duyuru.

Haftalık/aylık olarak bağış karşılığı yayımlanabilecek mavi duyuru, genellikle host masraflarını karşılamaya, arada sırada da arkadaşları toplayıp (mesela ssg) yemeğe çıkmaya yönelik kullanılacaktır.

Çok kişisel duyuruların öncelikli kategorisine konması yasak olduğundan, burada yayımlanması bir seçenek olabilir.

Mavi duyuru, bugün ve Her Bir Şey sayfalarının en altında veya en üstünde mavi işaret ile yer alır. Her türlü kategoriye sahip olabilir. Duyurular, her zaman sözlük ve internet kullanıcılarının görebileceği şekilde yayımlanır.

iletişim için,
compumaster: scr.im
veya sozlukten mesaj atınız.
sourlemonade
(28.08.09)
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler compumaster, dambil, deckard, fader, groove salad, hollowlife, kahvegibi, kibritsuyu, kobuzchu kiz, robin
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.