Giriş
(4)

1.600 donum tarla hazine arazisi

Şimdi ada parsel sorgulamalar da 1600 donum 900 donum tarlalar görüyorum bunlar hazine arazisi mi yoksa şahısa mi ait oluyor hazine arazisi olduğunu nasıl anlayabiliriz?
Şimdi ada parsel sorgulamalar da 1600 donum 900 donum tarlalar görüyorum bunlar hazine arazisi mi yoksa şahısa mi ait oluyor hazine arazisi olduğunu nasıl anlayabiliriz?
ZetaStar1903
(16.08.19)
bagli belediyelerden tanıdık varsa ögrenirsin birde keywordlerin hazine arazisi sorgulama.milli emlak in boyle bir uygulaması olması lazım.

Sadece sunu merak ettim.oturup tek tek ada parsel mi sorguluyorsun?


duptıs
(16.08.19)
Öyle köydeki arsalara bakıyordum koyun dışında 750 900 1600 dönüm yerler dikkatimi çekti


ZetaStar1903
(16.08.19)
Meradir onlar hocam.


duptıs
(16.08.19)
Aynen tarla :)


ZetaStar1903
(16.08.19)
(6)

Musterim olan bir kadını beğenmek

İnsanlarla iç içe olan bir iş yapıyorum bu yüzden kadınlarla olan ikili ilişkilerde herhangi bir yanlış anlaşılma olmasın diye özel çaba sarf ediyordum. bundan bir hafta önce uzun bir ilişkiden çıktım o zaman kız arkadaşım olduğu için bu mesafeyi korumak kolay oluyordu.Şimdi kız arkadasim yok ve mus
İnsanlarla iç içe olan bir iş yapıyorum bu yüzden kadınlarla olan ikili ilişkilerde herhangi bir yanlış anlaşılma olmasın diye özel çaba sarf ediyordum. bundan bir hafta önce uzun bir ilişkiden çıktım o zaman kız arkadaşım olduğu için bu mesafeyi korumak kolay oluyordu.

Şimdi kız arkadasim yok ve musterim olan bir kadını çok begendim ondanda samimi bir his aldım ama genel tavrı bu olabilir.

Şimdi bir daha bir görüşmemiz olabilir bayramdan sonra ama olmayada bilir bu tamamen şansa bagli.


Biraz yaptim sizce bu kişi ile buluşma ihtimalini beklemede Instagram dan eklesem sudan bir bahaneyle tekrar mi konuşup gorussem yoksa beklesem mi görüşmemiz için çok ısrarcı görünmekte istemiyorum acaba iş arkadaşını arasam bayramdan sonraki gorusmemizin durumunu mu sorsam işi biraz dallandirip budaklandirip 2-3 görüşme fırsatı yakalamaya mi calissam yoksa doğrudan açık mi olsam ?
ZetaStar1903
(11.08.19)
Hayir tabi ya, ne kurtlusun. Uzun iliskiden cikali 1 haffa olmus, kadini instagramdan ekliyeyim mi diyosun


balpolen
(11.08.19)
Ekle gitsin 3 günlük dünya. Müşterisiyle yakınlaşmayan mı var şu dünyada. Avukatı, doktoru, tezgahtarı alayı saldırıyor, gayrimenkul danışmanı da saldırsın.


Retorique
(11.08.19)
Geç kalmışsın yeni bir ilişki için, ayrılığın ertesi günü harekete geçmen gerekliydi. Olsun, şimdi de kadının hayatında biri var mı ve ben karşıdaki adama saygısızlık yapar mıyım diye düşünmeden adeta "güldü, kesin vereceqq ;))" kafasıyla hemen araya birilerini sokup görüşmeye bak.


contraparal
(11.08.19)
müşteriyle ilişki yaşamak bana etik gelmiyor. dikkat et adın başka bir şeye çıkmasın. ticari ilişkiniz bitince olabilir.


redskull
(11.08.19)
bence gorusmektedepek bir sakin ca yok ama ve siz eniyisi nide bilir siniz bu konuda musteri iliskileri hassas konular simdi biz buradanda neyi nasil desek bir yerlerde aciga kavusmamis seylerinde varligi soz konusu olacagindan hepbir suruncemede kalma vehatta olmayabilitesiyle cakisan seylerin izdusumunun yansimalarindanda ortaya cikacak enteresan ihtimalleri goz arta etmemelisiniz kizarkadasinizdan ayrildiginiz icin yakin gecmiste bu konudaki acizhane gorusum budur gibi simdilik ama heran devami gelebilir sanki bilemiyorumda.


ateistanbul
(11.08.19)
Yap dostum hamleni, kendini geri çekme. Barda, cafede, işyerinde, asılma; yok sosyal medyada mesaj atma. Görücü usulü mü tanışacak insanlar illa. Yanından geçen erkeğin rüzgarı deyse taciz diye yaygara koparan ruh hastaları yüzünden erkekler de şaşırdı ne yapacağını, sonra da ağlıyorlar evde kaldık diye bir yaştan sonra.


rldofiui
(12.08.19)
(8)

Emlakci komisyonu pas geçen kişi tespiti

Şimdi 2-3 öğrenci arkadaş vardı benim vasitamla bir eve gittik. Ev sahibide oradaydi ben gösterdikten sonra evden çıktık ev sahibi yakinda kahveye geçeceğini söyledi. Ben başka yöne gittim cocuklara sizi bırakayım dedim onlar kaldılar o taraflarda şimdi ev sahibi evde eski kiracılar devam edecek diy
Şimdi 2-3 öğrenci arkadaş vardı benim vasitamla bir eve gittik. Ev sahibide oradaydi ben gösterdikten sonra evden çıktık ev sahibi yakinda kahveye geçeceğini söyledi. Ben başka yöne gittim cocuklara sizi bırakayım dedim onlar kaldılar o taraflarda şimdi ev sahibi evde eski kiracılar devam edecek diyor.
Ben bu kişilerin iletişim kurup beni Pas gectiklerinden supheleniyorum. Sizce bunu nasıl tespit edebilirim tüm faturalar ev sahibinin uzerine
ZetaStar1903
(03.08.19)
Sözleşmeniz yoksa anca laf edersin ayip yaptığın vs dersin adam he he der normal hayatina devam eder


basond
(03.08.19)
Ben tespit etmek için yol arıyorum tespit ettigimde parayi tahsil edecegime inanıyorum


ZetaStar1903
(03.08.19)
Ya reis sizin o evin emlakcisi oldugunuza dair bi belgeniz yok. Aranizda bir protokok yok. Neyinize guveniyorsunuz allah askina? Topuguna mi sikacaksiniz?


Evi gösterdiğine dair imza alsan bile onun bir geçerliliği yok denilmekte. Bir hukukçuya sorduğumda böyle demişti.

Dava açsan da ne olacak ki. Avukat zaten evin kirasının fazlasını senden alır.

Bir de tavsiyem böyle sıkıntılar yaşamamak için ev kirasının yarısından fazlasını komisyon ücreti olarak isteme


horowitz
(03.08.19)
Bir emlakçı bana böyle gelse bi tarafı sakat kalana kadar levyeyle döverim net.


Yavuşuhlu
(03.08.19)
@yavusuhlu Döversin agam büyüksün hem çalar hem döversin. Bu hak hizmet bedeli beğenmeyen yürüyerek bulur internetten bulur süreci kendi yönetir. Hizmet satıyoruz isteyen alır isteyen almaz. Aldığın hizmetin ücretini ödemezsen bu hırsızlık olur. Nasıl restorantta yemek yiyip garsonun bakmadığı anda sıvışıyorsan buda aynısı :)


ZetaStar1903
(03.08.19)
@Zetastar1903 emlakçılık amerika, avrupada bilirkişiler tarafından sertifikalı yapılırken türkiyede taksici,kağıt toplayıcısı gibi hiçbir baltaya sap olamamış insanların meslek! Olarak gördüğü küçük mafyacılık oyunudur.

Senin elinde o dairenin gösterim hakkının sende olduğu bir belge, yasal birşey yoksa, gösterim begeli altında fatura kesmemişsen ve tekrar karşıma gelirsen seni bir daha döverim arkadaşım. Şark kurnazı seni


Yavuşuhlu
(04.08.19)
Yavaş yavaş dinlene dinlene döv ağam biz hakettik bunu :)


ZetaStar1903
(04.08.19)
(4)

Yurtdışı çıkış harç pulu

Şuan 50 TL mi yoksa henüz geçmedi mi
Şuan 50 TL mi yoksa henüz geçmedi mi
ZetaStar1903
(24.07.19)
Bugun 15 liraydi. Tasarim degisecekmis soyledigine gore 50 tl olunca.

Elimdeki eskileri napicam dedim "geri getirip 15 lirani alirsin" dedi.


brkylmz
(24.07.19)
@baldur2 sınır kentlerinde yaşayanlar için daha kötü Yunanistan sınırındaki köy 1 km bile değil Edirne'den 1 kişi çıkıp ne uzo ne kahve içmeye gidebilir mi bu fiyatlarla? Yada diğer sınır şehirleri için insanlar gidip 2 saat duruyor bunun için 50 TL çok fahiş dediğin gibi iktidardan olmayıp iktidara su taşıyan çok kişi var


ZetaStar1903
(24.07.19)
1 ağustosta başlayacak.


baldur2 +1

yurt dışına çıkış harcı nedir en başta bu saçma zaten. seyahat hakkı anayasal bir haktır. neden ekstra para veriyorum?


himmet dayi
(25.07.19)
(19)

Pitbull besleyen komşu

Yan sitede pitbull besleyen bir komşu var hangi dairede oturduğunu bilmiyorum.Sitelerimizin bahçesi ortak ve her gece yaklaşık 70-100 insan bu bahçelerde oturup çay çekirdek bira şarap vs yapıyor. Bu gerizekalı beyinsiz ise pitbullu bu insanların arasına tasmasız salıyor ve zararsız olduğunu düşünüy
Yan sitede pitbull besleyen bir komşu var hangi dairede oturduğunu bilmiyorum.
Sitelerimizin bahçesi ortak ve her gece yaklaşık 70-100 insan bu bahçelerde oturup çay çekirdek bira şarap vs yapıyor. Bu gerizekalı beyinsiz ise pitbullu bu insanların arasına tasmasız salıyor ve zararsız olduğunu düşünüyor kıt beyinli uyuşturucu müptezeli bir serseri olduğu için kendisine bu durumun yaratavileceği tehlikeyi anlatamıyoruz bu saldırgan köpeğin toplum içinde yaşaması parka rastgele ateş etmekle aynı olduğundan bu magandalığa karşı ne yapılabilir?
ZetaStar1903
(10.07.19)
hocam polisten başka nasıl bi cevap yazılabilir ki ? bilemedim, ara söyle polise


garavel
(10.07.19)
Hayvanları Koruma Kanunu’nun 14’üncü maddesinin yasaklar bölümü

“Pitbull Terrier, Japanese Tosa gibi tehlike arz eden hayvanları üretmek; sahiplendirilmesini, ülkemize girişini, satışını ve reklamını yapmak; takas etmek, sergilemek ve hediye etmek yasaktır

1-savcılığa şikayet edebilirsin
2-orman bakanlığının bir hattı vardı sanırım oraya şikayet edebilirsin


meldaras
(10.07.19)
kiyiya vuran dildolar+1
pitbull bebeklere en iyi bakan köpektir.

şu anda onların başında olan şey eskiden dobermanların, kangalların ve rottların başındaydı.
dönem dönem katil köpek tanımı değişiyor.
bütün köpeklerde söylediğin içgüdüler var.
belli ki hayvan saldırgan değil, bugüne kadar öyle bir şey olmamış.

adama söyleyin, tasmalı dolaştırsın.
onun dışında hayvan bugüne kadar kimseye bir şey yapmamışken neden saatli bomba olsun?
parka rastgele ateş etmekle falan da aynı değil bu durum tabii ki

hayvan neden durup dururken yuvasından sahibinden ayrılsın, adam neden durup dururken sevdiği hayvandan olsun?
saldırgan pitbulllar bile gözü dönüp delirmiyor, kendine göre bir tehdit görünce saldırıyor.
adam müptezel ya da değil, neticede belli ki hayvanı dövüştüren hıyarlardan değil.
hayvan normal ev köpeği herhalde.
hatta belki yaşlı falan bile olabilir.
önce biraz araştır, endişelerinin yersiz olduğunu göreceksin.
biraz sakin.
aktif olarak dövüştürülmediği sürece pitbull da herhangi bir köpektir.


blatta hiberna
(10.07.19)
direkt şikayet et. o çok savunduğunuz pitbulllar sokakta yolda çocuğunuza saldırırsa o zaman da salak salak savunmaya devam eder misiniz? pitbullar normal bir cins değildir ve ne kadar güvenilir olursa olsun saldırmaya içgüdülü hayvanlardır.


adventchant
(10.07.19)
aynı zekadan bir kadın yıllar önce halka açık bir partkta pitbull' u tasmasız gezdiyordu, 3-5 ay derken bir gün çocuğun birinin nerdeyse kolunu koparıyordu.
(yıl 99 konya)

şahsi düşüncem risk mutlaka vardır, mutlaka birine saldıracaktır, belki 3 ay sonra belki 3 yıl sonra.


ravenudon
(11.07.19)
oncelikle ben pitbull sevdim tassaklarini siktim hic bir sey olmadi sen ne zalim bir insansin demek bir cozum degil. sorun da bu zaten. senin tassaklarini siktigin kopek bir cocuk aniden kolunu sallayinca isirabiliyor. bir cok kopegim oldu. kimisi cocuklarla cok iyi anlasirken durup dururken yoldan gecirmedigi cocuklar da oldu.

kisisel anektotlar burda gecerli olmuyor. bu kadar insan icinde sorun etmeyenler oldugu kadar tedirgin olanlar da olacak. bunlar da bilincsiz olarak pitbull icin tehlike olusturabilirler.

ustelik israrlara ragmen gerekli onlemi almayan bir kopek sahibi var burda. sanmiyorum ki direk gidip bre muptezel tasma tak demediler. usulunce ilettiler arkadasa. bu durumda bu arkadasin kopegine ve beraber yasadigi insalara saygisi olmadigi sonucunu cikariyorum.

oncelikle kopek sahibinin basina gelecek seyleri bilmesi ona gore kopegini korumasini beklerim eger gercekten kopege deger veriyorsa. inatla bunu yapmasi ise farkli. burda kopek sahibine de sorabiliriz eger biri sikayet etse de kopegin uyutulsa vicdanini etkiler mi diye?


tanaka
(11.07.19)
Hayvan saatli bomba olmayabilir. Bir ırka tümüyle kötü demek gerçekten korkunç şeyler. Ama pitbull bebeklere en iyi bakan köpektir demek açık olarak yalan konuşmak. Koruma güdüsü çok üst düzey bir cins bu. Bu bebeklerle çok iyi anlaşır demek değil. Onları çok iyi korur demek olabilir belki. Pitbull savunacağım diye yalan konuşmaya gerek yok.

Hayvan saldırgan değil diyen de, köpeklerin hatta çoğu hayvanın kriz anlarını yaşamamış belli ki. Aslında tehdit olmayan durumları, tehdit gibi algılayıp saldırması çok mümkün hayvanlar bunlar. Pitbull'daki sorun, acı eşiğinin çok yüksek olması, karakterinin çok inatçı ve vazgeçmeyen bir yapıda olması ve çok güçlü olması. Golden'ın bile çenesini kitlediğinde açmak çok zorken, Pitbull'da bu az önce belirttiğim sözler yüzünden imkansızlaşıyor.

Köpeği başka insanların içinde tasmasız dolaştıran, köpeklerin kriz anlarındaki hallerini görmeyen insanlardır. Bir şey olmaz tavrının o kriz anlarında hiçbir işe yaramadığını gördü bu gözler. Elinde tuttuğu canlı saldırdığında, nasıl ayıracağını bilmeyen, hayvanları döverek ayırmaya çalışan gözler gördü. Tasmasız köpek gezdirmek, insanların arasına tasmasız bırakmak, net olarak ahmaklıktır. Pitbull da ise tasmaya ek, ağızlık da bulunmalıdır.

Araştırın diyen, bu konuda araştırmamış olunca komik oluyor.

Kişiyi uyarın. Aksi halde şikayet etmek zorunda kalacağınızı kibar bir şekilde belirtin. Şikayet etmek istemediğinizi, orta yolu ılımlı bir şekilde bulmak istediğinizi belirtin. Onun da haklı olduğunu söyleyin hatta. İletişimin gücünü kullanın kısaca.


kötüsünüz ya vallahi kötüsünüz. pes.
"kalabalıktan bir çocuğa saldırmıştı" desin diye tavsiye geliyor. bravo. fikrimi savunacağım derken kendinizi kaybediyor, haklıyken haksız duruma düşüyorsunuz.

ha; pitbulu besleyen adam da kötü bu arada. hani biri şikayet etse polisin köpeğini elinden alıp barınağa koyacağını biliyor olmalı. bu neyin özgüveni. gösteriş olsun diye yapıyor muhtemelen. benim hayvanım olsa sırf böyle tatsızlık çıkmasın diye tasma takarım. yoksa anlatılanlara bakılırsa köpeğin kimseye bir zarar vereceğini düşünmüyorum. pitbulların böyle kötü şöhrete sahip olmalarının tek sebebi onları dövüş köpeği olarak yetiştirenler.

bu durum sadece pitbullarda değil her köpekte var. örneğin chihuahua diye bir köpek var hani sinirli, ona buna car car havlayan ama boyutu nedeniyle tehlikeli bulunmayan bir köpek. o köpeği de sakin yetiştirirseniz sakin oluyor. ama mal insanlar onun bu sinirli halini komik buldukları için öyle yetiştiriyorlar.

bence adama söyleyin, tasmayla dolaştırsın. tasma takmazsan şikayet edeceğiz köpeğini elinden alacaklar diyin.

ayrıca senin gibi düşünmeyenlere tik atmaman sığlık olmuş. herkes saygı çerçevesinde fikrini belirtiyor.


Köpegi tasmasiz gezdirmesi yasak, 5199 Hayvan Haklari Kanunu oyle diyor. 5 kiloluk kopek dahi olsa bu kanun boyle.

Pitbull zararsiz olabilir ama konu o degil. Hicbir kopek sizin bahsettiginiz sekildeki bir ortamda tasmasiz ve kontrolsuz dolastirilmamali.

Polisi arayip tam olarak hangi birime sikayet edebileceginizi sorun. Sanirim buyuk irk oldugu icin ayni zamanda agiz maskesi de tasmasi gerekiyor. O sart da saglanmadigi icin ekstra para cezasi kesilir. Ilk olarak boyle bir uyari gelsin. Devam ederse sitedekiler ile ortak hareket edip oyle sikayet edin.

Genelleyecek olursak, bu kopeklerin sahipleri sorumsuz, kopegi agresiflestirme egiliminde olan gerizekali tipler. O tiplerle olan deneyimlerden dolayi da soruyu soranin kopegi "tehlikeli" gormus olmasi normal. Buyuk cins kopegim var, kendi kopegimi de otobuse-trene agizlik ile bindiririm. Agizliksiz dolasan pitbull dolastiran biri gorursem aninda sikayet ederim. Bu tur kopekler besleniyorsa, kuralina gore beslenecek, bu kadar basit.


buf-e kür
(11.07.19)
Öff pitbullu savunan insanlarda ciddi bir algılama problemi var. Genetik nedir bilmeyen cahillerin yazdıklarını geçersek eğer, şikayet et ve uyutsunlar. Vicdanım zarar görme ihtimali olan masum insanlar ve çocukardan yana.


Deli köpek seviciyim, köpek de aklım gidiyor, o kadar, ne olursa olsun toplum icin de o köpek tasmalı, sahibinin yanında olacak. tasmasız dolaştırmak istiyorsan çık dağa bayıra ormana sal yavruyu, atsın taklalarını. Ya da diyelim oralaeda da insan var sabah erkenden git, insan olmayan zamanlarda. Türü falan fark etmiyor. Cocuklar, insanların yanında köpek tasmalı olacak. Insanın bile koşullar altında nasıl davranacağıni evrensellestiremedik, hayvana koşulları bilmeden "yapmaz demek" dünyanın en saçma şeyi. Ha evde yetismistir, kendi cocuģuna, bebeğe tanıdıktır, sevemesi anlasması icin koşullamışsındır, ona bir şey demiyorum. Ama yabancı başka. Bir koku bile neler yaptırabilir. Birinin bir yerine zarar gelse, insan kopek sahibi olarak vicdan aģrısindan ölür. Kaldırılamaz yani, ihmale gelmez. Cevap, site yönetimi ve güvenlik görevlileriyle konuşmak.


velvetmorning
(11.07.19)
1. pitbullar doğaları gereği saldırgan olmayabilir. ama pitbullar doğaları gereği ısırdığını kopartan güçlü çenelere sahip. istersen bununla ilgili ikiyüzelli tane kaynak bulabilirim. bulmama da gerek yok, biliyorsundur.

2. ayrıca sadece pitbull değil, sadece köpek de değil, insan dışındaki hiçbir memelinin insan gibi muhakeme yeteneği yoktur. bu hayvanların (insan dışındaki bütün memelileri kast ediyorum) içgüdüleri, akıllarından önce gelir. bazılarının öğrenme yeteneği daha fazladır. ama en öğretilebilir olanında bile "dur lan bunu yapmayım, yok bunu böyle yapayım" şeklinde muhakeme yoktur. içgüdüleri her zaman akıllarının önündedir. öğrenme denilen şey de aslında öğrenme değil, şartlı reflekstir. bu da biyolojik bir gerçektir. kaynak istiyorsan darwin'den, pavlov'dan falan girip başlayalım.

yahu hiçbir canlı doğası gereği saldırgan değildir aslında. memeliler dedik madem, memelilerden gidelim. aslan da doğası gereği saldırgan değildir, ayı da saldırgan değildir. durup dururken saldırmaz hayvan. ne dedik, içgüdü dedik. açlıktan seni yemek olarak görür, gelip yemek istediği için saldırır. kendi alanına tecavüz ettiğin için düşman olarak beller, alanını korumak için saldırır. her hayvan (ya da her memeli) içgüdüsel olarak, düşünmeden, muhakeme etmeden saldırması gerektiği bir durum fark edip ona saldırır.

hayatında hiç kedi görmemiş bir köpek bile ilk defa kedi gördüğünde onu kovalama isteği içine giriyor. hayatında hiç köpek görmemiş bir kedi bile köpek gördüğünde "bu ne lan" demiyor, kabarıp tıslıyor. gurbanolduğum yüce rabbim öyle yaratmış işte. doğuştan bunlar kodlu geliyor hayvanlarda. birlikte yaşayanlar da birlikte yaşamayı sonradan öğreniyorlar.

o yüzden saldırgan mıdır, doğası gereği bilmemne midir diye uzun uzun yazmaya gerek yok. saldırgandır veya değildir, ama kesin olan, gerçek olan iki şey var.

1. o bir köpektir ve köpek içgüdülerine sahiptir. o içgüdüyü bızıklayacak en ufak bir harekette "dur bi dakika ben buna kızmayacak şekilde yetiştirildim, buna kızmamam lazım" diye oturup düşünmez, içgüdüsü ağır basar ve saldırır. bunun ne olduğunu da anlamazsın.

2. çok güçlü bir çenesi vardır, kaptı mı kopartır.

sadece ve sadece kendi belirlediği alanın içine girdiği için koruma içgüdüsüyle saldırabilir.

o yüzden pitbulları "saldırgan değildir" diye savunmak yerine köpeklerin (ve insan dışındaki diğer memelilerin) birer insan olmadığını, insanlar gibi muhakeme yeteneklerinin, düşünme yetilerinin olmadığını, içgüdülerinin ağır bastığını kabul etmek gerekir. her an hangi içgüdüyle neye kızıp saldıracaklarını da bilmek pek mümkün olmadığından pitbull veya golden fark etmez, tasmayla dolaştırılmaları gerekir.


kibritsuyu
(11.07.19)
''Bu gerizekalı beyinsiz ... kıt beyinli uyuşturucu müptezeli bir serseri'' diye tanımladığınız kişi sizin hakkınızda hiçbir şey düşünmüyor.
Sizi tanıdığı kadarıyla da bu seviyede şeyler söylemeycektir. Siz ise ne kadar haklı olduğunuzu yeterince gösteremiyormuşçasına karşı taraf hakkında kendi içinizi çok net yansıtan şeyler yazmışsınız.
Sözkonusu şahısla ikili iletişime girmeye çalışmadığınız belli. Bütün memleketin komşusu ile konuşmamasının sebebi bu zaten 'yaftalamak'. Siz de buraya sığınıyorsunuz şikayetvar.com yerine. ''Belki köpek korkusu taşıyan başka cahil insanlara rastlarım, bana destek çıkarlar'' diye durumu güzelce süsleyip anlatıyorsunuz. Sonra eleştiriye açık bu gönderinize verilmiş en güzel yanıtlara saldırıyorsunuz. Tek istediğiniz onaylanmak. Yoksa tavsiye alsanız da harekete geçeceğiniz yok. Bu belli bir şey. Pasif davranıp olayın kendiliğinden sona ermesini ya da başkasının çözmesini bekleyeceksiniz. Alın size sizin tarzınızda çözüm.


Etanglement
(11.07.19)
pitbull gibi bir hayvanın zararsız, masum olduğunu iddia edecek kafalara sahip olanlara güzel bu dünya. aynen, diktatörler de esasında demokrat adamlar. kendilerine tehdit algılamadıklarında hiçbir zararları yok kimseye.

semt pazarlarında uygun fiyatlı beyin satışına geçilmesi lazım acil.


del piero10
(11.07.19)
Tıpkı sözlükte olduğu gibi burada da yaygın bir pitbull-sever terörü hakim ve ısrarla kendi argümanlarının bizim öne sürdüklerimizden daha hakkaniyetli, iyimser ve de adil olduğunu düşünüyorlar şaka gibi. Belinde AK-47 ile gezen, uzun sakallı ve sarıklı abiler de kamuya açık alanlarda ellerini kollarını sallayarak dolaşsın mesela, sonuçta onun da makul(!) bir açıklaması olacaktır.

Her neyse, değil pitbull, normal, ortalama bir köpeğin bile park gibi, cadde gibi halka açık ortamlarda sahipsiz dolaşması hiçbir medeni batı ülkesinde kabul dahi göremeyecekken bizim über düşünceli anadolu çomarları bu konuya da bir çıkış yolu bulmuşlar: "herkes pitbulları sevecek aksi taktirde parçalanırmışız sahiplerinin de desteğiyle."


Psycho Mantis
(11.07.19)
eğer pitbull aşılı, karneli,çipli ve kısır ise isterseniz allah'a şikayet edin yine de hiçbir şey yapamazsınız.

eğer değilse de belediye el koyar, hayvancağız sonsuza kadar barınağa kapatılır.

buna razıysanız şikayet edin.

ek: pitbull veya japanese tosa gibi yasaklı ırklar içgüdüsel olarak saldırgan değildir. herhangi bir hayvanı saldırgan yetiştirirseniz saldırgan olur. yeleli arslanı bile evccilleştirebilirsiniz. bilip bilmeden "pitbillir diğisi giriği sildirgindir." diye atıp tutmayın.

Tarım Orman Bakanlığı'ndan yerel hayvan koruma görevlisi veterinerlik öğrencisiyim. kesin bilgidir.


Bakin anlamadiginiz ya da anlamak istemediginiz bir nokta var:

Hayvanin insanlari isirip isirmamasi, isiracak gibi olmasi, isirma ihtimalinin yuzde kac oldugu, genetiginin isirmaya meyilli olup olmamasi, yetistirenin duzgun yetistirip yetistirmemesi, oyle ya da boyle o hayvan bir sekilde isirdiktan sonra neden sonuc iliskisini cozumlememis, sucun kopekte/sahibinde/isirilan adamda olmasi falan bunlarin hepsi baska konu.
O kopek hicbir zaman isirmayacak diyelim. Ben kopekten korkan bir vatandas olarak bu kopegin beni isirmayacana dair bir teminatla karsilasmis degilim. Kopegin isirmamasi sahibini kopek birini isirana dek sucsuz kilmaz. Kopegin genetigi asiri minnos olup asla isirmayacak olabilir, bunu sen biliyorsun ben degil.
Kopek sahibinin etraftaki insanlara bu korkuyu yasatmaya hakki yok. Ayrica bir sekilde isirirsa bunun geri donusu de yok.
"Bu hayvan saldirgan degil" argumani hicbir sekilde gecerli bir savunma degil. Bu sav %100 dogru bile olsa.

Hayvan seviyor, kopeklere bayiliyor, pitbull cinsi de ozellikle sevip sempati duyuyor olabilirsiniz. Ama kendinizi baska insanlarin yerine koymaniz olaya adil bakmaniz lazim. Pitbull seviyor olabilirsiniz, bu seviginizi diger insanlarin kisisel hak ve ozgurulukleriyle cakismayacak cercevede yasamalisiniz.

ozetle @kiyiya, @blatta, tamamen haksizsiniz bu konuda.


stavro
(11.07.19)
polise ve şikayet edebileceğiniz her yere şikayet edin.ama büyük ihtimalle sonuç çıkmaz.
ağızlıkla gezmesi gerek. internetteki pitbull saldırı videolarının çoğunda pitbullar zaten tasmalı ama bir önemi yok. bi defa çenesini kitledikten sonra sahibi de o köpeği durduramaz. size tavsiyem yanınıza sustalı gibi bir bıçak alın. herhangi bir saldırı durumunda boğazına saplayın. internetteki pitbull sevicileri hayvanat bahçesine gidip timsah sevseler onun da evcil hayvan olarak beslenmesini savunur. akıl sağlığı yerinde değil bunların.


potsdamer
(11.07.19)
Tatavaya gerek yok şikayet et geç.

Haberlerde vardı geçen sene bu pitbullardan biri çocuğun tekinin ayağını kapmış bırakmamış. Esnaf koşmuş su dökmüşler falan ama bırakmamış tabi. Sonra esnaflardan biri bıçağı kaptığı gibi 2-3 tane sallamış köpeğe öyle bıraktırmışlar. Haberde köpeği tedavi eden veterinerle konuşuyorlardı, kadın ''O esnafı şikayet edicem'' diyordu :DD Çocuğun ayağı, canı falan hiç önemli değil tabi.

Tatava yapmadan şikayet et, eğer can güvenliğin tehlikedeyse yine tatava yapmadan o esnafın yaptığını yapmak gerek.


eazy
(11.07.19)
(6)

Ruhsatsız silah taşıyanlar

Bu kişiler nasıl buluyor bu ruhsatsız silahları?
Bu kişiler nasıl buluyor bu ruhsatsız silahları?
ZetaStar1903
(27.06.19)
İllegal olan diğer şeyleri nasıl buluyorlarsa öyle.
Bağlantılar.


kuru sıkıdan bozma oluyor bazıları.


scudman1
(27.06.19)
Çok ilginç bu kadar kolay mı ulaşmak şaşırıyorum.


ZetaStar1903
(27.06.19)
köyüne en fazla 3 5 kere falan gittiysen garip gelmesi normal.
ben arkadaşıma şakayla karışık sormuştum çocuk iki gün sonra 4 tane makineyle geldi abi hangisini istersin diye.
biraz zorlasan facebook vs den bile bulursun.
pompalı zaten kolay adamlar kargoyla gönderiyor kimlikmiş, belgeymiş hiçbiri yok.


denek hayatım
(27.06.19)
Money talks


adwokat
(27.06.19)
Bazen uyuşturucu, silah vb. Yasadışı şeyleri bulmak insanı gıdaları bulmaktan daha kolay.


(11)

Tek başıba kamp yapmak

Normalde kamp deneyimim var. Şimdi tek başıma kamp yapmak istiyorum kafamda çekincelerim var biraz sizce yapabilirmiyim?
Normalde kamp deneyimim var. Şimdi tek başıma kamp yapmak istiyorum kafamda çekincelerim var biraz sizce yapabilirmiyim?
ZetaStar1903
(14.06.19)
yapamazsın


hiç kamp deneyimim yok ama bana bu biraz dalış gibi geliyor. en az birbirine göz kulak olacak iki kişi.
vahşi hayvanı, kötü niyetli insan faktörü, doğa vs... tek başına yapma bence


maq
(14.06.19)
yapamazsın +1. kamp yapmak planlama isi. sen daha nerede kamp yapacagini yazmayi bile becerememissin.


hot potato
(14.06.19)
Yarın belki gidecektim ama şuan kesin karar gidiyorum karar verdim. Kamp yapacağım bölge ile konunun alakasını çözemedim. :)


ZetaStar1903
(14.06.19)
git yap ama motivasyon olayına kendini çok kaptırma. her şeyi başaracağım tribine girme. Önce plan program, acil durum öğeleri, bütün ayrıntıları düşün. Deneyimin varsa da bilirsin. Fazla açılmazsan daha iyi madem kaygın var.


paco de lucia
(14.06.19)
nasıl nerede kamp yapacağına bağlı

bence çok büyütmeye gerek yok gidip 1 2 gece tek başına rahatça kalabilirsin, yemeğini suyunu aldıktan sonra sorun yok


Coyote
(14.06.19)
kusura bakma ama biraz cahil cesareti olur. tırmanış, dağ başında kamp, dalış vs aklı başında birinin tek yapılacağı aktiviteler değil. filmlerle bilale anlatır gibi istersen: Into the Wild + 127 Hours


HasanK
(14.06.19)
En büyük tehlike olan insandan yeterince uzak bir yer bul, çadırın içinde/yakınında yiyecek veya keskin kokulu kimyasal içerikli bir şey bırakma, keyfini çıkarmaya bak.


038576
(14.06.19)
kamp alanlarında rahat yaparsın, gidip uçsuz bucaksız bir yerde de yapabilirsin ama başına 127 hours 'daki gibi bir şey gelebilir. İlla tek ve uçusuz bucaksız bir yere gidecek isen, en azından belirli aralıklarla durum mesajı attığın ve lokasyonunu anlık görebilen insanlar olsun uzakta.


bugün ilk defa kendi başıma kampa çıkıyorum. 2 hafta boyunca planladım. almam gerekenleri aldım. önce bir camping alanında tecrübe edeceğim. çadırda uyuma, ateş yakma, kendi yemeğini yapma. sonra yavaş yavaş medeniyetten uzak yerlerde deneyeceğim. pm at. telefonda biraz fikir vereyim.


yapılır sahillere tek basına atabilirsin kamp, ya da doğanın derinliklerine. ikinci seçeneyi ben pek seçemiyorum. su ve deniz mutlaka olmalı kamp yaptığım yerlerde. çünkü lens takiyorum. sırf bu sebeple doğanın derinliklerine dalamıyorum.


picassoishere
(15.06.19)
(1)

Yurt açmak için koşullar nelerdir

Uygun fiyatlı bir bina buldum burayı apart olarak işletmek için ne gibi izinler ne gibi prosedürler var?Şahış şirketi açmak sonra emniyetin sistemine dahil olup günlük tc bildirmek falan tüm prosedüre hakim biri var mı?
Uygun fiyatlı bir bina buldum burayı apart olarak işletmek için ne gibi izinler ne gibi prosedürler var?

Şahış şirketi açmak sonra emniyetin sistemine dahil olup günlük tc bildirmek falan tüm prosedüre hakim biri var mı?
ZetaStar1903
(10.06.19)
Apart oteller
Madde 24 - Apart oteller; mesken olarak kullanılmaya elverişli bağımsız apartman ya da villa tipinde inşa ve tefriş edilen, müşterinin kendi yeme ve içme ihtiyacını karşılayabilmesi için gerekli teçhizat ile donatılan ve otel olarak işletilen tesislerdir.
Apart oteller; belgeli bir otel veya tatil köyü veya turizm kompleksi yatırım veya işletmesi bütünü içinde yer alabildiği gibi en az on üniteden oluşacak şekilde, bir tesis bünyesinde bulunma zorunluluğu olmadan "müstakil apart otel'' adı altında müstakilen de düzenlenebilir.
Apart otellerin asgari nitelikleri aşağıdaki şekildedir:
a) Resepsiyon, bekleme ve idare birimi,
b) Apart ünitelerde;
1) Tefriş elemanlarında standart beraberliği,
2) Yatak odalarında; yatak, komodin, gece lambası, elbise dolabı ile yataklarda; çarşaf ve kılıflı yastıklar, iklim şartlarına göre pike ve battaniye,
3) Yaşam odasında; kapasiteye uygun koltuk, yemek masası, sandalyeler ve sehpalar,
4) Mutfakta; ocak, buzdolabı, yeterli servis malzemesi dolaplar ve kapalı metal çöp kutusu,
5) Banyo, çamaşır yıkama ve ütüleme hizmeti verilmemesi halinde otomatik çamaşır makinesi,
6) İlk yardım dolabı,
c) Yerleşim merkezleri dışındaki apart otellerde, satış ünitesi.
Tesis bünyesindeki apart otellerde yukarıda (a) ve (c) bentlerinde belirtilen nitelikler, apart ünitelere de hizmet verecek şekilde düzenlenmişse ayrıca aranmaz.
Apart ünitelerin toplam yatak kapasitesi, içinde yer aldıkları ve beraber işletildikleri konaklama tesislerinin toplam yatak kapasitesinin yüzde yirmibeşini, dört ve beş yıldızlı otellerde yüzde kırkını aşamaz.
Apart otellerin kapasitesinin hesabında oturma alanı dışındaki odalar iki yataklı kabul edilir. Yedi ve dokuz metrekare arasında olan odalar tek yataklı düzenlenir. İki yatak odasına ilave her iki yatak odası için ayrı banyo-tuvalet düzenlemesi yapılır.


Diyelim ki bina tutmadım 2 tane 4artı 1 daire tuttum bu şairlerin bir tanesinde bir odayı ofis yaptım apart açabilir miyim?


ZetaStar1903
(10.06.19)
(3)

Bir emlakçı nasıl ev bulur?

Emlakçılar ev sahiplerine nasıl ulaşır ve portföyüne dahil eder? Bu mesleğin tüyoları nelerdir?
Emlakçılar ev sahiplerine nasıl ulaşır ve portföyüne dahil eder? Bu mesleğin tüyoları nelerdir?
ZetaStar1903
(06.06.19)
ya bilader dükkan açıyorum diyosun, emlakçılık yapıyorum diyosun hala sorduğun sorulara bak. bilmiyorsan yapma ya da git eğitimini al, bu ne saçma hayat


Ekstra ne var merak ediyorum yoksa 2 ayda 7 ev kiraya verdim:))


ZetaStar1903
(06.06.19)
Apartman yoneticileri ile gorus. De iste birsey olursa bize de haber ver sana da atesleriz birseyler de. Yoneticiler ve eskisi kadar kalmadi ama kapicilar. Kapici deyip gecme asil para bu cariklilarda. Senin kuramayacagin samimiyeti her turlu ev sahibi ile kurar. Paraya bayilir. Diger emlakcilarla da arayi iyi tut. Git bi caylarini ic. Napariz beraber artik ben de bi kardesinizim de. Ama 2 ayda 7 ev gercekten cok iyi. Nerede kiraya verdiniz merak ettim.


(1)

Emlakçı açıyorum bayramda çalışılır mı?

Hali hazırda komisyon üsulü bir emlakçıda çalışıyorum yakın zamanda kendi emlakçımı açacağım. Gerekli mesleki yeterlilik belgelerim hazır genel olarak iş planım hazır falan filan hatta geçen hafta dükkanı tutup açılışımı yapıyordum ama yapmadım dükkan içime sinmedi bayram süresince dükkanı tutup son
Hali hazırda komisyon üsulü bir emlakçıda çalışıyorum yakın zamanda kendi emlakçımı açacağım. Gerekli mesleki yeterlilik belgelerim hazır genel olarak iş planım hazır falan filan hatta geçen hafta dükkanı tutup açılışımı yapıyordum ama yapmadım dükkan içime sinmedi bayram süresince dükkanı tutup sonrasında diğer işlemlerimi yapma niyetindeyim 17-18 haziran gibi açılış yapacağım herhalde

Diyorum ki bayramın 3-4 günü çalışayım niyetindeyim kendi emlakçımın ismiyle yapmaya başlayayım soran olursa dükkanımın açılış sürecindeki olduğunu anlatırım diye düşünüyorum

Sizce bayramda emlak sektörü nasıl olur ?
Bu haftalarda böyle çalışmak nasıl bir problem olur müşterinin gözünde ?
ZetaStar1903
(31.05.19)
bayram haftası durumu çok acil olmadıkça kimse kiralama satın alma işine girmez hep bayram sonrasına ertelenir böyle işler.


9kuyruklukedi
(31.05.19)
(4)

işyeri açma ruhsat problemi

Merhaba şimdi benim işyeri açmam gerekiyor. Muhasebeci ile konuştum ilk önce Vergi dairesine kayıt ( muhasebeci halletiyor)Meslek odasına kayıtTicaret il müdürlüğünden yetki belgesi Sonra belediyeden iş yeri açma ruhsatı almam gerekiyor Şimdi ilk 2 adımı zaten doğrudan hakediyorum. Yetki belgesi içi
Merhaba şimdi benim işyeri açmam gerekiyor. Muhasebeci ile konuştum ilk önce

Vergi dairesine kayıt ( muhasebeci halletiyor)
Meslek odasına kayıt
Ticaret il müdürlüğünden yetki belgesi
Sonra belediyeden iş yeri açma ruhsatı almam gerekiyor

Şimdi ilk 2 adımı zaten doğrudan hakediyorum. Yetki belgesi için mesleki yeterlilik belgesi almam lazım yetki belgesi içinde mesleki yeterlilik belgem lazım bu belge önümüzdeki 5-6 gün içinde gelebilir ama kesin olarak bayramdan sonra gelecek ruhsat için ise mutlaka yetki belgesi lazımmış olmadan ruhsat alınmıyor.

Diyelim ki Şimdi ben bu hafta vergi dairesine kayıt oldum meslek odasına kaydoldum dükkanımı açtım çalışmaya başladım bayramdan sonraki ilk 3 gün içinde ticaret il müdürlüğünden yetki belgem için başvuru yaptım. Oradan ruhsat başvurusu yaptım bu süreç içinde benim dükkanımın mühürlenme ihtimali varmıdır.
ZetaStar1903
(26.05.19)
ruhsat olmadan işyerini açamazsınız, evet şikayet, teftiş vs olursa problem olur


cedex
(27.05.19)
Hiçbir şey olmaz.ruhsat için bir ay zamanınız var ki burası Türkiye maalesef.etrafta gördüğünüz yüz dükkandan onu senelerce ruhsatsız çalışıyor.rahat olun.


fatih in fedaisi
(27.05.19)
Ruhsat için 1 ay süre olduğu bir kanuna dayanıyor mu? Kanun olsa çok rahatlayacağım.


ZetaStar1903
(27.05.19)
ruhsatı siktiret
gıda vs. spesifik bir şey değilse
salla
denetime gelirlerse yaptirirsin


kingcyrax
(27.05.19)
(1)

Ertelemeyi ihtiyaç kredisi oluyor

Yarın ihtiyaç kredisi çektin diyelim ki ilk taksidini ne zaman öderim?
Yarın ihtiyaç kredisi çektin diyelim ki ilk taksidini ne zaman öderim?
ZetaStar1903
(19.05.19)
istersen 1 ay falan erteliyor ancak ilk ödeme yüksek oluyor.


mikahakkinen
(19.05.19)
(11)

İş kurmak

10.000 tl 24 ay vadeli kredi çekerek iş kurmayı düşünüyorum. Üniversite öğrencisiyim seneye okuldan mezun oluyorum. Kurduğum işi tam 15 ay yapacağım. Kurulum maliyetim 2000 tl Aylık masrafım kira dahil vergiler muhasebe dahil 875 tl artı ilk 3 ay 700 tl sonrası 875 artı 900 tl olacak şekilde 540 tl
10.000 tl 24 ay vadeli kredi çekerek iş kurmayı düşünüyorum. Üniversite öğrencisiyim seneye okuldan mezun oluyorum. Kurduğum işi tam 15 ay yapacağım. Kurulum maliyetim 2000 tl Aylık masrafım kira dahil vergiler muhasebe dahil 875 tl artı ilk 3 ay 700 tl sonrası 875 artı 900 tl olacak şekilde 540 tl kredi geri ödemesi olacak iş bitse dahi kredi ödemem durmayacak kendimi en kötü şartta dahil bir işe girer batsam dahi en kötü bir işe girer çalışır öderim borçlarımı şeklinde düşünüyorum. İşimi tutturursam yılda 75 bin tl kazanç öngörüyorum. Sizin fikirleriniz ne ?
ZetaStar1903
(18.05.19)
iş nedir bilemiyoruz tabii ama verdiğin rakamlar doğruysa risk almaya değer ve batsan bile rahatça ödersin kredini, 10 bin bişey değil.


veritaslibertas
(18.05.19)
saçmalıyorsun gibi geldi bana. çünkü yılda 75 bin getirecekse bir 10 bin de ben çekeyim.


sagesen
(18.05.19)
Öğrenciye kredi vermezler


gonulcelen87
(18.05.19)
10k'ya ne iş kurulur? Lokmacı mı?


prizmatik
(18.05.19)
10 bin liraya kurulan iş yılda 75 bin lira getirmez.


tabirimekruh
(18.05.19)
Uyuşturucu işi değilse girin. Kredi ne diye çekiyorsunuz ki kurulum maliyetinizi toparlasanız 12'inci ayın sonunda 75 bin toplu olarak kazanç değilse zaten aylık kazanç ortalamanız 6250 tl. Muhasebe hemen gırtlağınıza çökmez merak etmeyin, kaybedeceğiniz 2 bin tl'ye sayıp dalın. Ticaret iyidir


synax
(18.05.19)
abi bu 10bin liraya kurulan iş 75bin getirmezciler neye göre konuşuyor ya, yerine zamanına malına insanına göre hiç parayla sıfır sermayeyle bile para kazanmak mümkün oluyor.

duyuru sahibi o sermayeyle o işle hedeflediği parayı yapamazsa sebebi 10 lira sermayesi olması değil tecrübesinin eksikliğidir. @gurur'un dediği gibi muhtemelen o parayı yapamaz ama çok az paraya müthiş bir tecrübe edinmiş olur, adamın cesareti takdire şayan ve aldığı risk kabuledilebilir olduğu için de sonuna kadar desteklenmelidir.

zeta, oturarak sorarak izleyerek ticaret öğrenilmez, ne yazık ki ustalık çıraklık döneminde de değiliz ve kimse de seni yanına alıp yaptığı işi bedava öğretmez, belki asgari ücretin az üstünde maaşla gireceğin bir işte yarı kölelik yaparak çok uzun sürede öğrenebilirsin ama inan 10bin liradan çok daha fazlasını kaybetmiş olursun.

yaşın genç, alacağın risk makul ve hatanın telafisi mümkün, o halde yardır.


kambek
(19.05.19)
böyle diyip aylarca kuru ekmeğe talim olan, giydiği donu bile satmak zorunda kalan çok genç gördüm. yol yakınken bu büyük riskten vazgeç delikanlı.


hocam
(19.05.19)
100 bin, 1 milyon değil ya bu. Risk al dene. Kaybedersen de birçok şey öğrenirsin. Kredi çekmek yerine yatırmcı da bulabilirsin işine.


erty_ksk
(19.05.19)
kredisiz halledebiliyorsanız kredisiz halledin, üzerinizde kredi ödeme stresi olmaz daha rahat çalışırsınız.

bunun harici 10 bin liraya, neden aylık 6 bin kazanmayı yadırgayanları anlayamıyorum. bilgisi olan bir yazılımcı, motion design vs bilen adamın sermayesi bir tane sağlam laptop.

alırsın 10 bine bi macbook pro, bilgin varsa bi işe girersin alırsın 5-6 bin.


tamamhosdiyonda
(19.05.19)
üniversite yıllarımda hostel kurma deneyimim olmustu. ve kazanmıştık da. konaklama üzerine bir şey kurma hedefim hala vardır. riski almanızı destekliyorum. ama hesap kitap yapın. lokasyona göre, müşteri kitlenize göre hesabınızı kitabınızı ve analizini cook iyi yapın. öyle yola çıkın. başarınız bol olsun. denemeden başarıp başaramayacağınız bilemezsiniz. 10.000 de evet bir şekilden ödenebilir bir rakam.


picassoishere
(19.05.19)
(2)

5000 TL ihtiyaç kredisi

Öğrenci geliriyle 1300 her ay ailemden helen para 475 TL kyk kredisi gelirim var 5000 TL ihtiyaç kredisi çekilebilir mi?
Öğrenci geliriyle 1300 her ay ailemden helen para 475 TL kyk kredisi gelirim var 5000 TL ihtiyaç kredisi çekilebilir mi?
ZetaStar1903
(16.05.19)
Hayır, gelirinizi ispatlamak için en az 6 aylık maaş bordrosu isteniyor bildiğim kadarıyla. Yani sigortalı bir işiniz olmalı kredi çekebilmek için...


yqzkrttpli
(16.05.19)
Öğrenci için kredi imkansıza yakın. Bir de 5000 çekip, 8000 ödeyeceksiniz yazık günah.
Çözüm olarak şöyle yapılabilir:
Kredi kartı çıkartın, onun limitini yüksek yaptırmaya çalışın.
Ya da 2-3 kart çıkartıp, taksitli nakit avans çekin.
Ama ödeyeceğiniz para yine fazla olacak.


aynabugusu
(17.05.19)
(1)

Sahibinden.com a kurumsal emlakçı üyeliği

Taahhütsüz üye okursak yaklaşık kaç tl ye mal oluyor?
Taahhütsüz üye okursak yaklaşık kaç tl ye mal oluyor?
ZetaStar1903
(16.05.19)
10'lu paket taahhütlü 508 tl idi taahhütsüz ise tahminen 670-750 tl arası bir şeydir.


jugador
(17.05.19)
(4)

Sahibinden verilen evin emlakçıya geçmesi

Emlakçı herhangi bir ev portföye eklemek istiyorsa ev sahibine ne gibi argümanlar sunabilir?
Emlakçı herhangi bir ev portföye eklemek istiyorsa ev sahibine ne gibi argümanlar sunabilir?
ZetaStar1903
(16.05.19)
Müşterim hazır sizin eve çok uygun.


Bölge uzmanıyım. (gerçek-satılabilir)Fiyatları iyi biliyorum.Size kendimi tanıtmak ve evi görmek istiyorum. Akşam 6-7 arası uygunum, sizce de uygunsa uğramak isterim. :)


Godless
(16.05.19)
Siz çalışyorsunuz, gündüz ulaşılabilir değilsiniz / ulaşılmak istemezsiniz, ben 7/24 ilgilenirim. İşim bu.

Abuk sabuk tipler arar (diğer emlakçılar dair) sizin asabınız bozulmasın ben göğüslerim.


burfak
(16.05.19)
Ben satarım diyorsanız…

Bir mülkün satılışı göründüğünden daha zordur. Zaman ayırmak, arandığınızda bulunabilmek, özel eğitim, derinlemesine pazar bilgisi vb. gerektirir.

Bir profesyonel olarak, mülkünüzü kendi başınıza satma kararı verirken göz önünde tutmanız gereken en önemli faktörlerin bazıları hakkında sizi uyarmayı görev bilirim.

*Evinize gelen yabancılara çok dikkat edin, hırsız da olabilir, katil de…
*Fiyat araştırmanızı iyi yapın, yüksek fiyatta iseniz herkes satar siz bakarsınız…
*Emlakçılar sahibinden ilanların peşini bırakmaz, gece belli saatlerde telefonunuzu kapatın…
*Sabahları telefon sesi ile uyanmaya hazırlanın…
*İşinizden izin alın, toplantılarınızı erteleyin, bu iş çok vaktinizi alabilir…
*Her türlü internet sayfasını bulun ve gayrimenkulünüzü girin, müşteri nereden gelir belli olmaz…
*Çok sevdiğiniz gayrimenkulünüzü kötüleyecek müşterilere hazırlıklı olun, bazen çok moral bozucu olabilir…
*Afiş asarken dikkat edin, düşmeyin…
*El ilanları bastırın, devir müşteriye doğrudan ulaşma devri…
*Her türlü ilan-reklam çalışması için bir bütçe hazırlayın…
*Gayrimenkulünüzün dillenmesine hazırlıklı olun, bir hafta, on gün içinde, iyi yanları değil, her türlü defosu piyasa da konuşulur hale gelecek…
*Müşteri takibi için çok iyi not tutun, tekrar dönmeniz gerekecek neden geri aramadıkları ile ilgili olarak…
* Boş dairenizin anahtarını güvenlik görevlisi veya kapıcıya bıraktıysanız, hangi düzeyde dairenizi pazarlayabileceğini bir kez daha düşünün…
*Ben profesyonel fotoğraf çektirip mülkünüzü layık olduğu şekilde birden fazla ilan sitesine gireceğim.
*Siz sadece kendiniz çalışacaksınız ama ben x şehrindeki tüm emlakçılara portföyü tanıtacak çalışmalar yaparak onların da bizim için çalışmasını sağlayacak network'e sahibim.
*Hali hazırda mülkünüzü hemen tanıtmaya başlayacak datalara sahibim.

Bol Şanslar


jugador
(17.05.19)
(13)

Araç Muayene sorusu

Yarın 10.45 de muayene randevum var. 1.Arabanın farında ampul değişecek 2. Kaput açılmıyor onun dil, mandalı falan bakılacak.3. Egzoz emisyon pulu alınacakSizce 8 de başlasam hepsi yetişir mi?Far için oto elektrik, kaput için mekanikçi kaportacı , egzoz emisyon pulu kolay zaten doğru değil mi kaput
Yarın 10.45 de muayene randevum var.
1.Arabanın farında ampul değişecek
2. Kaput açılmıyor onun dil, mandalı falan bakılacak.
3. Egzoz emisyon pulu alınacak

Sizce 8 de başlasam hepsi yetişir mi?

Far için oto elektrik, kaput için mekanikçi kaportacı , egzoz emisyon pulu kolay zaten doğru değil mi kaput için kime gidilir?

Arabanın sol davulumbazı kırık altı sürtülmüş ve üzerinde kış lastiği var muayeneden geçer mi?
ZetaStar1903
(08.05.19)
oto kilitçi halleder kaput kilidini. bence yetişir.


false pretension
(08.05.19)
Kış lastiği eğer diş derinliği yeterliyse muayeneden geçer.


primetime
(08.05.19)
O saatte hiç bir dükkanı açık bulamazsın, hele ki ramazan saat 10dan önce açılmaz.


artci sarsinti
(08.05.19)
Yetişmez
Bu günden yaptır
Son dk bir sey cikar


kingcyrax
(09.05.19)
Egzoz gecmezse katki koyup temizletmen vs gerekir


kingcyrax
(09.05.19)
bir gün önceden halledin, sabah sanayi erken açılmaz.


babilbaligi
(09.05.19)
Egzos emisyon artık muayene istasyonundan alınıyor. Onunla işin yok


karayel
(09.05.19)
yetişmez.


avianthem
(09.05.19)
Yetişmez.


kablelvuku
(09.05.19)
8 den 10:45 e yetişmez


basond
(09.05.19)
Toplamda 3 iş 39 dk sürdü far ayarı yapıldı ekstradan yetiştim


ZetaStar1903
(09.05.19)
-ya kardeş nasıl yetişmez- derken @ZetaStar1903 cevabı vermiş zaten. bu cevapları verenlerin hepsinin arabası var mı cidden merak konusu.


teknikekip
(09.05.19)
izmir saniyede şu işlemler maksimum 1.5 saat sürerdi. ben de anlamadım niye herkes yetişmez demiş :D yetişmez diyenlerin sanayide çok zaman geçirmediğini düşünüyorum :)


false pretension
(09.05.19)
(8)

Emlakçılık yapıyorum

Merhaba Emlakçılık yapmaya başladım yaklaşık 10 gün oldu daha bir ev kiraya verdim. Bütün gün mobilize bir şekilde dolaşıyorum. Müşteride evde var ama insanlar bir türlü eşleşmiyor. Sizin tavsiyeniz nedir? Ev sahipleri benim ev verebileceğime inanmıyorlar o yüzden ilan asıp anahtar alıp tek yetkili
Merhaba Emlakçılık yapmaya başladım yaklaşık 10 gün oldu daha bir ev kiraya verdim. Bütün gün mobilize bir şekilde dolaşıyorum. Müşteride evde var ama insanlar bir türlü eşleşmiyor. Sizin tavsiyeniz nedir? Ev sahipleri benim ev verebileceğime inanmıyorlar o yüzden ilan asıp anahtar alıp tek yetkili emlakçı olamıyorum.
ZetaStar1903
(05.05.19)
Yeni isen caylakligin belli oluyordur. Dukkanin var mi? Giyimin kusamin kendini sunusun nasil? Onemli seyler bunlar, is bitirici bir adam gibi mi duruyorsun yoksa iki buklum mu takiliyorsun?

"Müşteride evde var ama insanlar bir türlü eşleşmiyor."

E senin isin bu eslesmeyi yaptirmak zaten.


robokot
(05.05.19)
bir emlakçıda komisyon usulü çalışıyorum aslında 10 günde bir ev kiralamak iyi ama son 6 7 müşterimde hep elim boş kaldı. Çok yırtık bir tipim ama acaba verdiğim evi şansa mı verdim diye düşünüyorum,


ZetaStar1903
(05.05.19)
fazla yirtik gozukmek de kotu bu adam yalan soyluyor diye dusunulebilir o yuzden agirbaslilik ile yirtiklik arasindaki denge onemli. mesele karsindaki insanla bir guven iliskisi kurma uzerine aslinda bunun da teknikleri var psikolojik meseleler yani. adam sana gicik olursa / gozu tutmazsa cok iyi bir firsati bile bir bit yenigi var diye tutmaz / almaz. ama seni dost gorurse kendi tarafinda gorurse isin daha kolay olur. satis isi zor istir ogrenene kadar.


robokot
(05.05.19)
Kiracıların taleplerini beklentilerini iyi analiz etmek lazım, öncelikle sen ev veremediklerinin yerinde olsan gösterdiğin evleri tutar mıydın onu sor kendine, bir de kiracının tarafından ol her zaman ev sahibinin değil, ve kiracıya hissettir bunu.


syabk
(05.05.19)
Robokot +1

"Ağzı çok laf yapmak" sadece manita ortamlarında iş görür.
Annem mesela asla cok konuşan, malını çok öven, aşırı hürmet gösteren kimseden alışveriş yapmaz. Sonuçta bir lütuf değil para-hizmet/mal alışverişi dönüyor ortada. Hizmetini sunarken fazla kafa açmayıp kendinden emin duruş sergilemek(kendinden eminlik=bol bol laf değil kesinlikle) her zaman daha güvenilir bir intiba bırakacaktır.

Teknik açıdan ise 6-7 müşteriden elinin boş dönmesi hadisesinde problemin senden kaynaklı olduğunu "zannetme, bil" ev arayan insanların kaç secenek degerlendirdikten sonra karar verdiklerinin ortalamasini arayan istatistiki bir çalışmasi varsa eğer bunu incelemek, yoksa sosyal platformlardan emlakçılarla iletişim kurarak bunu araştırmak seni daha donanımlı yapacaktır. En azından analitik düşünüp bu yönde adımlar atmak gibi.
Misal sektör ortalamasinda kiralık ev arayan müşterinin ev tutmadan önce gezdiği ev sayisi ortalama 6-7 diyelim, bireysel hedefin olarak kendi hizmet sunduğun müşterilerde bu ortalamayı atıyorum 3-4'e indirmek eğer bu sektörde kariyer düşünüyorsan geleceğin için cok faydalı olacaktır.

Bir de bağlantı. En önemlisi. Hedef bölgenizdeki bütün küçük esnafla iletişim kurmak seni çok avantajlı bir konuma taşır.

Emlakcilikla uzaktan yakından alakam yok, soylediklerim genel hadiseler.


Mobil esit: "zannetme, bil" cümlesi yanlış anlaşılabilir. Şunu söylemeye çalıştım, iş hayatinda acabalara yer yoktur. Bir sorun olduğunu düşünüyorsan eger elle tutulabilecek şekilde analizini yapmak gerekiyor.

Sorun sendeyse de bil, sorun sende değil sektörel bir durumsa bunu da bil. Spesifik verilerle ama zanla değil.


Baskan zaman da kotu. Bizde de iki ev var musteri de var. Yok kiraya veremiyoruz. Sizde de sorun olabilir ama en buyuk sorun kiracinin umurunda dahi degilsiniz artik. Binlerce ev binlerce alrernarif var. Ustelik ortalik malum. Enseyi karartacak birsey yok. Nerede loser varsa emlakci oluyor. Sizin onlarin arasindan siyrilmaniz cok zor olmasa gerek. Kivirirsiniz isi. Ama daha kotu birsey soyleyecegim. Ortalik cok kotu ya. Maasli Isi birakip da boyle bir yol denemediniz insallah? Tanidigim bir emlakci intihar etti. Biri karisini kizini birakip, pavyon karisina kacti. Biri kocaeli'de hayvan bakma sevdasinda. Bir tanidigimiz muteahhit de dertten kederden oldu. Kolay gele


yani soyle emlakcilik biraz oluyor olabilir mi? zira benim acimdan yillardir ne ev alinirken ne de ev kiralanirken emlakcilik bir durum olmadi, sahipleriyle cozuldu olay, hala tam olarak ne avantaj sagladiklarini anlayabilmis degilim.


mavicorap
(06.05.19)
(7)

5 milyon TL değerinde işletme

Bugün bir aile dostumuza evini satabileceğimi söyledim o da laf arasında satabiliyorsan benim işletmeyi sat değeri 5.1 milyon üstüne otelimide sat Komisyonu her türlü öderiz dedi. Sizce ben bunu nasıl satabilirim müşteri nasıl bulabilirim? Böyle büyük devirler nasıl oluyor ulaşma kanalı ne, tecrübe
Bugün bir aile dostumuza evini satabileceğimi söyledim o da laf arasında satabiliyorsan benim işletmeyi sat değeri 5.1 milyon üstüne otelimide sat Komisyonu her türlü öderiz dedi. Sizce ben bunu nasıl satabilirim müşteri nasıl bulabilirim? Böyle büyük devirler nasıl oluyor ulaşma kanalı ne, tecrübesi olan var mı?
ZetaStar1903
(26.04.19)
Ya uydurmuş eleman, işletme satmak o kadar kolay değil.


[GODDARD]
(26.04.19)
ederi 3-4 falandir anca. olta atmis kendince


brkylmz
(26.04.19)
3-4 bile olsa adam bütün yatırımlarını tek tek satıp başka bir ülkede başka bir iş kurma arifesinde 3-4 e bile müşteri bulsam satmaya dünden razı önemli olan hazır müşteri bulmak. Merak ettiğim bu tip satın alma işlemlerini yapan insanlar nasıl bulunuyor


ZetaStar1903
(26.04.19)
sahibinden de bile milyonlarca dolarlık mülkler satılığa konuluyor şansını dene.


basond
(26.04.19)
İlk önce satacağın otelin cirosu nedir + karlılığı nedir onu bilmen gerekli. Mal sahibinin seninle bu bilgileri paylaşması lazım. Ayrıca otelde ne gibi revizyonlar yapılması gerekiyor, yenileme, personel vb. bunları bilmen gerekli. 5milyon'a satılacak otel ya çok küçüktür (butik otel gibi ve büyük firmaların uğraşmaya değmez diyeceği türden) ya da adam sadece işletme devri için 5milyon istiyordur.

Elinde veriler olacak + adamın istediği rakam mantıklı olacak. Otel işletmesi yapmış bir firmada uzun süre çalıştım ve bu tip gelen teklifleri çok değerlendirdik. Şimdi de mesela ara sıra sahibinden.com'da devir veya satış olan otellere bakıyorum; istenilen rakamlar ederinin iki katı neredeyse. yani mülke + işletme için yapılmış yatırıma para verecek ama sonra sıfırdan yatırım yapmış olsa geri dönüşünün neredeyse iki katı sürede parası geri dönecek. 50 senelerden bahsediyorum. Torunu anca görür belki...

Senin oturup çok ciddi çalışma yapman gerekli, yoksa işi bilen adam zaten yüzüne bile bakmaz veya ciddiye almaz.

Ayrıca o çalışmaları yaparsan internete falan koymayacaksın. Çevre edineceksin ve çevrende yatırım yapmak isteyenlere götüreceksin.


malheiros
(26.04.19)
Çevre, sektörel bağlantı +1

Bu tarz dar sektörlerde devirler ne emlakciya ne komisyoncuya nede internet sitesine düşmez pek. Kendi sektörümden bakıyorum bazen sahibinden'e, piyasadan dışlanan 2 adam yillardir satmaya çalışıyorlar hacimli denebilecek tarzdaki dükkanlarını.


Ayrıca otel turizm bolgesindeyse eğer bir o kadar da kolaydır satmak.
Sultanahmet'te 5 farkli isimde oteli olan tipler var.


(4)

Emlakçıların ev bulması

Emlakçılar sahibinden olan evleri aratıp ikna etmeye çalışıyorlar mı? Diyelim ki ben emlakçıyım nasıl portföy oluşturabilirim.
Emlakçılar sahibinden olan evleri aratıp ikna etmeye çalışıyorlar mı? Diyelim ki ben emlakçıyım nasıl portföy oluşturabilirim.
ZetaStar1903
(25.04.19)
Tam da dedigini yapiyorlar. Yurt disinda evini kiraya vermek istersen ya kendin ugrasirsin ya da emlakciya sana kiraci bulmasi icin para odersin. Ulkemizde parasi olmayan iki kez eziliyor, ev kiralamak isteyen bir de emlakci parasi oduyor.


Traveler
(25.04.19)
Dediğin şeyi yapıyorlar. Bir ev birkaç emlakçıda olabiliyor. Kim önce kiraya verirse parayı o alıyor.

Remax gibi şirketlerde çalışanlar esas parayı vuruyor


horowitz
(25.04.19)
emlakçılar aşırı yüzsüzler seneler önce oturduğumuz evi satarken cama kağıt yapıştırdık sahibinden satılık diye. ertesi gün üç farklı emlakçı yanında müşteriyle geldi evi gezmeye. adamlar biz satalım diye sorma gereği bile duymamıştı


genc irisi
(26.04.19)
Hocam gayet tlc izliyoruz 300 bin dolarlık ev icin 50-70 bin dolar emlakçı komisyonu çıkıyor. ki.sede demiyor ya ben ev alacağım 300 bin doları zor buldum birde 70 bin dolar emlakciyami verilir?


wolfg
(26.04.19)
(2)

Taksicilik için src belgesi

Bugün bir durakla konuştum src belgesi olmadan olmaz dedi. Bu kesin bilgi mi?
Bugün bir durakla konuştum src belgesi olmadan olmaz dedi. Bu kesin bilgi mi?
ZetaStar1903
(25.04.19)
(bkz: kesin bilgi yayalım)


edit: cevap olarak işaretlenmemiş ama kesin bilgi olduğundan bakınız vermiştim. :)


helenart
(25.04.19)
Src 2 olmadan yolcu taşıyan ticari araç kullanamazsınız. Src 4 olmadan yük taşıyan ticari araç kullanamazsınız.


rezilrusfaadam
(25.04.19)
(2)

Acil para ihtiyacı taksicilik

Şöförlüğüm var sizce bu gece taksi dudaklarını dolaşsam yarın başlayabilir miyim? Acilen para bulmak için nasıl bir iş bulunur?
Şöförlüğüm var sizce bu gece taksi dudaklarını dolaşsam yarın başlayabilir miyim? Acilen para bulmak için nasıl bir iş bulunur?
ZetaStar1903
(25.04.19)
Tanidik var ise kolay olur. Yoksa denemekten bir şey kaybetmezsin


Istanbulda isen eğer taksi durakları değil istanbul taksicilerinin merkezi oto center'daki galericilere başvurman gerekir diye düşünüyorum. Kefilli sistemle çalışıyorlar.
Ilk önce arac sahibinin hakkını kazanırsın 205 liraydi en son, sonra aracın mazot parasını çıkarırsın bunu hatırlamıyorum ne kadardı ama vardiyada aldığın kadar teslim edeceksin işte. Sonra kalanı sana, ne kalırsa artık. Taksicilikte acemiysen eğer ilk zamanlar para kazanman zor oğlu zor hevesini kaçırmak gibi olmasin ama.
Ayrıca herhangi bir kaza v.s durumunda da bütün fatura sana yazılır.

Taksicilik cidden yapılacak iş değil maddi kazanım olarak, bu yüzden çoğunlukla it kopuk sabıkalı hic bir yerde iş bulamayan tipler yöneliyor mesleğe ve klasik 'taksici' algısının oluşmasına sebep oluyor bu durum.
Günlük garsonluk v.s işler var, 90-100 lira arasıdır yevmiye alternatif fikir olmasi açısından.


(1)

Uyku düzeni kurmak

Dün sabah 8 gibi uyudum öğlen 5 gibi uyandım. Şuan uyumak yarın erken uyanmak istiyorum sizce nasıl başarabilirim?
Dün sabah 8 gibi uyudum öğlen 5 gibi uyandım. Şuan uyumak yarın erken uyanmak istiyorum sizce nasıl başarabilirim?
ZetaStar1903
(21.04.19)
1 gün uyumayarak.


tabirimekruh
(21.04.19)
(3)

Toptan Giyim nereden alınır?

Pazarda satmak için ürünler bakıyorum. Giyim işi toptan olarak Merter taraflarında biliyorum ama bu işi yapan ve alım yaptığınız firma var mı?
Pazarda satmak için ürünler bakıyorum. Giyim işi toptan olarak Merter taraflarında biliyorum ama bu işi yapan ve alım yaptığınız firma var mı?
ZetaStar1903
(18.04.19)
Giyimin nereden alındığını bulmak yetiyorsa Merter ve Güngören de yanyana yüzlerce mağaza var.tek tek gezmeniz lazım.bir günde ancak gezersiniz.


gurur
(18.04.19)
Laleli ve osmanbey var, ancak bunlar genelde dış pazarlara çalışıyor. Bayrampaşa'da da var baya kümelenmiş halde


senolll
(18.04.19)
eminöni yeşildirek de de var


oscar
(18.04.19)
(3)

Emekli maaşı hesaplama

Sgk'lı bir çalışan en son 11.600 brüt maaşlı işten çıkmış. Şimdi 10.000 brüt maaşlı işe girerse emekli maaşında nasıl bir değişiklik olur?
Sgk'lı bir çalışan en son 11.600 brüt maaşlı işten çıkmış. Şimdi 10.000 brüt maaşlı işe girerse emekli maaşında nasıl bir değişiklik olur?
ZetaStar1903
(09.04.19)
Kabaca bir hesapla bütün çalışmalarının ortalaması alınıyor. Üç yıl, beş yıl olarak bakma olaya. Bütün çalışma hayatı olarak bak. Maaşı düşük iş kazancın ortalamasını düşürür. Yüksek iş ortalamayı yükseltir. Olay bundan ibaret. Ama 35 yıl çalıştın. Atıyorum 3000 maaş ortalaman var diyelim. 3000 maaş alacaksın diye bekleme. Muhtemelen 1000-1300 tl arası falan alırsın.


nihayet
(09.04.19)
emekli maaşının hesabında 1999 öncesi 1999-2008 arası ve 2008 sonrası primleri ayrı oranlarda katılarak hesaplanıyor. 99 öncesinin payı daha yüksek. bir de emeklilik öncesi son 7 yılda ödenen primler daha yükseltiyor mayışı.


naksidil
(09.04.19)
son 7 yıl olayı eskidendi diye biliyorum.
bu sebeple çok da takılmamak lazım.
elbette hesap kitap gerektiriyor ancak 11.300 brüt ile 4.890 alacaksan 10.000’a düşünce de 4.600 falan alırsın ki önünde uzun yıllar vardır muhtemelen.
çok da takılmamak lazım


otopsicocugu
(09.04.19)
(5)

Diyetisyene nasıl gidilir?

Devlet hastanesi diyetisyeni için önce dahiliyefen mi randevu almak gerek?Sizce devlet hastaneleri mi özel muayeneyr mi gitmek daha doğru?
Devlet hastanesi diyetisyeni için önce dahiliyefen mi randevu almak gerek?
Sizce devlet hastaneleri mi özel muayeneyr mi gitmek daha doğru?
ZetaStar1903
(06.04.19)
Dahiliye yönlendiriyor devlet hastanelerinde. Değişir elbet; ama özel sektör diyetisyen konusunda bence daha etkili. Devlette pek ilgilenmiyorlar.


birdenbire
(06.04.19)
Ozelde para aldigi icin iyi sonuc kacinilmaz.


baldan kaymak
(06.04.19)
gercekten obezite gibi ciddi bir durumun yoksa devlet hastanesindeki dahiliyeciler diyetisyene yonlendirmiyor bu arada. yani 5-10 kilo fazlam var diye dahiliyeye gitsen diyetisyene yonlendirmeyecektir.


in vino veritas
(06.04.19)
Konuyla ilgisi yok ama biri size "yeme" desin diye diyetisyene gitmeye hic gerek yok. Inanin bosu bosuna para vermis olursunuz.

Saglikli beslenme ve diyet üzerine yazilmis cok guzel kitaplar var. Internet uzerinden de guvenli kaynaklardan bilgi alabilirsiniz. Her sey elinizin altinda. Size sadece kilo vermeye karar vermek kaliyor.


Ben de gitmistim devlette. Dahiliyeci yonlendiriyor. Yag analizi yapip size 5 gun boyunca yediklerinizi yazin diye gonderiyor zonrasinda kontrol edip birlikte hazirliyorsunuz. Diyetisyene 1 ay sonra tekrar gitmem gerekiyordu ancak bilerek gitmedim. Zaten o listedekileri yiyebilsem diyetistene gitmeme gerek kalmazdi. En iyisi sizin iradeniz ve arkadasin dedigi gibi kararli olmaniz.


stejerners
(07.04.19)
(7)

Tiyatroya bedava girmek

Yarın yaşadığım yere bir tiyatro geliyor. Bileti 70 tl sizce başlamadan önce gitsem bedava girme şansım var mı?
Yarın yaşadığım yere bir tiyatro geliyor. Bileti 70 tl sizce başlamadan önce gitsem bedava girme şansım var mı?
ZetaStar1903
(04.04.19)
hayır


fragile lady
(04.04.19)
niye bunu soruyorsun?


fenafillah
(04.04.19)
Geceden tiyatroda uyuyanlara oyunda bir rol bile veriyorlarmış hatta.


kablelvuku
(04.04.19)
zor bence. güvenlik uyanır mevzuya.


dergus
(04.04.19)
bir ihtimal gelmeyen birinin yerine alabilirler sizi.


yıllaaar yıllar önce, hala unutamadığım birisiyle böyle bir tiyatro oyununa girmiştik biz. çok istiyorduk gitmeyi ama bilet kalmamıştı. oyunun başlamasına 10 dk falan kala gişeye gidip bilet istemiştik. parasını da vermiştik gerçi. ama ikinci sıradan izlemiştik.


reavelyn
(04.04.19)
ozel bir kurumsa tiyatronun yapilacagi yer (konferans salonu-cafe-bar vs) almayabilirler buyuk ihtimalle.

ama surekli tiyatro oyunlarinin sergilendigi bir tiyatro salonuysa kapilar kapanmadan hemen once alirlar. (ki bu tarz yerlerde kapi kapandi mi perde bitene kadar asla acilmaz zaten. biraz da o sebeple alirlar)


brkylmz
(04.04.19)
(4)

İnstagram üzerinden satış yapmak

Arkadaşlar şuan 1100 takipçili bir instagram hesabım var. Küçük bir şehirdeyim takipçilerimin hepsi buradan şehrin başından başı 10 km ve arabam var. Gün içinde şehrin her noktasına uğruyorum zaten tam ortada oturuyorum. Sizce instagram üzerinden ne satabilirim
Arkadaşlar şuan 1100 takipçili bir instagram hesabım var. Küçük bir şehirdeyim takipçilerimin hepsi buradan şehrin başından başı 10 km ve arabam var. Gün içinde şehrin her noktasına uğruyorum zaten tam ortada oturuyorum. Sizce instagram üzerinden ne satabilirim
ZetaStar1903
(02.04.19)
e madem gün içinde şehri geziyorsunuz instagramdan satış yerine sıcak satış yapın arabayla?


hıkmıkzık
(02.04.19)
Zabıta var. Müşteri bana ulaşacak ben adresine teslim edeceğim tarzı.


ZetaStar1903
(02.04.19)
Küçük bir yerde ve imkanları kısıtlıysa kadınlara hitap edin arayıp bulamadıkları şeyleri ayaklarına getirin. Misal tuhafiye ürünleri,kadın ve çocuk giysileri, iç çamaşırı, terlik.


İnstagramda vipahmet diye bir adam var, kadınlara hitap edev ev ve mutfak ürünleri yapıyor. Son dönemde sizin istediğiniz gibi elden satışa da açtı ürünlerini. Ona bir bakın.


curukturpkokusu
(03.04.19)
(1)

Ak parti İstanbul İl başkanı

Ulaşmanın yolu nedir? Mail, Twitter, hangisi daha etkili olur?
Ulaşmanın yolu nedir? Mail, Twitter, hangisi daha etkili olur?
ZetaStar1903
(02.04.19)
Ak Parti il başkanı açısından değil, genel olarak söylüyorum; Twitter daima daha etkili.


gonion
(02.04.19)
(1)

Sandık başkanı ile ilçe seçim kuruluna gitmek

Mecburen 2 kişi gitmeliymiş gitmek istemeyen kişiyi zorlama durumları var mı?
Mecburen 2 kişi gitmeliymiş gitmek istemeyen kişiyi zorlama durumları var mı?
ZetaStar1903
(31.03.19)
kimi ilçelerde istesen de almıyorlar zaten parti müşahitlerini, kimi ilçelerde de arıza çıkartıyorlar gelen olmazsa. o durumda gönüllü çıkmazsa kura falan çekip götürürler.


hadsafhada
(31.03.19)
(4)

İstanbul avukat tavsiyesi

tavsiye edebileceğiniz işinde çok iyi olan bir avukat önerebilirmisiniz. Yıllarca birlikte çalışabileceğim cesur ve güvenilir.
tavsiye edebileceğiniz işinde çok iyi olan bir avukat önerebilirmisiniz. Yıllarca birlikte çalışabileceğim cesur ve güvenilir.
ZetaStar1903
(24.03.19)
Hangi alanda?


nax
(24.03.19)
Konu nedir uzmanlığına göre yönlendirebilirim


photo85
(24.03.19)
Genellikle ticaret hukuku ama ilerleyen zamanlarda miras hukuku işlerim olabilir. İhtiyaç duydukça tüm hukuk işleri için


ZetaStar1903
(24.03.19)
Buradan bulamazsın birader. Kime göre neye göre iyi.


(3)

İnstagram üzerinden satış yapmak

Benim 850 takipçili bir hesabım var. Hepsi aynı kentten ve Atatürkçü insanlar bu hesabım üzerinden satış yapmak istesem ne satabilirim.?
Benim 850 takipçili bir hesabım var. Hepsi aynı kentten ve Atatürkçü insanlar bu hesabım üzerinden satış yapmak istesem ne satabilirim.?
ZetaStar1903
(22.03.19)
Seni ataturkcu diye takip eden insanlari kullanmak hem etik degil, hem de isletme hesabi olmadigin icin legal degil. Umarim basina is alirsin bunlari yapmaya calisirken.


Deathrow
(22.03.19)
kitap yazıp 1881 adet satabilirsin :D


buzdolabı magneti. hepsine 10 liradan versen 8.500 lira eder.
2000 lira maliyeti olsa 6.500 cepte


Improbable
(22.03.19)
(2)

lisedeki bayan müdür yard. ile olan aşkımız

Bu başlığın ilk entry sinin yedeğini alan var mı?
Bu başlığın ilk entry sinin yedeğini alan var mı?
ZetaStar1903
(13.03.19)
Farklı bir gelişme mi var? Yedek almadım ama twitterda akışı vardı.


lisw
(13.03.19)
Twitter'da bulamadım. Sözlüktede yok


ZetaStar1903
(13.03.19)
(8)

Tehdit almak

Karakolluk olduğum ama işlem yapılmayan biri mesaj atmış "şafağın 45 gün yarından itibaren şafak say" demiş.
Karakolluk olduğum ama işlem yapılmayan biri mesaj atmış "şafağın 45 gün yarından itibaren şafak say" demiş.
ZetaStar1903
(08.03.19)
Haftasonları dahil mi? diye cevap gönder. Korktuğunu belli etme bu tipler insanlıktan anlamaz.


Pertev nail
(08.03.19)
Çoktan mavi tike düştü bile bu saatten sonra göndersemde bir işe yaramayacak.


ZetaStar1903
(08.03.19)
Karakola gidin, tehdit edildim deyip sikayetci olun mesajlari gosterin, korunma karari cikarttirin. Evinden alir sorgularlar merak etmeyin


veritaslibertas
(08.03.19)
Tekrar git polise yazılan mesajla beraber.


Sakın adamın tersine gidecek bi şey yazma. Sabaha gelir kapına, alnının çatından vurur x yoluna gidersin.


adwokat
(08.03.19)
polise git ama bir şey yapacaklarını sanmıyorum. umarım yanılırım. mevzu ne bu arada?


prasinos
(08.03.19)
Mevzuyu yazar misin ?


tunaktunaktun
(08.03.19)
gerçekten kızan insan mesajla 45 gün sayımıyla falan uğraşmaz. gelir, vurur, kırar.
bu yaşı 25 altı insan kızgınlığına benziyor. kabadayılara özenmiş. bence karakola gidip mesajı göster. ama silme.
ama eğer ki akraba, eski dost vs ise "mesajı sakladığını, ancak bu sefer polise götürüp de onun başına iş açmak istemediğini, konunun kapandığını" yazıp gerçekten de konuyu kapat. ortak tanıdıklarınız ve ortamlarınız varsa ala bu konudan bahsetme, rahat ol. geçti diye düşünüp boşverecektir.
birini 45 gün sonra öldüreceğini yazıp da 45 gün beklemek eğer ailesinden birini vurduysan ciddidir. aksi taktirde geçer gider sinir dediğin.


lovemyself
(08.03.19)
(4)

Kafamda ani şişlik çıktı

Böyle yağ bezesi olduğunu düşündüğüm bir şey çıktı saat 3 de doktor randevum var. Çok fena dert ettim. Hastalık hastasıyım zaten sizce ne olabilir şöyle sakinleşmek için bir kaç telkine ihtiyacım var,
Böyle yağ bezesi olduğunu düşündüğüm bir şey çıktı saat 3 de doktor randevum var. Çok fena dert ettim. Hastalık hastasıyım zaten sizce ne olabilir şöyle sakinleşmek için bir kaç telkine ihtiyacım var,
ZetaStar1903
(09.01.19)
Aynısı kaynımda da var gibi olacak da, abimde vardı, gitti aldılar, izi bile kalmadı (ki dazlaktır), zararsız bir şeydi.
Benim de bileğimde çıkmıştı, onu da aldılar, yine bir şey olmadı.


whoosie
(09.01.19)
Ani çıktıysa, kısa sürede olduysa ciddi bir şey olma ihtimali düşük. Yine de doktora görünmek iyi fikir. Çok takma bence.


efx
(09.01.19)
Çıkması iyi bişey, vücut tepki vermezse içeride başka hastalıklara yol açabilir de. Böyle düşün.


windows95
(09.01.19)
Yağ bezesidir muhtenelen


neysene
(09.01.19)
(12)

Final sınavım için

Yarın bir finalim var 50 ve üzeri her not geçiyor vizem çok iyi sizce sabah 8 de kalksam 9 da evden çıksam saat 14.30 a kadar ders çalışsam geçer miyim sizce? Şöyle birilerinin yaparsın koçum demesine ihtiyacım var.
Yarın bir finalim var 50 ve üzeri her not geçiyor vizem çok iyi sizce sabah 8 de kalksam 9 da evden çıksam saat 14.30 a kadar ders çalışsam geçer miyim sizce? Şöyle birilerinin yaparsın koçum demesine ihtiyacım var.
ZetaStar1903
(01.01.19)
hayır


ron dennis
(01.01.19)
yapmışlığım var çok daha yükseğini almıştım hatta.
sen de yaparsın!


ezkaza
(01.01.19)
Dediğin gibi erken kalkıp çalışırsan, çok rahat geçersin.


biravekahve
(01.01.19)
Valla en son bunu yapıp 85 almıştım olur bence :)


fasulyek
(01.01.19)
Hey gidi günler. Yaparsın tabii.


Sanmam.


Yaparsın koçum


Delay Fuze
(01.01.19)
Yaparsın.


ben üni hayatımda neredeyse her sınavı öyle geçtim... yaparsın.


tabirimekruh
(01.01.19)
Yaparsın tabi ki ama bi şartım var, şuan hemen uyuyacaksın!!! Go !


megalomaniac
(01.01.19)
Valla okul zamanında çalışmaları hep son güne bırakan bir inek olarak yaparsın diyorum. Ünili olmak bunu gerektirir çünkü. Başarılar :)


kendini kandırmazsan geçersin.


execlusive
(02.01.19)
(6)

Aşırı iç sıkıntısı

5 ay içinde 20 kilo aldım.Bağlı bulunduğum derneklerde çeşitli problemler yaşıyorum.Bugün hakkımda bir dava olumsuz sonuçlandı. Aşırı içim sıkılıyor nasıl aşabilirim bu sıkıntıları tek tek yazsam tek tek üzerine mi gitsem siz sıra ile mi yapıyorsunuz?
5 ay içinde 20 kilo aldım.
Bağlı bulunduğum derneklerde çeşitli problemler yaşıyorum.
Bugün hakkımda bir dava olumsuz sonuçlandı. Aşırı içim sıkılıyor nasıl aşabilirim bu sıkıntıları tek tek yazsam tek tek üzerine mi gitsem siz sıra ile mi yapıyorsunuz?
ZetaStar1903
(28.11.18)
İnançlıysanız İnşirah suresini okuyunuz.
Aldığınız 20 kiloyu vermek için bir an önce spora başlayınız.


adwokat
(28.11.18)
Alkol


zxcd
(28.11.18)
Tek tek gitmek daha iyi olur


Delay Fuze
(28.11.18)
kesinlikle alkol değil. 5 ayda 20 kilo almak aşırıdır. Vucüdunuzda fiziki bir etken yoksa psikolojiktir. Belki düzensizlikten ve sıkıntıları stresi bastırmak kendinizi rahatlatmak için fazla yemeğe başlamışsınızdır

hayatta herkesin inişinin ve çıkışının olduğu zamanlar vardır. eğer iniş devam ederse depresyona doğru gidebilir. belki de depresyondasınızdır.

Tavsiyem fiziki rahatlamak için sauna hamam masaj spor
psikolojik rahatlamak için meditasyon, Cosmos belgeseli, 100 sene içinde hayatta olmayacağınız gerçeği, duygularınızı düşünce kalıplarınızın oluşturdu gerçeği vs.

David Burns- İyi hissetmek kitabını okuyabilirsiniz.

Tekrar söylüyorum Kesinlikle Alkol değil, ot, sigara vb değil.

Daha iyi hissetmeniz dileğiyle


alimsiz
(29.11.18)
@alimsiz+

Sıkıntıları aşmanın çok yolu var ve bence bunlar kişiye özel değişkenlik gösteriyor. Birine iyi olan diğerince uygulanabilir olmuyor. Onun için ben elimden geldiğince kendi tecrübelerimi yazamaya çalışayım sen dene olan olur olmayanı bırakırsın.

Öncelikle; herşey kafamızda. Klasik bi laf ama çok çok doğru. Biz sıkıntı olarak değerlendirdiğimiz için onlar sıkıntı oluyor. Mesela eskilerin dediği gibi her şerde bi hayır var dersek ama buna inanarak dersek olanı sıkıntı olarak görmemeye başlıyoruz daha doğrusu zihnen o aşamadan çıkıyoruz. Önümüzdeki maçlara bakalım tutumuna giriyoruz.

İkinci olarak; bazı şeyleri değiştirebiliyoruz bazılarını da değiştiremiyoruz. Hayatın değişmez olgularından biri bu. Değiştirebileceğimiz ve değiştiremiyeceğimiz şeyler olduğunu anlayınca bu iki durumla barışarak yaşamayı öğrenmeye başlıyoruz.

Üçüncü olarak; hayat bir ayna. Gerçekten de öyle. Sen nasıl bakarsan onu görüyorsun. Tutumunu pozitif yönde değiştir. Asla olumsuzlukların senin modunu düşürmesine izin verme. Senin tutumun çevrene yansıyor. Kararlarını ver ve kendin değiştirene kadar o kararda kal, Kararlılık girdap oluşturacak, olaylar senin olmasını öngördüğün yönde akmaya başlayacak. Olabilecek olanlar tabii. Olamayacak olanları değerlendirip üzerine gitmeyi bırakmak da senin elinde. Değerlendirmeyi aksatma, ihmal etme. Önemli bu.

Dördümcü olarak; Vücut kimyanı düzenlemeye yönel. Yürüyüş çok yardımcı olacak. Tempolu ve en az yarım saat en iyisi 90 dakika yürü. Hergün.
Uyku düzenin nasıl, bozuksa mutlaka düzenle. Gece uykusu çok çok önemli. Vücudun gece kendini temizleyecek ertesi güne sıfırdan başlayacaksın.

Beşinci olarak; çözmem gereken konuları bi kağıda yazmak bende iyi çalışıyor. Yazıyorum hallettikçe üzerini çiziyorum (vazgeçtiklerimi de zigzaglı çiziyorum) O çiziği attığın andaki mutluluğun, huzurun değeri paha biçilmezdir, yaşayınca anlayacaksın.

Atatürk gibi yap. Geldikleri gibi giderler de. Söylediğinde samimi olunca gidiyorlar bildiğin gibi :)

Kolay olsun:)


Inançlıysanız Inşirah suresini okuyun denmiş, ben de Matta 6:25-34'ü bırakıyorum ^^ incil.info:25-34

6:34: "O halde yarın için kaygılanmayın. Yarının kaygısı yarının olsun. Her günün derdi kendine yeter."


farabi
(30.11.18)
(3)

Haberleri izlerken kötü olmak

Bugün 2 haber gördüm çok kötü oldum. Bir ıraklı kız arkadaşıyla son ses müzik dolaşırken ani dönüş yapıp bir motorcuyu öldürüyor. Diğerinde kafe sahibini kalbinden bıçaklamışlar. Haber izlememek mi lazım hepimizin başına gelebilecek durumlar gibi korkmaktansa sadece 3 5 sansasyonel olay mı bunlar si
Bugün 2 haber gördüm çok kötü oldum. Bir ıraklı kız arkadaşıyla son ses müzik dolaşırken ani dönüş yapıp bir motorcuyu öldürüyor. Diğerinde kafe sahibini kalbinden bıçaklamışlar. Haber izlememek mi lazım hepimizin başına gelebilecek durumlar gibi korkmaktansa sadece 3 5 sansasyonel olay mı bunlar sizce?
ZetaStar1903
(26.11.18)
Ben izlemiyorum. Başlıklara da bakmıyorum. Nasıl bir ülkede yaşadığımı zaten biliyorum. Haberlerde gördüğüm mazlumlara yardım edecek imkanım da yok, çoğu için mümk0n değil zaten (çünkü ölmüşler). Ülkeden çekip gidene kadar sinirimi oynatmamaya çalışıyorum. Ülkem için çabalamak yerine kaçıp gidecek bir yavşak mıyım? Maalesef evet. Insanca yaşamak hakkım değil mi? Evet soruya cevap verirken arada size vicdan muhasebemi de okuttum. Keh-keh-keh. Az değilim.


farabi
(26.11.18)
İzleme. Öğrendin de ne oldu? Porno izlemekten farksız, hatta ve hatta porno bence milyon kat daha yararlı haberlerden.

Ben izlemiyorum. Umrumda da değil


Delay Fuze
(26.11.18)
İzlemiyorum elimden geldiğince. Çünkü gördüğüm acıları kendi acım gibi yaşıyorum, elden de birşey gelmiyor. Anksiyetemi, kaygımı arttırıyor. Siyasi, ekonomik haberleri izleyip diğer haberler geldiğinde bırakıyorum.


curukturpkokusu
(26.11.18)
(6)

Kız arkadaşa hediye

Ne alınabilir?
Ne alınabilir?
ZetaStar1903
(23.11.18)
bütçen nedir?

güzel bi müzik aleti ve öğrenme kitabı alabilirsin. (mızıka, ukulele, vs..)
bütçen genişse şipşak (polaroid) fotoğraf makinesi düşünebilirsin
kaleydeskop bulursan alabilirsin ya da nette kendin nasıl yapabileceğine dair videolar var.


barankovan
(23.11.18)
bütçe?


theseachange
(23.11.18)
Hemen alacaksan parfümlerde güzel indirim var black friday diye


ninotevtidze
(23.11.18)
bütçe ve nelerden hoşlanır. uydur bu ikisine göre bir şey :)


hitsumo
(23.11.18)
www.hepsiburada.com

çok ilginç ve eğlenceli bence.:)


geçen pazar doğum günümdü. inci küpe gönderdi bi arkadaşım. hem ömürlük hem yaşı yok. bence şık ve her bütçeye uyan bir hediye.


dedim ben sana
(23.11.18)
(2)

Toptan bayan iç giyim İstanbul

Toplu bir şekilde sütyen don nereden alınır
Toplu bir şekilde sütyen don nereden alınır
ZetaStar1903
(22.11.18)
tahtakale


Merter/gungoren de toptancilarin merkezlerindendir.


c1b2k3
(23.11.18)
(8)

Yunanca mı bulgarca mı?

Bedava eğitim hakkım var hangisini öğrenmek avantajlı sizce? Mühendisim temel seviye öğreneceğim.
Bedava eğitim hakkım var hangisini öğrenmek avantajlı sizce? Mühendisim temel seviye öğreneceğim.
ZetaStar1903
(15.11.18)
sanki bulgarca daha iyi gibi ya, neden dersen bulgar mühendis tanıdığım çok var da ondan (evet hiç de güzel bir yanıt olmadı) aslında nerede çalışacaksın ki bu iki dilden birini öğreniyorsun? ben olsam yalnız yunancayı seçerdim, merakım var çünkü.


pasp
(15.11.18)
Mesleğinizi söylediğinize göre mesleki açıdan soruyorsunuz. Ama net olarak belirtmediğiniz için müsaadenizle cevap vereceğim: Yunanca diyorum. Nikos Kazancakis, Yorgo Seferis ve Yunan sineması hatrına.


farabi
(15.11.18)
Bulgarca, Rusça'ya yakın bir dil. Onu öğrenince, sonradan Rusça da öğrenmesi kolay olacağından, daha avantajlı sanki...


agluna
(15.11.18)
Temel seviye bulgarca ya da yunanca sana mühendislik kariyerinde bir fayda sağlamaz. Bireysel olarak hangisi ilgini çekiyorsa onu öğren.


eger yasiniz genc ise yunanca, ileride daha cok faydasi olacagina inaniyorum. zira zor dil, gelistirmek icin zaman lazim :)


mavicorap
(16.11.18)
Bulgarca öğrenirsen Bulgarlarla,Makedonlarla,Sırplarla,Hırvatlarla vb. anlaşırsın Yunanca öğrenirsen sadece Yunanistanda kullanırsın


turkuaz
(16.11.18)
Yunanca.

Böyle seksi bir dil olamaz ya. Italyanca ve Ispanyolca halt etmis.


chitosan
(16.11.18)
Yunanca, muhendislikten vaz gecersen Yunanistan'a yerlesmeye calisan Turklere danismanilik hizmeti falan verirsin.


jimicik
(16.11.18)
(2)

Edirnede suyun kokması

Sizcede su yoğun bir şekilde kokmuyor mu çay VS içwmz hale geldim dün dudağımda yaralar çıktı su yerine ya jeotermal yada kuyu suyunu basmışlar emin olmamakla beraber suyun kçkürt koktuğunu düşünüyorum
Sizcede su yoğun bir şekilde kokmuyor mu çay VS içwmz hale geldim dün dudağımda yaralar çıktı su yerine ya jeotermal yada kuyu suyunu basmışlar emin olmamakla beraber suyun kçkürt koktuğunu düşünüyorum
ZetaStar1903
(07.11.18)
valla kaldığım süre boyunca hiç öyle bi sorunla karşılaşmadım. bi de hangi mahallede kalıyorsunuz? dediğiniz olayı duymadım dersem yalan olur. bi mahallede oturan sakinler bu tarz bi şikayetten söz ediyordu ama hatırlayamadım.

ama dediğim gibi 2 seneye yakın kaldım hiç böyle bi sorun yaşamadım.


rahat ya
(07.11.18)
Son 2 3 günde oldu bu olay hiç bir sıkıntı yoktu


ZetaStar1903
(07.11.18)
(8)

WhatsApp grubuna cevap verilmemesi

Arkadaşlar bu sinir bozucu değil mi?
Arkadaşlar bu sinir bozucu değil mi?
ZetaStar1903
(01.11.18)
zorundalar mı? görmemiş olabilirler. canları cevap vermek istemiyor olabilir.


elorelia
(01.11.18)
Sinir bozucu


pastörizesüt
(01.11.18)
Sinir bozucu, grupta bu her zaman olmadigindan cevap verilmeyen kişi oyle olmadigi halde dışlanmış gibi hissedebiliyor


Sinir bozucu.


Psikolojik bi arastirma vardı.

Kisi sayisi arttikca sorumluluk alma ve duyarlilik azaliyor.

Bunla iliskili olarak kimse mesaji ustune almak istemiyor sanırım.


imelih
(01.11.18)
sinir bozucu bir olay yapman gereken seninde hicbirsekilde iplememen


mrduck
(01.11.18)
acayip sinir bozucu ya. öyle 10 15 kişilik gruplarda daha normal karşılarım ama üniversitede arkadaşlar çok yapardı. 5 kişilik grupta dersle okulla ilgili bişi soruyosun hiçbiri cevap vermiyor. arkadaşla da konuştuk bunu niye cevap vermiyorlar diye. insan bilmiyorum der kendince yorum getirir. hepsi holdingleriyle hisse senetleriyle çok meşgul ya o yüzden eften püften meselelerle uğraşmıyor.


olutaklidi
(01.11.18)
Evet, öyle. Abv onların.


(3)

E 5 yolu tam neresi

Şuan bursa orhangaziden kadıkoy palladium optimum avm taraflarına geliyorum diyorsa bu kişi d 100 den mi e80 den mi geliyor?anlayamadım biraz acelesi var,
Şuan bursa orhangaziden kadıkoy palladium optimum avm taraflarına geliyorum diyorsa bu kişi d 100 den mi e80 den mi geliyor?anlayamadım biraz acelesi var,
ZetaStar1903
(09.09.18)
e5 ile d100 aynı şey, otoban ile e80; halk arasında böyle deniyor.
optimum'a düz gelecek gibi geliyorsa e5, yani d-100'den geliyordur. bursadan gelişi ise iki yola vasıtasıyla da olabilir, ona kendi karar verecek.


Bruce
(09.09.18)
gebze'den çıkmadıysa ki çıktığını sanmıyorum, tem'den yani e80'den geliyor.


zgrydn
(09.09.18)
üşenmedim , bu kişi E-80 den yani otobandan yani ücretli yoldan geliyor :)

(git:i.hizliresim.com )


redlabel
(10.09.18)
(21)

Genç olsaydım şunu yapardım?

Dediğiniz şeyler
Dediğiniz şeyler
ZetaStar1903
(09.09.18)
zaten gencim de, daha genç olsaydım -öğrencilik zamanları mesela- daha çok yer içer gezer tozar sürtüklük yapardım. bir ara çok ot gibi yaşadım çünkü, okula gidip geldim mal gibi; okulda ne bok vardıysa o kadar...


Bruce
(09.09.18)
daha çok ders çalışır, ingilizce ye kastırırdım.

karate yi bırakmazdım.


ya ben lan neyse
(09.09.18)
ticaret yapmak için bi taraflarımı yırtardım. gençken girmek lazımdı.


giovanne
(09.09.18)
Siyasete atılmak için kendimi hazırlardım.


amortisman
(09.09.18)
Üniversite tercihimi daha farklı yapardım. Lise yıllarımı iyi değerlendirirdim.

Ah şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler.


O zamanlar iyi calisan kafami ise yarar seylere calistirirdim.


stavro
(09.09.18)
Düşünürdüm. Düşünerek hareket ederdim.


denhia
(09.09.18)
Gencim, 22 yaşındayım. Son 4-5 yılda neyi farklı yapardım diye düşünsem, okulun ilk 3 senesi çok boştu, derslere gitmeyip eve kapanıyodum, belki başka bi şey yapardım. Almanca vs olabilir. Ama bu tavsiyeme uymayıp evde yatmaya devam ederdim gibi geliyor yine de..


nundu
(09.09.18)
Gider Cambridge 'de okurdum.


kalemdefter
(09.09.18)
Burdaki gençlikten kasıt öğrencilik yıllarıysa kesinlikle dil öğrenip daha çok gezerdim. Daha eskilere gidersek lise 2'de alan değiştirirdim.


ms brownstone
(09.09.18)
14 yaşında olsam meslek lisesine gitmezdim.


Birden fazla yabancı dil öğrenir, farklı bir üniversite ve çok farklı bir bölüm okurdum. Erasmusa da giderdim sonradan kaçırdığım çok şey olduğunu anladım.


bokmuhendisi
(09.09.18)
Her seye takilmazdim ve daha aktif ve faydali arkadaslar secerdim.


superfluid
(09.09.18)
universite donemi icin soyluyorum:

• ingilizce hakkinda lise hazirlikta gordugum derslere guvenip "yaaee ben ingilizce biliyorum" diye şımarmadan, ingilizceyi taşıyabileceğim en üst noktaya taşırdım. anadil seviyesinde konusmaya calisirdim.

• universitedeki derslerime cok daha ciddi sekilde asilir, daha yuksek notlarla gecmeye calisirdim.


tabudeviren
(09.09.18)
-Üni tercihini farklı seçerdim.
-Alkollü araç kullanmazdım.
-Askere gitmez bedelli falan yapardım.
-Evlenirdim.


eazy
(09.09.18)
Okumazdim


eksimeksi
(09.09.18)
Gittiğim okulu zart diye bitirmek yerine hazır öğrenciyken bir dünya programcılık kursuna indirimli gider, sertifikalar alırdım.

Hazır ilgim varken fizik okurdum yandan. Şimdi ne güzel yurtdışındayım ama yüksek lisans falan yapamıyorum alanım değil diye. Fizik okumak içimde uktedir. Belgesellerde karadeliklerden falan bahseden tiplerden biri de ben olabilirdim şimdi.

Basketbolu bırakmak da hataydı. Lisedeyken profesyonel olma şansım bile oluşmuştu. Malak gibi bıraktım.

Asla oyun oynamazdım. Oyun oynamayın olm, hayatınızda yapabileceğiniz en boktan aktivite bilgisayar oyunları oynamaktır. O oyunlar kadar eğlenceli olmasa da bi dünya kendinize bir şeyler katan aktivite var. Oyuna ayırdığınız zamanının %20'sini kendinize ayırsanız zaten gelecekte takım satın alır gerçek anlamda menajerlik oynarsınız o parayla.


Daha genç spora başlardım.
Daha erken endokrine giderdim.


fasulyek
(10.09.18)
Work and travel yapardım.


olutaklidi
(10.09.18)
Sevgilimle birkaç yıl erken tanışırdım ^^


blue serenity
(10.09.18)
Üniversite yillarimda ask mesk mevzulari icin bu kadar üzülmezdim.
Hazir vaktim varken, programlama dili ögrenirdim.

Derslere 1. siniftan itibaren asilirdim, bazi derslerde daha cok caba gösterirdim ögrenebilmek icin.


chitosan
(10.09.18)
(7)

Trakya gezilecek görülecek yerler

Trakya da mutlaka gezmelisim görmelisin yemelisiniz dediğiniz yerler var mı?
Trakya da mutlaka gezmelisim görmelisin yemelisiniz dediğiniz yerler var mı?
ZetaStar1903
(06.09.18)
keşan tarafına giderseniz eğer satır et tavsiye ederim. birde peynir helvası nım nım nım ağzımın suyu akmış olabilir.


Edirne'nin bir Osmanlı başkenti olduğunu düşünürseniz orada epey gezecek cami, kapalı çarşı vs. var. Enteresandır fazla antik kent kalıntısı / buluntusu yok. Biz sadece Vize'de bir antik tiyatro'ya rastlamıştık. Onu da çepeçevre telle kapatmışlar. Uzaktan bakabiliyorsunuz ancak. Keza Küçük Ayasofya Kilisesi (Gazi Süleyman Paşa Camii)de kapalıydı biz gittiğimizde. Ama saatine bağlı olarak açık olabilir. Gıcır gıcır restore etmişler, yeni gibi (burada bir iç çekiyorum, restorasyon dediğimiz şey evdeki mutfak tezgahını yenilemek gibi bir şey olmamalı tarihi yerlerde).
Onun dışında Edirne'de ciğer yiyebilirsiniz, badem ezmesi ve süt ürünleri (peynir, tereyağı vs.) meşhur.


SiyamkedisiZorro
(06.09.18)
Trakya Bağ Rotası.


buf-e kür
(06.09.18)
Bağlar ve şarapçılar +1

kesinlikle underrated bir şarapçılık var Trakya'da.


burfak
(06.09.18)
Kastro, igneada


kuehles blondes
(06.09.18)
Kırklareli'nin tümü


leo1905
(06.09.18)
büyük mandıra'da tavuk yemek,
alpullu mimar sinan köprüsü
alpullu şeker fabrikası "tel içi" kısmı ve "atatürk köşkü"


for the record
(07.09.18)
(3)

Kuyumcu açmak

Parası bol olan herkes kuyumcu açabilir mi?Soyulma sahte altın alma dışında ne gibi riskleri var?
Parası bol olan herkes kuyumcu açabilir mi?
Soyulma sahte altın alma dışında ne gibi riskleri var?
ZetaStar1903
(04.09.18)
Kim açar kim açamaz bilmiyorum da 2018 yılında kuyumcu olup sigorta yaptırmayan insan da soyulduktan sonra oturup ağlamasın. Milyon dolarlık altın var dükkanda tam hırsız mıknatısı. Primi de ona göre yüksek olacaktır tabii ama şart kesinlikle.


fırt
(04.09.18)
ustalık belgesi gerekiyor olabilir, olmayabilir de o cok önemli değil zaten. soyulma zaten çok olası bi şey değil. sahte altın alma riski cok cok yüksek. bilirim anlarım diyenlere bile kakalıyolar. ama asıl sorun bu yüksek fiyatlarla nasıl satış yapacağınız. zaten işten anlamayan biri olmadan çok zor.


greenplease
(04.09.18)
Çıraklığını yapmadığınız için çok zorlanacağınız bir iş olur, sahtesi/hırsızı/dolandırıcısı bir sürü belası vardır.

Siz çırakken ustanın/patronun yakaladığı hırsız/dolandırıcı sayesinde tecrübe ederdiniz, ama bodoslama mesleğe girerseniz mutlaka zarar ede ede tecrübe edeceksiniz.

Kendinize kuyumcu bir arkadaş bulup yanında da takılabilirsiniz.


John Bloor
(05.09.18)
(19)

Kilosu 4 liraya kavun satıyorum

İlk seyyar deneyimim kilosu 4 tlye kavun satıyorum millet öcüymüşüm gibi bakıyor halde 2 lira zaten İstanbulda.
İlk seyyar deneyimim kilosu 4 tlye kavun satıyorum millet öcüymüşüm gibi bakıyor halde 2 lira zaten İstanbulda.
ZetaStar1903
(30.08.18)
%100 karla satıyorsun yani. O da iyi. :)


old possum
(30.08.18)
seyyarın olayı ucuz olması. migros'ta 3 lira olan kavunu 4 görünce şaşırmışlardır.


kamile necaset
(30.08.18)
2.5 tl kavun bu arada.


dramadi
(30.08.18)
Mazot ile beraber toplamda225 tlye geldi. kilosu 3 tlden 300 tl getirse ki fire olur 50 60 lira kar için değmez arkadaşlar bence 2 saattir ayaktayım 1 tane sayamadım


ZetaStar1903
(30.08.18)
dostum sonun ilyas salman gibi olmasın. aman dikkat et


Semt nere hacı? yakındaysan alcam. Duyurucuya destek. :D


datnet
(30.08.18)
Vallahi Izmir'de olsan ben de alacaktım :D


farabi
(30.08.18)
Merterdeki duyurucuları bekliyorum :)


ZetaStar1903
(30.08.18)
İzmirde 1,75 kavun alabiliyoruz belediyenin açtırdığı zımbırtılarda.


hedep
(30.08.18)
2.5 un üstü fahiş fiyat.


paudi
(30.08.18)
o fiyata satarsan, elinde kalır kavunlar. kar edecem derken sermayeyi de kurtaramayacaksın.


wilhelmwasmuss
(30.08.18)
adet ile sat. kampanya yap 3 tane şu para diye bizim millet sever böyle şeyleri.
Bizim pazarda boy boy ayırıp tanesini 6-8-10 diye satıyorlardı. Küçük dilim kavunları.


gonulcelen87
(30.08.18)
naptın reis merak ettim? :))


kaybeden adam
(30.08.18)
İlk deneyim olduğu için sana öyle geliyordur, muhtemelen sen öcü gibi bakiyorsundur insanlara da ondan öyle karşılık veriyorlardir. Bir de fiyatta da oculuk var tabi.


dafaisss
(30.08.18)
4 lira çok, sanırım halden pahalıya aldın. piyasada ortalama 2,5 TL.

Ama yılma, takdir ettim. Anadolu yakasında olmasam gelir alırım valla.

Malı elinde bekletme, kar etmesen de bir an önce satıp bitirmeye bak. Halden daha ucuza almayı dene, ya da az aldığın için kilo başına birim maliyetini yükseltmişsindir.

2'ye alsan 2.5'a satsan %25 kar aslında, kötü değil.


John Bloor
(31.08.18)
Merka edenler için komple zarar ettik sıra başka işlerde


ZetaStar1903
(01.09.18)
Öyle hemen pes edersen olmaz, her zarar ettiğinde iş değiştireceksen hiç bir işte tecrübe kazanamazsın.

Ha yok seyyar satıcılığa devam ama kavun satmıcam dersen başka.


John Bloor
(03.09.18)
boş ver meyve sebze işini. çorap sat bence. çok ucuza bulman lazım gerçi. araba ile geze geze sat. abimin arkadaşları voleyi vurmuştu bir dönemliğine çoraptan. geçen pazarda 1.5tan satıyordu adam mesela. 1.25ten 20 tane aldım. böyle ucuza satarsan ekmek yersin belki


glamdr1ng
(03.09.18)
oha! az önce kilosnu 1 liraya aldım. tadı da harika gerçi daha kesmedim ama önceki haftalardan biliyorum.


for day to break
(03.09.18)
(9)

Seyyar satılabilecek kolay bozulmayan meyve

Yarın seyyar satıcılık yapacağım çabuk bozulmayacak kasa ile yada tane ile satabileceğim meyve ne olabilir?
Yarın seyyar satıcılık yapacağım çabuk bozulmayacak kasa ile yada tane ile satabileceğim meyve ne olabilir?
ZetaStar1903
(29.08.18)
Kasa ve tane muhabbeti geçici yapacağım tartım yok


ZetaStar1903
(29.08.18)
Limon,muz.


ırene adler
(29.08.18)
Tartı yoksa standart bir kap al, içine göz kararı doldurup herhangi bir yerde tartarak ya da toplam almış olduğun meyve tutarını böldüğün kap sayısına oranlayıp kar koyarak satabilirsin.


Nature Works
(29.08.18)
sert armut olabilir
şeftali çabuk bozulur sanki
muz çok pahalı talep az olur elinde kalır
incir 1 kasa satarsın gibi
allah kolaylık versin


Kavun?
Küçük-orta-büyük boy diye ayırıp boyutuna göre fiyat verebilirsin.


pati
(29.08.18)
ananas.


elma armut ya da karpuz belki bozulmaz, ama hamalligi coktur kalpuzun. yaz meyvesi olarak seftali-uzum vs cok gider. kucuk porsiyonlar halinde satacaksan.

hayirli isler!


Acur


neymis
(30.08.18)
Sana para kazanmanın yolunu açıklıyorum: İşlek sayılabilcek bir noktada salatalık satıcaksın. Bildiğin hıyar. Tanesi 1 TL. İkiye bölüp tuzlayacaksın. 1 tlden vereceksin millete, Bimden tuz alırsın. Yalnız cengelkoy salatalıgı tarzında ufak olmayacak. Normal boyutta bi hıyar.


ırene adler
(30.08.18)
(1)

Tonajlı hurda kablo

Nereden bulunabilir?
Nereden bulunabilir?
ZetaStar1903
(29.08.18)
Sovtaj firmalarından. Google’da çıkar heralde. Çıkmazsa mesaj atabilirsin. Yardımcı olmaya çalışırım


Delay Fuze
(29.08.18)
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler compumaster, dambil, deckard, fader, groove salad, hollowlife, kahvegibi, kibritsuyu, kobuzchu kiz, robin
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.