Giriş
(5)

a2 ehliyet için kursa yazıldım. daha öncesinde eğitim almalı mıyım?

daha önce motosiklet deneyimim yok. hep olsun istemişimdir. a2 ehliyete de başvurdum. b vardı zaten. bir gün sabahtan akşama kadar gösterecez sınav parkurunu,sürüşü falan dediler. hiç motorcu çevrem yok.deneyimi olan arkadaşlar acaba daha önce sadece 1 kez (5dk) motosiklet kullanmış birisi, ehliyet
daha önce motosiklet deneyimim yok. hep olsun istemişimdir. a2 ehliyete de başvurdum. b vardı zaten. bir gün sabahtan akşama kadar gösterecez sınav parkurunu,sürüşü falan dediler. hiç motorcu çevrem yok.

deneyimi olan arkadaşlar acaba daha önce sadece 1 kez (5dk) motosiklet kullanmış birisi, ehliyet kursunun verdiği eğitimle sınavda başarılı olur mu? ne yapmalı bu şahıs?
blackbuker
(31.01.19)
ben de bu şekilde almıştım. gayet kolay, orada tur atıyorsunuz kapıyorsunuz hemen zaten.


oscar
(31.01.19)
Birkaç yıl önce bir arkadaşımın sınavında izlemiştim. Düz 15cm genişliğinde bir yükselti üstünde 5 metre falan gitmek gerekiyor, bundan önce birkaç manevra yapıyorsunuz, klasik hunilerin sağından solundan geçme hareketleri.

Ben alalı ise uzun zaman oluyor. Eskiden çok kolaydı almak. Bence 1 günlük eğitimle geçememe ihtimali var. 5dk kullanmakla hiç kullanmamış olma arasında fark yok.

Ayrıca motosiklet kullanma niyetiniz varsa eğitim almanızı öneririm. Sınavı geçmek için değil, güvenli sürüş için. Honda'nın eğitimleri var. Ücreti bilmiyorum ama motosiklet kullanacaksanız kesinlikle bir yerden eğitim alın. Herkes min. birkaç defa düşüyor. Motosiklet kullanacaksanız, kaliteli ekipman almanızı öneririm. Sadece kask yeterli değil. Eldiven ve mont da şart. Kimisi özel kot, bot, boyunluk ve bel koruyucu bile takıyor. Kaza anında önemi anlaşılıyor.


the coon
(31.01.19)
Ehliyet alabilmek için yeterli eğitimi verirler, ama trafiğe çıkmak için bir eğitim almanda çok büyük fayda var.

Bizim zamanımızda yoktu eğitim meğitim, düşe kalka öğrendik. Tecrübeyi düşe düşe, kaza yapa yapa edindik. Hiç bir yerimizi kırmadan devam edebilmek de büyük şans tabiki.

İnternetin gelişmesiyle izlediğim eğitim videolarının, okuduğum yazı ve makalelerin kendimi geliştirmemde çok büyük etkisi oldu.

Siz de mutlaka okuyun ve izleyin, salak saçma gazlama videoları değil ama eğitim videoları izleyin.


John Bloor
(01.02.19)
sadece bi günlük eğitim mi? eğer öyle ise olmaz. benim kuzen sıfır deneyim ile aldı ehliyet ama kursun eğitimi çok fazlaydı. bir günlükte bi şey öğrenemezsiniz. düzenli eğitim verilecekse mümkün.


elorelia
(01.02.19)
Sınavı geçmek için değil de, hayatta kalabilmek için eğitim almanız şart. Profesyonel olarak motosiklet eğitimi veren kurslar mevcut.


buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler compumaster, dambil, deckard, fader, groove salad, hollowlife, kahvegibi, kibritsuyu, kobuzchu kiz, robin
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.