Giriş
(5)

Doktor yazısı okuyamama

Burda ne yazıyor okuyabilen var mı hepsini?Mobil içim foto: https://i.imgyukle.com/2020/02/14/naTatv.jpg
Burda ne yazıyor okuyabilen var mı hepsini?
Mobil içim foto: i.imgyukle.com
Alimelli
(14.02.20)
eczacının işi o. burada bulamazsın :D


neira
(14.02.20)
Glukoz
Üre
Kreatinin
Fsh
Lh
Testosteron
Prolaktin


@neira demek ki oluyormuş sjsjs


Alimelli
(14.02.20)
Bence terimleri bilmediğimiz için okuyamıyoruz. Hani normalde bir kelimeyi okurken harf harf değil de görsel olarak ezbere bir bütün şeklinde okuruz ya. Aynı o hesap. Tıp terminolojisindeki kelimeler bizim görsel hafızamızda yok. O yüzden anlamıyoruz. Benim teorim budur.


Benden güzel yazmış terimleride bildiğim için okudum fsh ve lh harici.


(7)

Üroloji bölümüne gitmek

Yarın üroloji bölümünw gideceğim ama çekiniyorum biraz. Ya şeyini aç bakayım derse açamam, utanırım. Daha önce tecrübesi olan var mı erkek kişisi olarak. Gitmeden önce yapmam gereken bir şey var mıdır?
Yarın üroloji bölümünw gideceğim ama çekiniyorum biraz. Ya şeyini aç bakayım derse açamam, utanırım. Daha önce tecrübesi olan var mı erkek kişisi olarak. Gitmeden önce yapmam gereken bir şey var mıdır?
Alimelli
(13.02.20)
gitmeden önce ne yapman gerekebilir ki? :)

ben bir kere gittiğimde aç dememişti. anlattıklarımdan yola çıkarak halletmişti olayı ama mesela kasıklarım için cildiyeye gittiğimde (kadındı bir de) aç demişti, açıp gösterdim kenardan. o çekinmedi, ben de çekineceğimi düşünürdüm ama çok çekinmedim. sadece "doğru mu anladı acaba, oramı açıp göstericem" dedim ama doğru anlamış tabii ki.


ahm1
(13.02.20)
doğu perinçek gibi emrivaki yapmıyolar merak etme bişey olmuyor adam günde 100 tane görüyodur onun açısından düşün


nahtoderfahrung
(13.02.20)
temiz git, kıl varsa kes.
aç derse açacan tıpta utanma olmaz. ben doktorlara her yerimi gösterdim erkek olarak. utanacaksan erkeğe git.


jelly bear
(13.02.20)
temiz git +1

adam günde 100 tane görüyor +1

ürologlar bilerek bu alanda uzmanlaşıyorlar adam malafatus göreceğini biliyor. aç derse açacan.

açmışlığım var.


fezagezgini
(13.02.20)
benim üroloğum kadın.
Sorunsuz şekilde gösteriyorum , temiz olmadan da özellikle gittim ki problem var mıdır diye baksın. Ancak normalde temiz gitmekte yarar var , sağlık bu hiç çekinmeyin. Dokturum da özellikle vurguluyor zaten.


çekincek bir şey yok, erkeklerin hepsinde aynı organdan var.
daha önce gittim, aç dedi açtım, endişelenecek bir şey yok, geçmiş olsun.


ilkot
(13.02.20)
prostat muaynesi olacaksin bu daha bir sey degil. cok ciddiye alma kendini ve rahatla.


hot potato
(13.02.20)
(2)

Arada kalma

Gündelik hayatta iki kişi arasında kalıyorum genelde. Örnek vereyim mesela. Yakın kız ve erkek arkadaşım var. İkisi benim vasıtamla tanıştı. Bir olay oldu somra aralarında. Kız bana anlattı. Kızın yanındayken kızı haklı buldum. Sonra bu olayı erkek arkadaşıma bahsettim. Dikkatli ol dedim. O kendi aç
Gündelik hayatta iki kişi arasında kalıyorum genelde. Örnek vereyim mesela. Yakın kız ve erkek arkadaşım var. İkisi benim vasıtamla tanıştı. Bir olay oldu somra aralarında. Kız bana anlattı. Kızın yanındayken kızı haklı buldum. Sonra bu olayı erkek arkadaşıma bahsettim. Dikkatli ol dedim. O kendi açısından değerlendirdi. Bu sefer o haklı geldi bana. (tam tarafsız olarak bakınca erkek olanın niyeti belli ama salağa yatarak kendini haklı çıkarabiliyor). Ben bu durumda resmen arada kalıyorum, napacağımı da bilmiyorum. Erkek arkadaşım diyor sen beni savunmadın ona karşı. Beni haksız çıkarıyorsun vs vs. Sorunu atlattım ama buna benzer olaylar hep geliyor başıma. Arada kalıyorum ve günin sonunda haksız olan ben oluyorum. Kendim o an anlatan kişinin haksız olduğuna inansam yüzüne söyleyebilecek biriyim ama anlatan kişi haklı gibi geliyor her zaman. Nasıl bir şeydir bu. Neyi öğrenmem lazım?
Alimelli
(28.01.20)
Böyle durumlarda olaya dahil olmamaya çalışmak lazım. Sen bir tarafın sözcüsü gibi olunca gereksiz müdahil oluyorsun, sonra seni suçluyorlar. Senin genel olarak aklı başında objektif biri olduğunu düşünüyorsa iki taraf da, o durumda gerçekten kimin haklı olduğunu söyleyebilirsin. Ki bu bile öbürüyle işlerin zorlaşması demek.


Bruce
(28.01.20)
"haklısın" ifadesi genelde yangına körükle gitmek oluyor. size tavsiyem bundan kaçınıp durumu yumuşatacak ifadeler kullanın.

bir de arkadaşlarınıza sorunlarını kendi aralarında çözmelerini, arada kalmak istemediğinizi söyleyin.


rusalka
(28.01.20)
(3)

Çenemdeki sakalları kökünden çekiyorum

Son 1 kaç haftadır çeneme yakın çevresindeki sakalları istemsiz olarak dişimle ya da tırnaklarımla kökünden çekiyorum. Neden yaptığıma dair Bi fikrim yok ve kontrol edemiyorum. Hiç acımıyor da. Neden oluyor bu, psikolojik bir şey olabilir mi?
Son 1 kaç haftadır çeneme yakın çevresindeki sakalları istemsiz olarak dişimle ya da tırnaklarımla kökünden çekiyorum. Neden yaptığıma dair Bi fikrim yok ve kontrol edemiyorum. Hiç acımıyor da. Neden oluyor bu, psikolojik bir şey olabilir mi?
Alimelli
(13.01.20)
bknz. trikotilomani


9kuyruklukedi
(13.01.20)
stres


orpheus
(13.01.20)
tedavi görmek lazım yoksa sakalsız kalırsınız. kaşı olmayan arkadaşım var bu nedenle. psikiyatriste gitmek lazım.


cureforlove
(14.01.20)
(2)

Sinirlenmemek

Saçma gelebilir ama hiç sinirli olamıyorum ben. Adam dövme niyetinde değilim tabi ama bazen az da olsa sinirlenmem gereken bir şey oluyor ama ben anlamıyorum bile. Bir olay oluyor benim o an tepki vermem gerekiyor ama tartışmadan kaçınmak için galiba o an ben anlamıyorum. Taa sonradan tepki vermem g
Saçma gelebilir ama hiç sinirli olamıyorum ben. Adam dövme niyetinde değilim tabi ama bazen az da olsa sinirlenmem gereken bir şey oluyor ama ben anlamıyorum bile. Bir olay oluyor benim o an tepki vermem gerekiyor ama tartışmadan kaçınmak için galiba o an ben anlamıyorum. Taa sonradan tepki vermem gerektiğini anlıyorum. Olayların hep iyi yönünü düşünüyorum malesef. Çok kötü bir şey değil bu durum ama bazen salak gibi olduğumu düşünüyorum. Ne yapmam lazım çözümü var mı bu durumun?
Alimelli
(04.01.20)
Senin söylediklerin aslında kontrolsüzce sinirlenen insanlar için geçerli gibi, yani aşırı sinirlendiğinde mantıklı düşünemez saçma sapan konuşursun ya da konuşamazsın bile, eğer sinirlenmiyorsan fazla adrenalin salgılamıyorsan beyne yeterli oksijen gidiyorsa gayet mantıklı tepkiler verebilirsin aslında, pasif-agresifler bu meziyetleri sayesinde baya sinir bozucu olabiliyorlar mesela. Ha senin dediğin gibi olması için, sonradan "vay anasını ya" şeklinde aydınlanma yaşaman için çok ince laf sokulması gerekir ama ben olsam ona da saygı duyar takdir ederdim.


angelus
(04.01.20)
Yani "sinirlenmeniz" için öneri vermiş olmak istemem ama sanırım özgüveninizi yükseltecek faaliyetler daha iyi hissetmenizi sağlar


r evolution
(04.01.20)
(4)

Kredi kartı borcu

Bir türlü üstesinden gelemediğim bir sorun oldu bu kredi kartları. 2 tane kredi kartım var ve ben bunları kesinlikle ödeyemiyorum.geöen sene birden ödemek için kredi çektim ama zararlı çıktım. Şuan borcum daha fazla. Öyle büyük Bi meblağ da değil ama olmuyor. Biraz detay vermem gerekirseMaaş 200 br
Bir türlü üstesinden gelemediğim bir sorun oldu bu kredi kartları. 2 tane kredi kartım var ve ben bunları kesinlikle ödeyemiyorum.geöen sene birden ödemek için kredi çektim ama zararlı çıktım. Şuan borcum daha fazla. Öyle büyük Bi meblağ da değil ama olmuyor. Biraz detay vermem gerekirse
Maaş 200 br olsun
Kredi kartı borcu 600 br
Her ay ödemem gereken taksit 50 br var.
Totalde ben ayda 100 br bile harcamıyorum gibi görüyorum kendimi ama 200 e her ay yaklaşıyorum. Nasıl çözücem ben bu sorunu? Yeniden kredi mi çekeyim? Yoksa yapılandırayım mı? Ya da var mı Bi fikrimiz?
Alimelli
(23.11.19)
Kalan borcu yapılandır, taksitler bitene kadar kartı kullanıma kapatsınlar. Ben öyle yaptım, aylardır kredi kartı kullanmıyorum böylece.


Kartı kullanmaya devam ettiğin sürece o borcun kapanması zor. Kartı kapattır ya da kır at ki yeni harcama yapama. Sonra kalan borcu peyderpey ödersin.

“Totalde ben ayda 100 br bile harcamıyorum gibi görüyorum kendimi ama 200 e her ay yaklaşıyorum.” Anahtar cümle şu. Böyle olmasaydın bu borç da olmazdı zaten. O yüzden kullanımı azalt falan demiyorum bak. Direkt kullanmayacaksın kartı. Nakit varsa al yoksa alma


hadsafhada
(23.11.19)
Online alışverişlerimi maaş kartı ve paycell üzerinden yapıyorum. Taksitle bir şey almıyorum bir de.


8 taksit olacak şekilde yapılandırıp kartı kullanıma kapattırdım. Her ay ödeyeceğim ve kesim kapanacak. Daha iyi bir alternatif olduğunu düşünmüyorum. Çünkü her şekilde kullanıyorsun o limiti.


philiptraum
(23.11.19)
(6)

Flört dönemi

Kızlara sorum flört dönemindeki erkeklerle konuşmayı en çok sevdiğiniz konu nedir?Erkeklere sorum flört etmeye başladığınız kızlarla konuşmayı en çok sevdiğiniz konu neydi? Genel cevaplar vermezseniz sevinirim, sadece 1 2 örnek istiyorum.
Kızlara sorum flört dönemindeki erkeklerle konuşmayı en çok sevdiğiniz konu nedir?

Erkeklere sorum flört etmeye başladığınız kızlarla konuşmayı en çok sevdiğiniz konu neydi?

Genel cevaplar vermezseniz sevinirim, sadece 1 2 örnek istiyorum.
Alimelli
(12.11.19)
gelecek beklentisi yaşam tarzı dinlediği müzikler aile yapısı ve günlük rutinini konuşuyorsun başka ne konuşcan


lata
(12.11.19)
Her flortte ayni konu konusulmaz, sevilmez ki. Yeni insan, yeni sayfa, yeni muhabbetler.


la.luna
(12.11.19)
Her şey konuşulur. Film, müzik, kitap hakkında neler sevdiği, ortak nokta bulmaya çalışma. Oyun oynar mı, spor yapar mı, gün içinde ne yapar. Ben fular takıp ahlak felsefesi yapıyorum mesela. Konuşulmaması gerekenleri yazmak istiyorum esas kendi adıma yaa. Eski sevgililer, eski hoşlanılan kızlar, her türlü 3. şahıslar. Iy.


noisette
(12.11.19)
lata +1


Mossy
(12.11.19)
Sarhossam edebiyat. Ki edebiyati okumaktan çok yaşamayı daha çok severim.
Ustadlarimiz sağolsun, edebi betimlemelerle siksok muhabbetine girmeden orgazm etmişliğim cok var.

Normal moddaysam, mind trickleri çok severim(karşı taraf da aynı kapasite, seviyedeyse) farkli bir enerjisi var.

Muzik film v.s muhabbetini zamparaligin çömezlik zamanlarında yapardık, yorucu geliyor yaş aldıkça. 2 sene olmuştur bir kadınla muzik yahut sinema sohbeti yapmıyorum. Muzik ve sinemayi buna değer bulmadigimdan değil, sonu seksle bitecek bir hadiseye sanatı alet etmeyi kendime yakıştıramiyorum artık.


Ten uyumuna dair umut varsa seviyeyi düşürmeden daha çok ima etme yolu ile cinsellik atıfları yapılabilir ama bunun dengesini tutturmak için tarafların karakteri ve güvenilirliği lazım


iwillsee
(13.11.19)
(22)

Ekşi duyuruyu nasıl buluyorsunuz?

Bir ara bozuldu gibi ama şu aralar yine iyi gibi. Burdan kimse ile tanışmadım. Kimse ile özel Bi sohbetim de olmadı. Ama yine de çok seviyorum. Kimseye soramadığım soruları burda rahatlıkla sorabiliyorum. Soruma gelirsek duyuruya 10 üzerinden kaç verirsiniz? Ek olarak kısa Bi görüşünüz.
Bir ara bozuldu gibi ama şu aralar yine iyi gibi. Burdan kimse ile tanışmadım. Kimse ile özel Bi sohbetim de olmadı. Ama yine de çok seviyorum. Kimseye soramadığım soruları burda rahatlıkla sorabiliyorum.

Soruma gelirsek duyuruya 10 üzerinden kaç verirsiniz? Ek olarak kısa Bi görüşünüz.
Alimelli
(06.11.19)
10 arda full takip ettigim donemler oldu, cokta troll yuvasi degil, bazi sorulardan guzel filmler, kulturler kazandim.
Vengoyu burda gorup endulus turu yapip kulturu baya arastirmistim, ilk sorumu 2007de sormusum hey gidi


eja
(06.11.19)
eski kalitesinin yakınından bile geçemez. troll dolu ortalık. cevap veren 10 nick'ten temiz bi' 5-6'sı birilerinin beşinci hesabı ya da sırf pislik yapmak için üye olmuş dangalak bir tipe ait.

böyle deyince de sevmediğim herkese troll yaftası vurduğum düşünülüyor. hayır kardeşim. ben bu duyuruda en az 20 kişiyle tartışmışımdır. dissendium vardı mesela, her duyuruda didişiyorduk herifle. adam alplerin hiçbir numarası olmadığını, hakkari'de de dağ olduğunu falan yazıyordu. ama ben hiçbir zaman "BUNLARI DUYURUYA NİYE ALIYOSUNUZ" demedim. görüşlerimiz taban tabana zıt olsa da, anlaşamasak da buraya kendini yansıtan GERÇEK biriydi çünkü. böyle olanlara her zaman saygım var, duyuruyu güzelleştiren zaten insanların bu ortamda birbiriyle iletişim kurması, birbirine yardım etmesi.

o özelliğini büyük ölçüde yitirdi benim için. boş boş, antin kuntin soruların hepsi cevaplanır ama cidden "yahu bunu benim birilerine danışmam lazım, kendi başıma halledemem" diyeceğin hemen hiçbir soruya cevap alamazsın. zamanında öyle insanlarla tanışıyordum ki burada, oturduğum yerde 10 puan iq kazanıyordum. şimdi nerdeeee.

10 üzerinden puanım 6 olur herhalde. zamanında 8'di. bu gidişle 5-4 diye gidecek öyle.


der meister
(06.11.19)
Fikir lazımsa faydalı oluyor, herkesin bir fikri var hemen her konu hakkında.

Ama Google'da kısa bir arama ile bulabileceğiniz bilgiler dışında bir bilgi gerekirse cevap nadiren geliyor.


crown
(06.11.19)
buranın scriptini beğenmiyorum çok kötü

mobile desteği yok

çok bilgi veya tecrübe gerektiren sorulara cevap bulamıyorsun genelde yüzeysel soru cevaplar


baknedicem
(06.11.19)
Cok az cevap geliyor. Gerci geldiginde de cok yardimci olan insanlar da oluyor. Ama azinlik.

Anca anket tarzi bi soruya ya da komik bi olayin konu oldugu soruya yogun cevap geliyor.

Gecen seneye kadar uyeligim yoktu ama hep takip ederdim. ben de eskiden daha cok cevap ve daha enteresan, daha gerekli sorular oldugunu dusunuyorum. Yine de seviyorum. Bana iyi geliyor.

Bu arada ben de geyik sorular aciyorum bazen ama trol soru acmiyorum en azindan :)

6/10


Flipsflops
(06.11.19)
eskiden çok ve düzgün cevaplar gelirdi, şimdi az ve trollük yapmaya/dalga geçmeye yönelik yanıtlar geliyor. ayrıca eski fikir çeşitliliği yok, çoğu cevap birbiri ile aynı mantıkta yani farklı bakış açısı yok.


tabirimekruh
(06.11.19)
Hukuk isim, cilt bakimi hobim ikisinden soru gorunce cevap yaziyorum mesaj atıyorum. Yuzeysel degil de daha detayli aciklama yapmaya calisiyorum.

Elektrik supurgemi buraya sorarak aldim notebook alirken de bayagi yardimci olanlar oldu. 1 2 kisiyle guzel sohbetlerim oluyo yakinda gorusmek de istiyorum bu insanlarla reelde.

Bikac sinir oldugum konu var. Ilki uzun uzun cevap yazdiginda ve tek cevap veren sensen bi tik bi tesekkur vs bile etmeden cevabi alip silenler oluyo sorusunu ondan hoslanmiyorum. Ikincisi troll haricinde 1 2 terbiyesiz saygısız ve suursuz insanlar var. Ucuncusu de bilmedigi konularda cok eminmis gibi alakasiz cevap veren tipler bi de sordugun soruyla alakasi olmayip yazdigin bi seye takilip bambaska cevaplar veren tipler. Bunlar haricinde 10 uzerinden rahat 7 veriirim


hindistan cevizi
(06.11.19)
quora'ya yazsam elin hintlisinden gelecek cevabı neyleyeyim, bazı konularda kendi insanıma danışmayı daha uygun buluyorum. o yüzden faydalı.

bir iki troll denk geldi bana da, aklıevvelin biri durduk yere hakaret etmişti mesela, engeli basmadan evvel yazdıklarına bir baktım, fakir oldukları için ana babasından nefret eden bir sayko. yazık. :) böyle sorunlular, travmalılar çıkıyor arada. onun dışında iyi.


kayıtsız
(06.11.19)
Tamamen ilgi çekmek amaçlı, 3-4 kişiye ait 8-10 troll hesaptan gelen aynı tip gönül işi ve cinsellik sorularından bıktığım için puanı düştü buranın. Eskiden aktiftim, fikir alma sorularına kafa yorardım ama şimdi soranlara güvenim kalmadığı için adamına göre muamele yapıyorum.


Bruce
(06.11.19)
Yaklasik 11-12 yildir buralardayim, kimler geldi kimler gecti. Herkes eskiden daha icerikli aciklayici cevaplar gelirdi diyor fakat soyle de bir durum var, son 8-10 senede hepimizin hayatinda gunluk yasamsal degisiklikler oldu, birbirimize ayirdigimiz vakitler azaldi, icerikten ziyade goruntu on plana oturdu, artik like kulturuyle beslenir olduk cogumuz. Dolayisiyla kimse bir baskasi icin 30 dk'sini ayirip metin kurgulamak istemiyor. Cevabi yapistir-gec seklinde yaklasiyoruz. Belki cok fazla hizlandik hepimiz, duyuru'ya has bir durum oldugunu dusunmuyorum.

Ben her seye ragmen burayi ve buradaki insanlari seviyorum.


msb
(06.11.19)
gayet samimi bi cevap değil mi? Soruya da cevap olsun on üzerinden 5 veriyorum.

Belki de bozuldu demenin sebeplerinden biri benim. Belki ben bozuyorum bildiğiniz duyuruyu. Çok değil 2002 den beri takip ediyorum. Çok şey kattı bana ben de çok şey kattım. Misal dil yaşayan bir olgudur, değişir, hatta ölür. Bu da öyle bir şey. Her şry değişmeye mahkumdur. Duyuru da değişiyor. Belki de en süzme saf bilgiye ulaşılabilecek yer artık duyuru değildir? Doğruyu söyliyim ben bi ara öyle düşünüyordum ama sonra ne oldu? Ben dalga geçmeye başladım duyuruda. O kadar çok alakasız soru cevap var ki. Arasından işe yara olanı sizin seçmeniz lazım. Burası bir ansiklopedi değil. En nihayetinde kuran adamın amacı her neyse, kullanıcılar bu siteyi yürütüyor ve ben de bi kullanıcıysam dalga geçmek de en az doğru bilgi kadar gerçek.


tarden
(06.11.19)
Ben bazı insanların duyuruda kendine ait kültürü olan bir grup yaratma çabasını veya beklentisini biraz lüzumsuz buluyorum zira öyle bir şey gözlemlemiyorum. O yüzden bir beklentim falan da yok. Yılda iki soru falan soruyorumdur herhalde, ama çok fazla cevap veriyorum. Canım istediği zaman bırakıp aylarca girmeyebiliyorum.

Buradaki bazı insanların korkutucu derecede cahil ve "this is why we can't have nice things" sözünü kanıtlar nitelikte olduğunu düşünüyorum. Saldırgan insan çok fazla. birçok insan "hmm bu bu kişinin fikri/tecrübesi" deyip geçemiyor. İlla ki "aramızdaki bazı ezik mallar/ lümpen bilmemneler (ne hakaret isterseniz koyun buraya) xyz yapıyorlar" diye bir laf çarptırma çabası. Sonra hemen benzer şeyler özel mesajlarda geliyor.

Ama bazı insanlar da şu Lübnan'daki gösteriler sırasında çocuk korkunca toplu halde "baby shark dododoo" diye şarkı söylemeye başlayan protestocular gibi, kıvrak zekalı, yardımsever, esprili insanlar. Onları takdir ediyorum.

10 üzerinden 5-6 veririm. Tasarımı kötü buluyorum, renkler vs.


sopiro
(06.11.19)
Açılın gediklisi geldi, ilk üyelerdenim. Sözlük yazarıyım ama sözlük hesabımı kullanmıyorum. Günlük rutinim sorulara bakıp, merak uyandıran bir şey varsa internette araştırmaya başlarım. Başlangıç noktam gibi bir yerdi. Sözlüğe sırtımı döndüm ama hala pc'yi açtığımda ilk ziyaret ettiğim yerlerden birisi burası. Bir zamanlar Friendfeed vardı. Orada ufkum açılırdı. Duyurun katmerlisiydi. Google'da aranarak bulunacak şeyler sorulmaya başlandığından beri kalite giderek azaldı. Yine az da olsa arada güzel sorular geliyor. İzlemeyi değil okumayı seven bir neslin ayakta kalma çabası gibiyiz. Dayan duyuru. Puanım 6.


rastinon
(06.11.19)
6 veririm, bi 8-10 sene evvel sozlukten cok buraya gelirdim, son 3 4 senedir neredeyse hic girmiyorum, yeni yeni 2 3 aydir arada bakiyorum, cok tenhalamis, eski hal gitmis gibi ama 10 sene de ne degismiyor ki.


hewit
(06.11.19)
Eskiden çok aktif kullanıyordum duyuruyu. Birkaç senedir çok nadir giriyorum duyuruya. Çok sevdiğim insanlar oldu burada. O zamanlar gibi değil artık burası ama yine de seviyorum burayı.


rock n roll
(06.11.19)
7 puanı var bende.

sosyal medya kullanmadığım için gün içerisindeki boşlukları duyuruyla dolduruyorum. sayesinde merak edip çok şey araştırıyorum, öğreniyorum. hoş.


brkylmz
(06.11.19)
10 sene olacak uye olali, dusununce ne zaman gecti onca yil diyor insan ama gecmis iste. cok super insanlarla tanistim buradan, guzel arkadaslarim oldu bu arkadaslardan biriyle ispanyaya gezmeye gittik hatta o derece sevdigim bir yer duyuru. ama zaman icinde her sey gibi burasi da sönükleşti tabii, eski ortami kalmadi maalesef. eskiden bu insanlar bu kadar seyi nasil biliyor diye sasirirdim burada cevaplari okurken. cok sey ogrendim, cok kisiye de yardimim dokunmustur. simdi artik eskisi gibi bilgili insanlar pek kalmadi, basit bi google aramasiyla ulasilabilecek sorulara bile bazen cevap gelmedigi oluyor. bir de en sinir oldugum seylerden biri de trol mudur yoksa gercelten gerizekali midir bilinmez bazi tiplerin fink atmasi. soru soruyorsun soruyla alakasiz gelip sana hakaret ediyor sacma sapan yerlere getirip konuyu sonra da anlamamakta israr ediyor filan. sorunlu tip ve atarli ergen bollugu var artik. ya da ben yaslandim bilemiyorum :) veda mesaji gibi oldu ahah neyse, puanim 7, eskiden olsa 9 derdim 1 puani da gercekten kullanissiz olan arayuzden kirardim.


in vino veritas
(06.11.19)
uzun zamandır buradayım. duyuru benim için internetin diğer adı sayılabilir, burası benim çekinmeden fikrimi sorabileceğim yakın arkadaşım gibi. içinde kötü cevaplar çıkıyor, ama bana kazandırdıklarının yanında bunlar çok zayıf.
buranın biraz daha canlanmasını, sorulara 2-3 cevap gelmesindense 8-9 cevap gelmesini isterdim. yine de burada hiçbir kullanıcı kalmasa, sırf ara ara behzat ç açıp izler gibi buradaki duyuruları okurdum sanırım.
özet olarak buradaki insanları seviyorum.


rakicandir
(06.11.19)
siteyi 12 yıldır takip ediyorum. eskiden daha çok ciddiye alırdım ama artık şöyle bir bakıp geçiyorum. sorular da soruyorum ama öylesine soruyor gibiyim aslında. burada bazen çok dolu insanlar da görmekle birlikte sitenin genel olarak cahil, ezik ve sorunlu, kıskanç, özetle yaralı insanlarla dolu olduğunu düşünüyorum. yine de takip etmekten kendimi alamıyorum.

bir de düşünüyorum da tasarımı çok eskidi ve köhne bir yer haline geldi. kullanıcılar azaldı, fazlaca bir bizbizelik var gibi. nickler yenilense de sanki buranın 10 yıllık gediklisi gibi yazıyorlar. bir nick gidiyor öbürü geliyor falan. garip garip şeyler.

kimi insanlar laf sokmak için yer arıyor ya da okuduğunu anlamıyor. tartışacak biri bulma peşinde. yazık diyorum, uğraşmadan geçiyorum.

"Ama Google'da kısa bir arama ile bulabileceğiniz bilgiler dışında bir bilgi gerekirse cevap nadiren geliyor." bu cümleye de katılıyorum. hatta ben google'da bulunabilecek şeyleri görünce cevap yazmıyorum. eskiden çok cevap yazardım. artık çok spesifik ya da ilgi çekici olmadıkça hiç cevap yazasım gelmiyor. galiba ülkedeki insana inancımı da buradakine olan inancımı da birbirine paralel olarak kaybettim.


Valla her yazdığı cevabı direkt sana bişeyler katan üyeleriyle oldukça iyiydi şimdi çoğu gitti ancak yine de bence iyi bir ortam. Görüşlerine değer verdiğim birkaç üyesi falan var hala. Diğer arkadaşların dediği gibi ortalık şu üyelik alımı sonrası yan hesaplarla doluşmasaydı daha iyi olurdu ancak ona da yapacak bişey yok.

Haa compu siteyi biraz taksa her şey çok daha iyi olabilirdi o da ayrı konu.

Edit: Puanım 6.5.


Berbat.

1/10.


Androidden giriyorum, duyurunun tarihi bile gorunmuyor. Te allahim... sene olmus 2020... 10 uzerinden 0.5 Yokluktan giriyoruz


tunaktunaktun
(06.11.19)
(3)

Kendini açma

Yeni tanıştığın ya da bir süredir tanıştığın birine kendini nasıl açarsın? Kendini açma nedir? Ben galiba kendimi hiç açamıyorum. İçe kapanık biriyim. Bunu bana anlatabilir misiniz? Özelden de yazabilirsiniz.
Yeni tanıştığın ya da bir süredir tanıştığın birine kendini nasıl açarsın? Kendini açma nedir? Ben galiba kendimi hiç açamıyorum. İçe kapanık biriyim. Bunu bana anlatabilir misiniz? Özelden de yazabilirsiniz.
Alimelli
(06.11.19)
benim görüşüm yeni tanışılan insana kendini açmanın yanlış olduğu yönünde. bir insanı tanımak zor iştir. daha sonra içinden ne çıkar bilinmez. bu tarz şeylerin yavaş yavaş ilerlemesi gerekir. bu yüzden bir anlık duygusallığa kapılıp bütün her şeyi dökmek ileride sıkıntı doğurabilir. öncelikle karşınızdaki sizi tanımayı hak ediyor mu, evet ciddiyim sizi tanımayı hak ediyor mu ne kadar ediyor bunu tartın, sonra kendiniz hakkındaki bilgileri bir anda değil yavaş yavaş verin. ilişkilerde üzülmemek adına bir miktar taktik gütmeyi yanlış bulmuyorum ben. benim görüşüm bu. saygılar


@tabi lan manyak mısın
İşte ben istemeden de olsa o taktiği fazlasıyla uyguluyorum. Hiç açmıyorum kendimi. Neden açmıyorum onu da bilmiyorum.


Alimelli
(06.11.19)
icinden gelmiyorsa acamazsin zaten kendini. zorla olabilecek bir sey degil yani tehdit filan ediliyor olman lazim zorla ozel seylerini anlatman filan icin :) o nedenle icgudusel olarak kendini kapatiyorsan icgudulerinin bi bildigi vardir. biraz daha disa donuk olmaya calisabilirsin tabii ama birilerine icinden gelmiyorken icini acmaya zorlama kendini, demek ki o kisinin bu noktaya gelmemesi gerektigini dusunuyorsun icten ice.


in vino veritas
(06.11.19)
(2)

Yalnızlık

Derdimi şey edebilirsiniz öncelikle ama yine de yazayım.25 yaşındayım. Çok yakın olduğum erkek arkadaşlarım var benim. Hem ilkokuldan hem liseden hem de ünvden. Bu konuda çok şanslıyım. Kız arkadaşım desek onda da hiç fena değilim. Beraber gezdiğim, evine gittiğim bir şeyler yapabildiğim kız arkadaş
Derdimi şey edebilirsiniz öncelikle ama yine de yazayım.
25 yaşındayım. Çok yakın olduğum erkek arkadaşlarım var benim. Hem ilkokuldan hem liseden hem de ünvden. Bu konuda çok şanslıyım. Kız arkadaşım desek onda da hiç fena değilim. Beraber gezdiğim, evine gittiğim bir şeyler yapabildiğim kız arkadaşlarım var. Hatta arkadaş sayımı çok rahat artırabilirim. Ama bir eksiklik var yine de. Büyük ihtimalle bu sevgilim olmamasından kaynaklanıyor. En son kız arkadaşımla 1 yıl beraberdik ama öylesine. Duygu olarak 0 seviyesindeydi. Şöyle her şeyimi paylaşabileceğim beni heyecanlandıran bir kız arkadaşım olsun istiyorum ama yok. Hiç kimseye karşı böyle bir his besleyemiyorum. Galiba bu yüzden kendimi çok yalnız hissediyorum. Sorunum bu çözümü de belli gibi ama olmuyor işte. Herhangi bir yorumda bulunursanız sevinirim.
Alimelli
(05.11.19)
Yeni insanlar tanımaya çalış ama bol bol olsun bu, şans ver onlara. Bunu yaparken kimsehe öyle hissetmiyorum diye kendini şartlarsan sonuç hep aynı olur zaten, sen de biraz tolerans göster ve aç kendini karşı tarafa.


wmeh
(05.11.19)
Tam olarak karşıdakinden ne istediğinin farkında mısın peki? Belki tanıştığın kişilere kendini tam anlatamadığın için bir şey hissedemiyor olabilirsin.


(7)

Karşı cinsle yalnız kalınca iletişim kuramama

Bi türlü çözemediğim bir sorunum var. Karşı cinsle yalnız kaldığımda iletişim kuramıyorum. Örnek vererek anlatayım. Herhangi Bi yerde Bi kızla tanışıyorum. Sonra beraber Bi yere gidiyoruz yemek yemeye. Sonra beraber bir şey planlıyoruz. Tavla oynayalım diyoruz. Gidiyoruz tavla oynamaya ama ben genel
Bi türlü çözemediğim bir sorunum var. Karşı cinsle yalnız kaldığımda iletişim kuramıyorum. Örnek vererek anlatayım. Herhangi Bi yerde Bi kızla tanışıyorum. Sonra beraber Bi yere gidiyoruz yemek yemeye. Sonra beraber bir şey planlıyoruz. Tavla oynayalım diyoruz. Gidiyoruz tavla oynamaya ama ben genel konulardan sonra konuşacak hiç bir şey bulamıyorum. Haliyle sıkıcı biri oluyorum. Çok net farkediyorum karşı taraf benimle konuşmaya çalışıyor ama bende tık yok. Haliyle Bi süre sonra bu arkadaşlık seviye atlamadan çöpe gidiyor.

Başka bir örnek vereyim yine. Ortak Bi arkadaş grubunda Bi kızla tanışıyorum. Bi yerde herkes gidiyor ve ben o kızla yalnız kalıyorum. Yine konuşacak bir şey bulamıyorum. Aklıma saçmalayacak şeyler bile gelmiyor. Çekingenim diyeceğim ama aklıma bir şey geliyor da konuşamıyorum değil, bir şey gelmiyor ve ben konuşamıyorum. Aramızda samimi Bi sohbet olmuyor haliyle.


Yine bugün başıma gelen olay. Kuzenimle 2 kızla buluşmaya gittik. Biri kuzenimin sevgilisi. Neyse gittik arabaya bindiler ben konuştum baya sohbet ettim bunlarla. İyi güzel gidiyorum. Sonra yemek yedik Bi yerde. Kuzenim aldı sevgilisini arkaya bindiler konuşuyorlar şakır şakır. Bende öndeki kız ile ne konuşayım diye düşünüyorum ancak. Yine sessiz kaldım haliyle.


Kısacası iletişim kurarken özellikle yalnız kalınca o sıcak samimi sohbeti kuramıyorum ya da o sohbete dahil olamıyorum. Hep havadan sudan konulardan konuşabiliyorum. Bu konuda yardımınıza ihtiyacım var çünkü yine tanımadığım bir kız ile buluşacağım bugün.

25 yaşında er kişiyim.

Okuyan, cevap veren herkese teşekkürler. Özelden de yazabilirsiniz.
Alimelli
(29.10.19)
tahminen sohbetlerin hep ucu kapalı sorulardan oluşuyor. laf lafı açacak sohbet olduğunda. bir konu konuşacan, oradan bir şey yakalayıp başka konuya atlayacan bir bakmışsın konu nereden nereye geldi durumu olmalı. arada espriler anılar falan sıkıştıracan.


biraz rahat olmak lazım, havadan sudan muhabbetle başlayıp daha samimi olunabilir. karşıdaki kişiyi gözünüzde büyütmeyin. kendi ilgi alanınızdan konuyu açıp, karşınızdakinin ilgi alanlarını da öğrenmeye çalışmak güzel başlangıç olabilir.
ne kadar rahat ve samimi olunursa o kadar güzel muhabbet dönüyor.


MtKrt
(29.10.19)
konusmak kadar sıkıcı bir sey yoktur.

asil olan ve en guzel iletisim sekli beraber sessiz kalabilmektir. birbirinizle sessizligi paylasabildiginiz insanlarla olun.


-güzin abla mode on-

Valla bu iş hem genetik, hem çevresel, hem de ailenizin sizi büyütme şekliyle alakalı olabilir. Hepsi de sadece biri de çok baskın etkili olabilir bu şekilde davranmanızda. Orta ve uzun vadeli olarak tavsiyem elinizden geldiğince farklı sosyal etkinliklere katılıp, ilgi duyduğunuz alanlarda daha fazla okumanız. Bu ikisini yaptıktan sonra bile kendinizi bir şeyleri yapmaya zorunlu hissetmeyin. Ne iseniz o olun. Size ilgi duyan olduğunuz gibi ilgi duysun. Bu düşünce şeklini içselleştirirseniz bu size uzun vadede doğallık katacaktır. Doğallık her zaman kazandırır. Artı olarak sosyalleşip, okuyup, gezdiğinizde bir süre sonra ikili diyaloglarınızın aşama kaydetmemesi imkansız.


o ben degilim
(29.10.19)
belki gerçekten sıkıcı birisindir?


xvyz
(29.10.19)
sığ bi insan olabilir misin?
sadece karşı cinste mi oluyor? genelse; kendine ait bir donanımın yoktur mesela. sinema hobin olsa, oradan konu açarsın, müzikle ilgileniyor olsan konserlerden falan girer, enstürmanlardan çıkarsın. gezip görmüş biri olsan deneyimlerden, anılardan bişeyler gelir aklına.
seni kastetmiyorum ama 25 yaşına kadar saksıda gelen bir insan hangi yaşamışlığıyla bir şeyleri ilişkilendirecek de konu açacak.

bunun dışında, en azından kızı konuşturacak konular açmaya çalış. hatta en en azından iltifat ederek başlayabilirsin, kızın saçını başını öv, oradan konu aç.


jimjim
(29.10.19)
Bu durumun çözümü şudur. Bir filozofun sözü vardı: İki kişinin konuşması için ortak bir anısı olmalı, yani biriyle samimi olmak istiyorsan direkt bir kafeye oturmak yerine bir anınız olabilecek aktivite yap. Lunaparka gitmek gibi. İkinizin hatırlayacağı basit bir olay olmalı, mesela lunapartaki oyuncaklara bindiniz sen kustun. Böyle bir olay olsa seneler sonra bile hatırlar gülersiniz.


Srcn11
(29.10.19)
(6)

Zayıf yüzüm

SelamMinik Bi konu hakkında danışacağım size. 185 boy 79 kiloyum. Kilom iyi gibi ama zayıfım görünürde. Bununla birlikte yüzüm de çok zayıf. Çökmüş gibiyim. Kilo alsam Bi gelişme olur mu? Yüzümü hiç sağlıklı bulmuyorum. Her geçen gün daha da çirkinleşiyor gibi.
Selam
Minik Bi konu hakkında danışacağım size. 185 boy 79 kiloyum. Kilom iyi gibi ama zayıfım görünürde. Bununla birlikte yüzüm de çok zayıf. Çökmüş gibiyim. Kilo alsam Bi gelişme olur mu? Yüzümü hiç sağlıklı bulmuyorum. Her geçen gün daha da çirkinleşiyor gibi.
Alimelli
(19.10.19)
kilo alsan değil de düzgün beslenip spor yapsan bir gelişme olur.


Genetik bir özellik, yapacak çok bir şey yok. Tam tersi olanlar da çok var.


kilonun nereye alınacağını bilemezsin genel olarak, göt, göbeğe gider.

ben 20 kilo verdim yüzüm ancak süzülmeye başladı.


kilo alırsan düzelir, aynı durumdaydım düzelttim.ama spor da yapmak lazım göbek olmasın sonra.


ercu cozer
(19.10.19)
sakın sırf bu yüzden kilo almaya çalışma; kilonun nereye gideceği belli olmuyor, herkesin vücudu farklı. senin genetiğin bu şekilde, 120 kilo olup da vücudu görülmese sadece yüzüyle zayıf görünebilecek bir sürü insan tanıdım. yurt dışında bazıları sırf bu yüzden yanaklarına yağ transferi yaptırıyor ama sağlıklı olup olmadığı tartışılır elbette. çok da kafaya takmamanı öneririm.


guzel ama cirkef
(19.10.19)
Yüze dolgu çözüm olur


anarsika
(19.10.19)
(8)

Evde tüpsüz pilav yapmaca

Bulunduğum yerde pilav yiyebileceğin Bi yer yok. Evde pilav yapmak için tüm malzemelerim de var ama bir şey eksik. Tüp yok evde. Pilavı yapmak için çılgın fikirlerim var.1- ketılda suyu ısıtıp sonra pirinci direk içine koymak. Olabilir gibi geliyor ama atladığım bir şey de olabilir. 2- pilavı tencer
Bulunduğum yerde pilav yiyebileceğin Bi yer yok. Evde pilav yapmak için tüm malzemelerim de var ama bir şey eksik. Tüp yok evde. Pilavı yapmak için çılgın fikirlerim var.
1- ketılda suyu ısıtıp sonra pirinci direk içine koymak. Olabilir gibi geliyor ama atladığım bir şey de olabilir.
2- pilavı tencere de yapmak. Isıtmak için de tost makinesini kullanmak. Bu yol olmaz gibi geliyor, tost makinesi yeterince ısıtmaz tencereyi diye düşünüyorum.
3- pilavı yine tencere de yapmak ve tencereyi fırına koymak. Bu da olabilir geliyor ama tencereye fırının içinde ne olur kestiremiyorum.

Evet duyuru sakinleri sizce hangi yolu seçeyim? Varsa fantastik fikirleriniz onları da okuyabilirim. Şimdiden teşekkürler
Alimelli
(30.09.19)
ütü varsa ütü üstünde tencereyle olur. yoksa tost makinası akar.


Tears of Devil
(30.09.19)
küçük tüp 20 lira.
bu kadar uğraşacağına git bir tüp al.


mistikla
(30.09.19)
bu iş için ütü candır herzaman.


paudi
(30.09.19)
fırın tepsinde tavuklu iç pilavı şeklinde yapıyorduk ama hatırlayamadım. tavuklu tarifi, tavuksuz denemek lazım ama sonucu bilemem.


durgunfoton
(30.09.19)
Ütü demeye gelmiştim ama söylenmiş


basond
(30.09.19)
Kettleda su kaynat. Kapakli tencereye dok. Pirinc ekle. Kapagi kapat. 40 dk bekle. Suyu suz. Pirinc sertse suz ve suyu yenile basa don.son kusim Tereyag tuz ekle ye.bana sonucu yaz. Bu arada bu surecte tencere kettlein uzerinde olsun. Kettle calissin.alttan isi verir. Sob olara Utunle de gomlegini utule.


tunaktunaktun
(30.09.19)
@tunaktunaktun senin yolu deniyorum şu an :) ketıl alttan hep ısı verdiği için olur muhtemelen


Alimelli
(30.09.19)
(5)

Çok az tanıdığım biri ile buluşuyorum

Daha önce sildiğim duyurularda da bahsettiğim gibi insanlarla genel olarak yalnız kaldığımda konuşacak bir şey bulamıyorum. Kalabalık ortamlarda da durum çok farklı değil. Ama kalabalık olduğu için sıyrılıyorum bir şekilde. Bir kaç gündür konuştuğum Bi hanımefendi ile bugün buşuşuyorum bir cafede. A
Daha önce sildiğim duyurularda da bahsettiğim gibi insanlarla genel olarak yalnız kaldığımda konuşacak bir şey bulamıyorum. Kalabalık ortamlarda da durum çok farklı değil. Ama kalabalık olduğu için sıyrılıyorum bir şekilde. Bir kaç gündür konuştuğum Bi hanımefendi ile bugün buşuşuyorum bir cafede. Ama bu durum bende fobi oldu sanırım. Resmen ayaklarım geri gidiyor. Kızın yanına gidip çok sıkıcı kalırım diye. Bi yalan uydurup gitmeyeyim mi napayım ben?
Alimelli
(28.09.19)
konuşmak zorunda değilsin, gizemli takıl. Kıslar sever. hatta ''ayyy o kadar gizemli ki devamlı uzağa bakıyor'' tarzı muhabbetlere meze olursun.


binder dandet
(28.09.19)
Kızlar gizemi falan sevmez. Yatağa giden yol şakalar komikliklerden geçer. Yüzde bir sevmeyen çıkabilir, deneye deneye bulacan onu.


Bu gibi durumlar için burçların tarihleri ile her burç için birkaç beylik cümle ezberle. O cümleleri biraz süsleyip kıza burcuyla ilgili birkaç iltifat da yaparsan olay bitmiş demektir.

Yunan mitolojisinden birkaç konu öğren. Mesela Niobe'nin hayatı. Hem konu olur, hem seni kültürlü gösterir.

Kızın az buçuk anladığın bir hobisi üzerine yoğunlaş. Ne kadar çok soru sorarsan o kadar mutlu edersin onu.

Güncel olaylar can kurtarır. Depremden konu aç. Bildiğin duyduğun her şeyi anlat.


Mirket
(28.09.19)
Yunan mitolojisi mi ? Gunluk hayatinda yunan mitolojisi konusan var mi cidden hahaah
Kizin ilgi alanlari ,kendi ilgi alanlarin, eski anilar bla bla
Sessizlik olursa sıkıcı olur ama kalkip gitmez heralde


ishak77
(28.09.19)
Durmadan soru sor hocu. Bırak o konuşsun.


(14)

Gün içinde enerjisiz kalmak

Sabahları sarhoş gibi uyanan biriyim. Sıfır enerji ile evden zar zor çıkıyorum. Kahvaltı filan yok tabi. Sonra simitçiye gidip 1 simit yiyorum. Ordan işe. Saat 2 ye kadar orda kalıyorum. Yemek filan yok. 2 de eve dönüp 1 dürüm(döner-Kenan VS) yiyorum. En son da akşam ev yemekleri olan Bi yere gidip
Sabahları sarhoş gibi uyanan biriyim. Sıfır enerji ile evden zar zor çıkıyorum. Kahvaltı filan yok tabi. Sonra simitçiye gidip 1 simit yiyorum. Ordan işe. Saat 2 ye kadar orda kalıyorum. Yemek filan yok. 2 de eve dönüp 1 dürüm(döner-Kenan VS) yiyorum. En son da akşam ev yemekleri olan Bi yere gidip düzgün bir şeyler yiyorum. Tüm öğünlerim bunlar. Bu sebeplerden gün içinde fazlasıyla halsiz kalıyorum. Hep Bi yerlere yatmak, uzak ak istiyorum. Ayakta duramıyorum hiç bir zaman. Askere filan gitsem ayakta 5 dk suramayacağımından tezkere alamam büyük ihtimalle.

Sabah kahvaltı yapayım diyorum ama uykudan feragat edemiyorum. 12 gibi acıkıyorum ama tembellikten yanımda yiyecek bir şey görürmediğim için aç aç saatin 2 olmasını bekliyorum.

Aslında sorunum belli. Tembel olduğum için yemek yiyemiyorum. Yemek yemediğim için de halsiz oluyorum. Halsiz olduğum için de tembel oluyorum :)


Soruma gelecek olursam,
Bu halsizliğime nasıl Bi çözüm bulabilirim?

185 boyunda 80 kiloyum. Kilom filan da ideal aslında. Baya uzun oldu şimdiden teşekkürler.
Alimelli
(18.09.19)
çok sıkı bir rutinin içine girmişsin. git bir hafta tatil yap bol oksijenli bir yerde. kendine gelirsin.


Kilon biraz daha az olsa daha iyi olur sanki.
Simit vs enerji dusuruyor.
Durum kaliteli bi etten mi o da onemli.
Keza ev yemekleri yapan yerin kullandigi malzeme de onemli.
Gun icinde susuz kaliyor da olabilirsin.
Sabah simit yiyecegine soguk sandvic al.
Bi de kanin vs dusuk olabilir, baktir.


Flipsflops
(18.09.19)
Uyku apnesi olabilir, doktora görün.


hankmoodyjr
(18.09.19)
uyanamama sorunu yaşayanlarda gözlemlediğim bazı alışkanlıklar var.
insanlar aslında çok erken saatte uyanıp(güneş doğmadan) "daha kalkma vaktine çok var" diyerek ikinci uykuya başlıyor. daha sonra kalksalar da ayılamıyorlar. zar zor ayılsalar bile aslında gereğinden fazla uyumuş oldukları için akşam uykuları gelmiyor.

uzun saatler bilgisayar, tv başında oturmak ve hatta yattığı yerden telefonla oynamak yoluyla gözlerine mavi ışık girmesine izin verdikleri için uykuya dalmaları daha da güçleşiyor.

bir noktadan sonra hepsi kısır döngü haline geliyor.

alışkanlıklarını kontrol et.
akşam 18:00'den sonra bir şey yeme.
erken yat ki hem miden kazınmasın, hem erken kalkarken zorlanma.
normalden daha erken kalkıp biraz egzersiz yap. şınav, squat, burpees...vb


sinek kral
(18.09.19)
@walter White bu rutini başlayalı daha 2 3 hafta oldu. Bu rutinden önce de böyleydim aslında. Şuan daha fazla.

@Flipsflops kilom fazla değil aslında tam tersi az.


Alimelli
(19.09.19)
simitcide simit yemek yerine yesillikli peynirli bir sandvic yiyebilirsiniz. simit hicbir besin degeri olmayan sacma sapan bir sey.
is yerinde masaniz dolabiniz falan varsa kuruyemis, kuru uzum, incir, kayisi vs. depolayin, arada atistirin.
pazar gunleri iki cesit yemek yapin, hafta icini rahat rahat cikarirsiniz. kendinizi doyuramiyorsaniz bu yasamin pek de bir anlami yok gibi :)


kassiopeia
(19.09.19)
Sabahları zor uyanmak, enerjisiz olmak hipoglisemi belirtileri, şekerinizi ölçtürün bence. Kan testi yaptırın, açlık tokluk kan şekeri, tsh, b12, demir falan baksınlar.


hair freak
(19.09.19)
Hocam askerde çok rahat edersiniz, alıştırıyorlar o düzene her türlü :)

Gece uyumadan önce odayı güzel bir havalandırın, uyku kalitenizin sebebi havasızlık olabilir.

Yemeklerinizde karbonhidrat yerine protein tercih etmeye çalışın (simit yerine yumurta, süt vs.). Karbonhidrat yiyince 2-3 saat iyi oluyor ama sonra yoruluyorsunuz, normal bişey o.

Bir de tabi ki doktora gidin, belki kan değerlerinizde bir sıkıntı vardır. Vitamin falan alırsınız en kötü.


Kimse de şeker dememis hayret diyecektim ki hairfreak yazmis.
Uzun sure aclik duzensiz beslenmeler ve sonrasinda halsizlik.. bana hipove hiperglisemiyi cagristirdi. Tiroid vs de olabilir. Basitce tembellik deyip geçmeyin bi doktor ve bi kan tahlili ile her şey aciga kavusur.


mustang
(19.09.19)
olay tamamen psikolojik.işini sevmiyorsun ve hayatında pozitif heyecan ve beklentiler yok,o yüzden.


hap var ot var
(19.09.19)
reaktif hipoglisemi, tiroid, b12, dvit, demir


jimicik
(19.09.19)
Alakası var mı bilmiyorum ama şekerin olabilir diyenler için tatlı ile aram hiç yoktur. Tatlı şeyleri sevmem. Yine de şeker olmuş olabilir miyim? Ek olarak ayak tabanlarım son 1 kaç aydır yanıyor gibi oluyor bazen. Bunun şekerle ilgili bişey olduğunu duymuştum.


Alimelli
(19.09.19)
seker dedigimiz aslinda diyabet ve ona giden basamaklar. reaktif hipoglisemi bunun ilk basamagi gibi dusunun. sekeri sevmekten sevmemekten bagimsiz. genetik faktorler ve hayat bicimi etkili gelismesinde. ayak yanmasi diyabetle iliskili olabilir.


jimicik
(19.09.19)
Ayak yanması şeker de olabilir, b12 vitamini eksikliği diye de kalmış aklımda. Siz bir an önce tahlillerinizi yaptırın.


hair freak
(22.09.19)
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler compumaster, dambil, deckard, fader, groove salad, hollowlife, kahvegibi, kibritsuyu, kobuzchu kiz, robin
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.