Giriş
(7)

Hangi HDD ?

Merhabalar masaüstü bilgisayarımız var. Hdd de 200 tane falan bad sector çıktı muhtemelen bu düzelmez öldüğünün göstergesi bildiğim kadarıyla. Sorun çıkarmaya başladı yeni bir tane alalım diyorum. https://urun.n11.com/hard-disk/seagate-35-500gb-sata-3-dahili-harddisk-masaustu-pc-sabit-disk-P16671242
Merhabalar masaüstü bilgisayarımız var. Hdd de 200 tane falan bad sector çıktı muhtemelen bu düzelmez öldüğünün göstergesi bildiğim kadarıyla. Sorun çıkarmaya başladı yeni bir tane alalım diyorum.
urun.n11.com bu linkteki 180 tl ancak arayıp sordum sıfır ürünler olmayabilir yenilenmiş yani tamir edilip gönderilmiş ürünler de olabilir içinde diyor alın bakın sorun varsa iade alırım dedi ama pek güvenemedim yorumlar güzel gerçi. Siz olsanız alır mıydınız ?

birde amazonda 2 ürün var.
www.amazon.com.tr

www.amazon.com.tr

Daha kimse almamış her hangi bir yorum yok. Satıcı amazon gözüküyor tamir edilmiş ürün satabilir mi ? Sıfır satmak zorunda değil mi ? Sizce hangi ürünü almalıyım ? Tavsiye edeceğiniz 500gb ürün varsa önerilerinizi bekliyorum :)

edit: bir de HDD alınca ne yapmalıyım ? Sistemi kurmadan USB ile bağlayıp Bad sector kontrolü yapmalı mıyım ? bundan başka dikkat etmem gereken bir şey var mı ? 32 Mb önbellek günümüz için sıkıntılı olur mu? en az 64 mü almalıyım ?
jorah the andal
(11.10.18)
Madem alacaksın, ssd al hocam. Biraz daha pahalı tabi


Delay Fuze
(11.10.18)
Masaüstü eski bir pc o yüzden uygun bütçeli bir şeyler arıyorum.Ssd seçeneklerimiz arasında yok :)


jorah the andal
(11.10.18)
İkisi de iyi markalar, hangisi ucuzsa onu tercih et.


battal gemalmaz
(11.10.18)
Bu saatten sonra HDD almanızı tavsiye etmem. Masaüstü bilgisayarı ne kadar eski de olsa ilerde yeni bilgisayara geçersiniz başka bir şey olur söker ona takarsınız. Alın bi 256gb ssd rahat edin. N11'in 11 kasımda indirimleri olacak ordan uygun fiyatlı alırsınız


mr.goodcat
(11.10.18)
Sata 3 desteği yok malesef anakartın ssd alsam da bir faydası olmayacak, şimdilik idare edicek şekilde bir şeyler lazım. Amazonun kendi sattığında yenilenmiş ürün satma ihtimali olur mu yani tamir edilmiş ? Sıfır hiç kullanılmamış olduğuna eminsek oradan almayı düşünüyorum ?


jorah the andal
(11.10.18)
ssd +1

hdd tamiri mumkun olsa da cok zahmetli ve masrafli bir urun. o yuzden tamir edilmis bir hdd olacagini sanmam. board falan degismis olabilir en fazla. icinde sorun yoksa sikinti olmaz.


icim urperiyor
(11.10.18)
Madem kasa ve anakart eski, sata desteği de yok, o zaman 2. el bir hdd bakın, aldığınızda bir sorun yoksa sonradan da kolay kolay çıkarmaz. Millet ssd geçtiği için piyasada çok fazla 2. el hdd vardır gibime geliyor.

letgo ve sahibindene bakmakta fayda var, madem pc eski gerek var mı 250 tl hd almaya?


John Bloor
(12.10.18)
(1)

2.sınıfa geçen çocuğa kitap önerisi

Merhabalar, okumayı sevdirmek için güzel hikaye kitapları arıyorum. Tübitak'ın İlk okuma serisini baya beğendi onun gibi şeyler de olabilir. Şeker Portakalı, Küçük Prens, Küçük Kara Kalık gibi kitaplar var şuan elimde başka neler önerebilirsiniz her öneriye açığız.
Merhabalar, okumayı sevdirmek için güzel hikaye kitapları arıyorum. Tübitak'ın İlk okuma serisini baya beğendi onun gibi şeyler de olabilir. Şeker Portakalı, Küçük Prens, Küçük Kara Kalık gibi kitaplar var şuan elimde başka neler önerebilirsiniz her öneriye açığız.
jorah the andal
(16.08.18)
Bir Şeftali Bin Şeftali o dönemlerde okuduğum kitaplardandı. Biraz daha büyüyünce Çocuk Kalbi, Sol Ayağım, Pal Sokağı Çocukları'nı okuyabilir, yabancı isimler geçiyor çocuğun kafası çok karışmasın. Hala varsa Morpa Kampüs'ün de kitapları güzel oluyor.


(2)

Yedigöller - Gölcük - ? Kamp rotası

Merhabalar, hafta içi 5 gün kamp için yola çıkacaz arabamız var. 2gün yedigöller 1 gün gölcük falan yapalım dedik de başka nereyi tavsiye edersiniz 1 2 günlük, aracımız var her tavsiyeye açığız çok uzak olmamak şartıyla :)Birde kamp alanı şeklinde olursa daha iyi olur suyu WC'si falan olabilirse eğe
Merhabalar, hafta içi 5 gün kamp için yola çıkacaz arabamız var. 2gün yedigöller 1 gün gölcük falan yapalım dedik de başka nereyi tavsiye edersiniz 1 2 günlük, aracımız var her tavsiyeye açığız çok uzak olmamak şartıyla :)

Birde kamp alanı şeklinde olursa daha iyi olur suyu WC'si falan olabilirse eğer :)

Edit: Sanırım gölcükte çadır kampına izin yokmuş bilgisi olan var mı ayrıca ?
jorah the andal
(02.08.18)
bozcaarmut/bilecik


neo
(02.08.18)
Nereden gelip nereye gidiyorsunuz bilmiyorum, ama Golcukte kamp yapilmiyor. 20-30 km (tam km bilmiyorum) aladag milli parkinda kamp yapabilirsiniz ve ya Kibriscik-karagol'de kamp yapabilirsiniz. Isik dagi karagol jeositinde de kamp yapilabilir ama tesis yok ( baslangic noktaniza gore ters kalabilir). Kibrisciktan -beypazarina inip oradan gurleyik selalesine gecebilirsiniz, hafta ici sakin olabilir. serin serin suyada girersiniz.


1917
(02.08.18)
(5)

Arabadaki 220v priz

Merhaba, ford focus aracımız var arka koltuğun orda 220V priz var biz bununla telefon şarj etsek çok zararı olur mu arabaya üçlü priz takıp telefon şarj etmeyi düşünüyoruz 3 tane günde 1 belki 2 kez , dikkat etmem gereken husus var mı veya yapmayın der misiniz görüşlerinizi bekliyorum şimdiden teşek
Merhaba, ford focus aracımız var arka koltuğun orda 220V priz var biz bununla telefon şarj etsek çok zararı olur mu arabaya üçlü priz takıp telefon şarj etmeyi düşünüyoruz 3 tane günde 1 belki 2 kez , dikkat etmem gereken husus var mı veya yapmayın der misiniz görüşlerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler :)

Edit: Bu arada bahsettiğim çakmaklıktan şarj değil baya priz.
jorah the andal
(31.07.18)
Araba çalışır vaziyette iken her türlü kullanabilirsiniz.


Not: şarj için her türlü kullanabilirsiniz.
Sonuçta çok akım çekecek bir şeyi bağlamak lazım ama şarj sorun olmaz.


kisa
(31.07.18)
Üzerinde max. amper yada watt yazar. Telefon şarj etmekle bir şey olmaz. Ütü, sac kurutma makinesi filan sıkıncı çıkartır.


burfak
(31.07.18)
16A'ya göredir o priz, telefon şarj edebilirsiniz sıkıntı yok. büyük ihtimalle süpürge takılabilsin diye öyle yapmışlardır. temel şey araba çalışırken yapın o işi yoksa aküyü bitirirsiniz.


hosein
(31.07.18)
o priz önce 12v->220v, sonra siz 12v->5v yapıyorsunuz. doğrudan çakmaktan şarj etmeyi deneyin isterseniz.

ben o prizden buzdolabı çalıştırdım, bir sıkıntı olmadı.


babilbaligi
(01.08.18)
(5)

Bu pc ye W7 mi W8.1 mi

Merhaba, fotoğraflarını attığım PC'yi 64 bit yapıcam. Şuan w7 32 bit yüklü, w8.1 yüklemek istiyorum aslında w7 de format atarken baya uğraşmıştım. Bu özelliklerle sizce w8.1 yüklesem çok daha mı yavaş olur ne tavsiye edersiniz ne yükleyeyim ?http://hizliresim.com/vPPRX6http://hizliresim.com/nll2W0
Merhaba, fotoğraflarını attığım PC'yi 64 bit yapıcam. Şuan w7 32 bit yüklü, w8.1 yüklemek istiyorum aslında w7 de format atarken baya uğraşmıştım. Bu özelliklerle sizce w8.1 yüklesem çok daha mı yavaş olur ne tavsiye edersiniz ne yükleyeyim ?

hizliresim.com

hizliresim.com
jorah the andal
(29.07.18)
Neden win 10 değil? Win 8.1 yerine Win 10 tercih edilir, win 7 yerine tercih edilmeyebilir fakat.


yani olabilir hiç bakmadım w10'a pc özelliklerine göre hangisi iyi olur bilmiyorum o yüzden sormak istedim 10 yükleyin derseniz denerim. Çok bilgi sahibi değilim bu konuda o yüzden düşüncelerinizi bekliyorum :)


jorah the andal
(29.07.18)
ne w10, ne de w8 ya da w8.1
bunların hepsi birbirinden kötü. w7 hepsinden daha iyidir.
not: özellikle w10 uzak durulması gereken bir yazılım çöpü.


tururo
(29.07.18)
8.1 veya 10 ikisi de olur ama 7 ikisinden de kotu


hocam
ssd coz bir tane
win 10 kur
bak isine

simdi insanlarda biraz nostalji var
win 7 gercekten tirt artik kalmadı yani
win 10 64 bit kur
bir kac basit ayar var
onları yap
yürü


kingcyrax
(30.07.18)
(5)

Laptopa Vantilatör tutsam sıkıntı olur mu :)

Merhaba, Dell 7537 kullanıyorum da oyun oynarken ısınıyor havalar da baya sıcak olduğu için performans düşmesi oluyor. Kullandığım modelde Hava çıkışı asuslardaki yanlarda falan değil ekranın altına vuracak şekilde tasarlanmış yani klavyenin üstünde menteşelerin orada internetten bakabilirsiniz. Şim
Merhaba, Dell 7537 kullanıyorum da oyun oynarken ısınıyor havalar da baya sıcak olduğu için performans düşmesi oluyor. Kullandığım modelde Hava çıkışı asuslardaki yanlarda falan değil ekranın altına vuracak şekilde tasarlanmış yani klavyenin üstünde menteşelerin orada internetten bakabilirsiniz.

Şimdi dün ben yandan ekrana ve klavyeye vuracak şekilde vantilatör açtım çok güzel etkiledi hiç sıkıntı vermedi ısınma ve performans adına. Ancak kafama takılan durum şu acaba iyi gibi gösterip havanın çıkışını engelleyip yanma falan yapabilir mi diye ? Dün 3 4 saat kullandım böyle bir sıkıntı olmadı sonradan bir sıkıntı yaşayabilir miyim emin olamadım sormak istedim :) cevaplayanlara teşekkürler şimdiden.
jorah the andal
(24.07.18)
tavsiyem; laptopinizi acip temizlemeniz ve islemciye termal macun uygulamaniz.


hopeless
(24.07.18)
hocam merak etme bilgisayar işlemciyi yakmadan kendini otomatik kapatır. zaten vantilatörü tuttuğunda peformans düzeldiyse işlemci sıcaklığı düştüğü içindir. ani voltaj değişimi dışında havalandırma ile kolay kolay yakabileceğin bir cihaz değil artık laptoplar.


himmet dayi
(24.07.18)
ben benim asusta yapıyorum dediğini kanka.

ürün şu şekilde; mini vantilatör www.hepsiburada.com

laptopun altına kitap koyuyorum alttan da üfürtüyorum mini vantilatörü çok iş görüyor.


caletti
(24.07.18)
hopeless +1

havanın laptoptan çıktığı yerden değil de tersi taraftan veya arkasından vantilatör tutarsanız da hiçbir sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum.


golgi aygıtı
(24.07.18)
Laptop havayı altından alıyor , tam çıktığı yere karşı da vurmuyor hava da dediğiniz gibi altına koymak daha iyi olur ama onda da kitapla veya başka bişeyler baya yükseltmek gerekicek saçma durucak gibi bilemedim :) uygulanabilecek yöntemler varsa kolay bildiğiniz yazabilirsiniz , direkt soğutma alsam o da dünya para ve dandikleride vantilatör kadar etki etmez diye düşünüyorum. Mini vantilatör güzelmiş almayı düşünebilirim.


jorah the andal
(24.07.18)
(7)

Şalgam alıcam da bu site güvenli mi ?

Merhaba, şalgam alıcam ali göde'den sitesi güvenilir mi bilemedim kredi kartı bilgisi girmek için ? Eft ile satarlar mı acana. Ali gödeyle kıyaslayıp tavsiye marka vericek olan varsa ona da açığım :)Site: http://www.aligode.com.tr
Merhaba, şalgam alıcam ali göde'den sitesi güvenilir mi bilemedim kredi kartı bilgisi girmek için ? Eft ile satarlar mı acana. Ali gödeyle kıyaslayıp tavsiye marka vericek olan varsa ona da açığım :)

Site: www.aligode.com.tr
jorah the andal
(20.06.18)
oha. çok pahalı. adam bütün ülkeye yayılınca fiyatları çoşturmuş helal olsun.

alisveris.turnib.com.tr


"https" olmayan siteler satış için güvenli değildir.

edit:ayrıca sitede gördüğüm kadarıyla bir adres yok, sitenin en altına güvenlı alışveriş logoları koyulmuş ama hepsi fotoğrafta sadece.


wonnka
(20.06.18)
cok pahali. bir adanali olarak tavsiye vereyim: ali gode'yi doganay'i vs'yi salla..klikya ya da serfresh daha iyi. evde yaparsan o cok daha iyi olur. salgam suyunu siseye soktuklari icin icerisine koruyucular girmeye basladi.


ali gödeyle kıyaslayamayam zira içmedim ama büyük migroslardan serafressh ve metrolardan usta şalgamları deneyebilirsin kargoyla uğraşmayayım dersen.


yuto
(20.06.18)
Şalgam gurusu olarak bütün markaları denedim. Adana'da Antep'te lokantalarda içtim. Bunların arasında sevdiklerim de oldu ama Adana'dan geçen ev yapımı geldi. Anlatamam. Eğer o ev yapımı bana bir daha gelmezse dışarıdan alıp şalgam içmeyeceğim.


iddaaci
(20.06.18)
Metro var yakınlarda bir bakayım. Serafresh denemiştim güzeldi. Ev yapımı şuan zor ama keşke olsa :) Aligöde de güzeldi aslında da çok fazla marka deneyemedim.


jorah the andal
(20.06.18)
Adanalıyım, izmire en az 5 kere siteleri üzerinden sipariş vermişimdir ve tüm fabrika nefes almadan içmiştir.

Serafresh falan denilmiş ama sakın, bildiğin sirke gibi yapıyorlar artık.


ondkz
(20.06.18)
(3)

Askerlik- usta (esas) birliğinin yazmaması

İyi geceler, arkadaşımın bugün askerlik yeri açıklandı kısa dönem çıktı. Sadece eğitim birliği gözüküyor esas birlik olarak yazan bir şey yok.Bu ne anlama geliyor bilen var mı ? Sistemde mi hata var yoksa. Daha önce gördüklerimizde hep aynı anda açıklanıyordu ikisi.
İyi geceler, arkadaşımın bugün askerlik yeri açıklandı kısa dönem çıktı. Sadece eğitim birliği gözüküyor esas birlik olarak yazan bir şey yok.Bu ne anlama geliyor bilen var mı ? Sistemde mi hata var yoksa. Daha önce gördüklerimizde hep aynı anda açıklanıyordu ikisi.
jorah the andal
(20.04.18)
ikisi de aynı yerde olabilir


dafaisss
(20.04.18)
çok eskilerden bahsetmek gerekirse... bizim usta birliğimiz acemilik başladığında belli olmuştu. orda bi liste asmışlardı.


iddaaci
(20.04.18)
benim zamanımda acemi birliği bitmesine az bi vakit kala, ankara'da kurra çekilip liste halinde asılmıştı. iki ihtimal var

1 acemilik birliği ile usta birliği aynı yer olabilir(az bir ihtimal)
2 bizim ki gibi acemiliğe başladığında kurra çekilip liste asılacak.

çok merak ediyorsa bi telefon açıp soruversin askerlik şubesine.


Photographer
(20.04.18)
(5)

İzmir'de nerede kalalım

Merhaba, İzmire gidicez haftasonu 2 veya 3 erkek, aracımız yok. Ucuz olarak nerelerde kalabiliriz. Tavsiye edebileceğiniz pansiyon veya otel var mıdır 1 2 gün kalmak için.
Merhaba, İzmire gidicez haftasonu 2 veya 3 erkek, aracımız yok. Ucuz olarak nerelerde kalabiliriz. Tavsiye edebileceğiniz pansiyon veya otel var mıdır 1 2 gün kalmak için.
jorah the andal
(09.03.18)
ucuzluk kıstasınız nedir? hem çevresi/ kendisi güvenli olsun, az yaksın çok kaçsın dersen ege üniversitesi hastanesinin arkasında anemon egesağlık otel var. odaların fiyatları 100-150 arası bir şeydi yanlış hatırlamıyorsam. tek kişilik diye gittiğimde hep içinde 2 yatak oluyordu. sessiz sakin, metroya yürüme mesafesinde çam ağaçlarının içinde bir otel.

ets, trivago gibi sitelerden indirimli denk gelebiliyor bazen.


air
(09.03.18)
airbnb'den yüksek puanlı herhangi bir yer. gezeceğiniz yerlere yakın olursa iyi olur.


xiii
(09.03.18)
Alsancak tcdd misafirhanesine bi bakın. konfor aramıyorsanız konumu merkezidir, fiyatı da uygun olması lazım.


Piano Hotel. pianohotel.com.tr


(09.03.18)
2-3 sene olmuştur, "Hotel İzmir" isminde bir yerde tek gece kalmıştık. Eli yüzü düzgün, kordona yakın, 70'lerden kalma gibi görünen, mütevazı ve bizim için en önemlisi ucuz bir yerdi. Booking'den bulmuştuk. Şimdi bi Hotel İzmir yazdım da milyon tane yer çıktı. Nasıl bulunur bilmem.


lazor
(09.03.18)
(7)

Sabiha gökçene indikten sonra

Arkadaşlar merhaba,Sabiha gökçene cumartesi akşam 9.30 gibi iniyorum. Arkadaşım da küçükçekmece tarafında. Şimdi biz nasıl buluşabiliriz. Havaşa binip kadıköyde inip vapurlarla karşıya geç falan dedi bir arkadaşım da o saatte vapurlar çalışıyor mu veya nereye geçmeliyim hiç bilmiyorum. Arkadaşımla b
Arkadaşlar merhaba,Sabiha gökçene cumartesi akşam 9.30 gibi iniyorum. Arkadaşım da küçükçekmece tarafında. Şimdi biz nasıl buluşabiliriz. Havaşa binip kadıköyde inip vapurlarla karşıya geç falan dedi bir arkadaşım da o saatte vapurlar çalışıyor mu veya nereye geçmeliyim hiç bilmiyorum. Arkadaşımla biryerde buluşup oradan küçükçekmeceye geçmeyi planlıyoruz da nasıl yapalım bilmiyoruz. Bize bir güzergah çizseniz şuna bin şurada in şeklinde :)
jorah the andal
(01.03.18)
Havas a bin (havabus adi simdi) uzuncayirda in, metrobuse bin, sonra duraklardan sec begen al. Cennet mah itibaren kucukcekmece.


kuehles blondes
(01.03.18)
küçükçekmecede oturan biri olarak, e11'e bin, uzunçayırda in. 34as'ye bin, sefaköyden sonrası küçükçekmece


oekuklu
(01.03.18)
@oekuklu 34as cumartesi günü seferi gözükmüyor o tarafa sabah 3 tane falan var sanırım.
@kuehles hangi metrobüse binmem gerekiyor numaraları var sanırım onların sefaköyde inip ordan halkalıya geçicem sanırım.

Gideceğim yer Halkalıymış bu arada. başka önerilere de açığım :)


jorah the andal
(01.03.18)
@jorah
Hangisine binersen bin. Beylikduzune gidene binersen aktarmasiz gidersin, zincirlikkyuya gidene binersen aktarma
Yaparsin zkuyu'da.

Halkali ise havabusle taksim, oradan halkali otobusu de olur.

Iett nin uygulamasi var, nasil gidebileceginizi gosteriyor.


kuehles blondes
(01.03.18)
hayır hayır, her zaman var 34as. iettnin sitesinde yazan metrobüs saatleri temsili zaten. uzunçayırdan 34as ve 34z geçer. 34as'ye binmeniz gerekir. ayrıca taksimden halkalıya otobüs hattı bilmiyorum ben. yoktur muhtemelen. arkadaş 76d ile karıştırıyor olabilir


oekuklu
(01.03.18)
oekuklu

taksimden halkali-atakent'e otobus var(di) cunku soyak olimpiakentte yasadim bir sure, onla gidip gelirdim.


kuehles blondes
(01.03.18)
Cuma 21,30 olsa ben de o civarda ben de küçükçekmeceye gidecektim o yolun çilesini bilen biri olarak bırakırdım seni de.
Bence cumartesi akşam çok geçe kalamayacaksanız takılmak mümkün değil ev sohbeti yapın. Sabihada inince en mantıklısı alandan çıkmaya çalışmadan e-10, e-11 veya çok zorda kalınırsa 16s'ye binip bir şekilde metrobüsle dirsek teması kurmak sonra sefaköy ve oradan taksi.


Nature Works
(01.03.18)
(3)

xiaomi redmi note 4 kullananlar

1000tl civarında anneye babaya telefon alınacak baktığımda bu telefonu çok öneren olmuş ancak donanımhaberde baktığımda ufak tefek sorunları var sanırım.Kullananlar memnun musunuz ? ithalatçı garantili olunca sıkıntı olur mu ki diye düşünmeden edemiyorum, düşürebilirler falan yarın birgün sıkıntı ol
1000tl civarında anneye babaya telefon alınacak baktığımda bu telefonu çok öneren olmuş ancak donanımhaberde baktığımda ufak tefek sorunları var sanırım.

Kullananlar memnun musunuz ? ithalatçı garantili olunca sıkıntı olur mu ki diye düşünmeden edemiyorum, düşürebilirler falan yarın birgün sıkıntı olmasın.

Global versiyonunu alın demiş bazıları, kvk garantili olsun kesin falan demişler baya kafam karıştı. Sitelerde de fiyat farklılıkları mevcut baya. Siz naptınız, nerden aldınız memnun musunuz ?

Bu telefon için veya bu fiyat aralığında önerilerinizi bekliyorum.

Edit: kamera hakkında da yorumlarınızı bekliyorum genelde çok kaliteli değil denilmiş de bu fiyat aralığındaki diğer telefonlarla arasında bariz fark var mıdır ? Asus zenfone 2 laser kullanıyoruk ben kameradan çok şikayetim yok fena değil yani onun kadar olsa yeter sonuçta profesyonel çekim yapılmayacak anne baba çektiği kadar.kamera biraz iyi olsun istiyorlar ancak bariz fark yoksa bu model iyi gibi ne dersiniz ?
jorah the andal
(26.01.18)
Mayısta aldım. Şu an kullanıyorum. Tek sorun kamera fazla kaliteli değil. Batarya oldukça uzun süre dayanıyor. Yaklaşık 850 tlye kayıtlı, garantisiz, global versiyonunu alabilirsin. Globalden kasıt güncellemeleri almasıdır. Her güncelleme iyidir diye bir şey yok.


1adam
(26.01.18)
bir suredir bu telefonu kullaniyorum. soyle ozetleyeyim;
farkli zamanlarda bu telefonu alip, farkli islemci, dokunmatik sensoru, kamera sensorune sahip kisiler var. bunlardan bazilari iyi, bazilari kotu malesef.

telefonu cinden aldim.
islemcim snapdragon 625, donumatik sensorum de iyi olmasina ragmen kamera sensorum kotu malesef. diger telefonlarla karsilastirildiginda bariz kotu.

bu fiyata gore cok memnunum ancak benim kameram malesef rezalet.


ekyil
(26.01.18)
Annem redmi 4x kullanıyo. Kamerası hariç çok güzel


Delay Fuze
(26.01.18)
(11)

Nasıl saat ?

Merhaba, linkteki saati uzun zamandır takip ediyordum indirime girmiş gerçekte görmediğim için kolumda nasıl duracak bilmiyorum. İnce bilekli değilim 46mm yazıyor. Şimdi düşüncem siparişi verip beğenmezsem iade edeyim diyorum ama bunun için hangi siteden alayım ? 2 seçenek var bir hepsiburada'da ki
Merhaba, linkteki saati uzun zamandır takip ediyordum indirime girmiş gerçekte görmediğim için kolumda nasıl duracak bilmiyorum. İnce bilekli değilim 46mm yazıyor. Şimdi düşüncem siparişi verip beğenmezsem iade edeyim diyorum ama bunun için hangi siteden alayım ? 2 seçenek var bir hepsiburada'da ki kendi satmıyor teksaat adında biri satıyor, diğer seçenek lidyana, aldığım zaman iadede sıkıntı yaşar mıyım bilginiz var mı ?

Asıl soru saat sizce nasıl :) genelde gündelik kullanmak için alıyorum takımla falan da sırıtmaz sanırım diye düşünüyorum yorumlarınızı bekliyorum :)

www.hepsiburada.com

www.lidyana.com
jorah the andal
(22.09.17)
Saatin kayışı saatin kendisiyle çok uyumsuz. Metal kayış olsa efsane olabilirmiş.


dissendium
(22.09.17)
@dissendium www.lidyana.com

metal olanda var da rahat kullanım için deri istiyorum. Tatlı kahve bir kordon takabilirim ilerde yakışırsa. Metalde de siyah sevince genelde düşünmedim nedense :)


jorah the andal
(22.09.17)
vasat buldum. şahsen almayı düşüneceğim bir saat değil


Git saat&saat'ten falan dene. Koluna takmadan anlayamazsin


okiler
(22.09.17)
@dissendium @cay koy geliyorum @ okiler

www.hepsiburada.com şimdi bakınırken bide bu saati buldum çok daha fazla hoşuma gitti sanırım sizce nasıl videosunu da koyayım. Birde güvenilir midir sizce hepsiburadadan teksaat üzerinden almak ?
www.youtube.com


jorah the andal
(22.09.17)
ikinci attığın çok daha güzel ama teksaat'e güvenemedim, donanım haber'e bir sor bence, onlar bilir.


111111
(22.09.17)
güzel saat. fiyatı da pahalı değil. alınır.

ha ben tommy saat almam orası ayrı konu..


dieselsingle2
(22.09.17)
Hb'dan bi kere indirimli bi swatch almıştım, kutusu kırık ve camı full çizik olarak geldi (kargoda olmuşa benzemiyordu, bence öyle paketlenmişti). Ki hb'da farklı satıcılar yoktu o dönem, direkt kendinden almıştım. Kargocuya zor yetiştim tutanak tutturmak için. Diyeceğim o ki, alırsan kutuyu kendin teslim alıp, kontrol edebilecek şekilde ayarla.


manuel mandalina
(22.09.17)
@dieselsingle2 @manuel mandalina @111111 Peki lidyana ile ilgili bilginiz var mı orijinal ürün mü satıyordur sizce direkt ? yoksa hb gibi anlaşmalı mıdır bir firmayla

www.trendyol.com trendyolda buldum burada da 550 lira neresi daha güvenilirdir bilemedim kafam karıştı :)


jorah the andal
(22.09.17)
Tommy puma bilmemne gibi uzerine pahali marka logosu basilmis, cin mali 10 lira degerinde uyduruk quartz makineli kol saatlerine 50 kati fiyat vermenin marka gosterisi yapmaktan baska bir getirisi olmaz.

Gercek bir saat sahibi olmak istiyorsan orient veya seiko otomatik saatlere bakabilirsin. En ucuz modellerine.

Quartz da olur diyorsan daha da ucuz modellerini bulabilirsin bu markalarin.

En olmadi git tas gibi casio al, citizen falan bir japon markasi al en azindan. Boyle cere cope para verme.


dannycarey
(22.09.17)
@dannycarey bu fiyat aralıklarında o markalarda hoşuma gidebilecek bir saat bulamıyorum, güzel olanlarda çok pahalı. Nedense saat konusunda takarken hoşuma gitsin de nasıl çalışırsa çalışsın diye düşünüyorum :) ha isterim tabi güzel bir seiko falan kullanmayı ama şuan o bütçeye çıkamam. bu fiyat aralığındaki seikolar çok basit saatler görünüş olarak.


jorah the andal
(23.09.17)
(3)

Yds tecrübesi olanlar

Arkadaşlar grammer konusunda neredeyse 0, kelime bilgisi olarak da orta seviyeye yakın diyebileceğimiz bir kişi 1.5 ayda ydsden 70 alabilir mi ? veya 2.5 ay da e-yds için çalışsa 70 alabilir mi ? Alabilirse nasıl bir çalışma önerirsiniz ?DÜşüncelerinizi ve önerilerinizi bekliyorum :)
Arkadaşlar grammer konusunda neredeyse 0, kelime bilgisi olarak da orta seviyeye yakın diyebileceğimiz bir kişi 1.5 ayda ydsden 70 alabilir mi ? veya 2.5 ay da e-yds için çalışsa 70 alabilir mi ? Alabilirse nasıl bir çalışma önerirsiniz ?

DÜşüncelerinizi ve önerilerinizi bekliyorum :)
jorah the andal
(27.07.17)
Dil bilgisi konularında neredeyse 0, kelime bilgisinden de orta ama YDSden 1,5 ay içinde 70. bence imkansız. Bunu başarabilen varsa muhteşem bir öğrenme stiline sahip demektir, otursun kitap mitap ne varsa okusun her şeyi öğrensin, O kadar diyorum.


nickfury
(27.07.17)
2.5 ay e-yds mümkündür. Diğeri de olabilir tabii ama kapasite vs. bilemediğimiz için yorum yapmak güç.

Ciddi bir çalışma gerek. Hergün, düzenli. Cesur öztürk'ün güzel sayılabilecek kitapları var, onları edinip, bir yandan gramer ve kelime çalışırken DAİMA bir şeyler okuyacak. bbc olur, el jazeere olur vs.


jihat
(27.07.17)
İmkansız bence. O düzey için 70 puan 6 ay ister en az.


Cruyff
(27.07.17)
(5)

1 2 aylık yavru köpek için yemek

Arkadaşlar merhaba, barınaktan bir arkadaşım 1 2 aylık bir köpek sahiplendi. Bu köpeği neyle besleyebiliriz. Sütü az, ekmeği iyi yiyormuş. Ekonomik olabilecek şekilde nasıl besleyebilir bu köpeği siz ne önerirsiniz ? 15 kiloluk mamalardan alsa bu ne kadar idare eder onu ? Kasaplarda çıkıntı et ve ke
Arkadaşlar merhaba, barınaktan bir arkadaşım 1 2 aylık bir köpek sahiplendi. Bu köpeği neyle besleyebiliriz. Sütü az, ekmeği iyi yiyormuş. Ekonomik olabilecek şekilde nasıl besleyebilir bu köpeği siz ne önerirsiniz ? 15 kiloluk mamalardan alsa bu ne kadar idare eder onu ? Kasaplarda çıkıntı et ve kemik satıyorlar ama tavuk kemiğinin sıkıntı olduğunu duyduk haşlayıp etleri ve suyuna ekmek basılabilir. İnek kemiği de sıkıntılı mıdır ?

Ayrıca sürekli ısırmak istiyormuş bir şeyleri ısırmaması için nasıl eğitilmelidir ?
jorah the andal
(31.03.17)
Köpeklerin, özellikle yavru köpeklerin kas, kemik vb. gelişimleri için gerekli olan ve bizim evde hazırladığımız yiyeceklerde bulunmayan glukozamin, kondroitin gibi maddelere ihtiyaçları var. Bunlar da kuru mamalarda bulunuyor, o yüzden kuru mama vermenizi öneririm. İçerik açısından en iyi markalar Acana, Orijen ve N&D'dir ama hayvan gibi pahalıdır. O kadar para veremem diyorsanız temizmama.com'dan Bonacibo alabilirsiniz. Goodie, Bonnie gibi mamalar çok dandiktir, onları alacağınıza Bonacibo alın. Bu Bonacibo'nun 15 kilosu 90 lira civarı falandı galiba. Ne kadar süre gideceği köpeğin büyüklüğüne göre değişir, yani mesela chihuahua gibi minik bir hayvanın yiyeceği miktarla golden gibi büyük bir hayvanın yiyeceği miktar aynı değil. İnek sütü vermeyin ishal yapar ama yoğurt verebilirsiniz. Tavuk kemiği boğazına batabilir evet, ama bunları haşlayıp suyunu süzgeçten geçirip (böylece içinde minik kemik parçaları kalmadığından emin olup) o suya pilav yapabilirsiniz mesela. İnek kemiğini de aynı şekilde haşlayıp pilav yapabilirsiniz. Köpek için hazırladığınız hiçbir yemekte tuz ve baharat kullanmayın. Bulyon da asla kullanmayın. Evde yemek hazırlamak istiyorsanız haşlanmış tavuk suyuna yapılmış pilav, biraz tavuk parçaları ve havuç, bezelye gibi sebzeleri karıştırıp verebilirsiniz. Soğan ve sarımsak köpekler için toksiktir, asla vermeyin. Üzüm ve çikolata da köpekleri zehirler. Meyve sebze olarak elma, muz, salatalık, çilek, karpuz, patates verebilirsiniz. Domates ve mantardan da kaçının.
Isırma, ayaklara saldırma vs huyları bebek olduğu için normal, bebeklerin oyun oynama şeklidir o, birkaç aya yavaş yavaş geçer. Isırdığı zaman canınızın acıdığını ahh sesiyle belli edip oyunu kesebilirsiniz. Asla ısırdı diye gazeteyle burnuna vurmak gibi şeyler yapmayın. Dediğim gibi zamanla geçecek o huyu.
Başka sorularınız varsa onları da yanıtlayabilirim. :)


green knight
(31.03.17)
orta kalite bir yavru köpek maması alın. kemikti, suydu, pişirmeydi derken inanın daha ucuza gelmez hayvan için de böylesi daha sağlıklı.


orpheus
(31.03.17)
@green knight , @orpheus cevaplarınız için çok teşekkür ederim :) Pilav yapabilirsiniz derken pirinç pilavından mı bahsediyordunuz ? ayrıyeten bulgurla da yapsak olur mu ve bu pilavları ne kadar yemeli ?

Önerebileceğiniz başka mama markası ve güvenilir site var mıdır ?


jorah the andal
(01.04.17)
Pirinç ya da bulgur olabilir, fark etmez. 1-2 aylık olduğu için günde 3 ya da 4 sefer yemesi gerekiyor. Köpeklerin öğün sayıları genellikle şöyle gider:
(2. aydan önce hala anne sütü alıyor olması gerektiği varsayılıyor)
2-3 aylık: günde 4 öğün
3-6 aylık: günde 3 öğün
6 aydan sonra: sabah ve akşam olmak üzere günde 2 öğün
Dediğim gibi yiyeceği miktar köpeğin büyüklüğüne göre değişir. Şu anki kilosu kaç ve ne cinsi kırması olduğu konusunda bir şey söylediler mi? Buna göre tahmin yürütebiliriz. Ancak en iyisi günde ne kadar yemesi gerektiğini veterinere sormak. Aşıya götürdüğünüz bir veteriner vardır illa ki, ona telefon edip sorun ya da yoldan geçerken bir veterinere girip sorun, bizim çocuğun kilosu şu kadar, sizce günde ne kadar yemesi gerekir diye, onlar daha doğru bir yanıt verir.
Önerebileceğim mamalar içinde fiyat olarak en uygunu Bonacibo. Brit Care gibi orta dereceli mamalar da var, onları da deneyebilirsiniz ama onlar bir tık daha pahalıdır. Dediğim gibi bizim evde hazırladığımız yiyeceklerde bulunmayan bazı maddeleri içerdikleri için kuru mama tavsiye ederim ev yemeği yerine. En azından şöyle yapabilirsiniz, bir paket kuru mama alın, mesela günde 1-2 kez kuru mama verin, 1-2 kez de sizin hazırladıklarınızdan verin, böylece kuru mamada bulunan önemli besleyici maddeleri de alabilmiş olsun.


green knight
(02.04.17)
Ha bu arada 3. ay civarı süt dişleri dökülüp yetişkinlik dişleri çıkmaya başlayacak. O zaman tıpkı insan bebeklerinde olduğu gibi dişleri çıkarken kaşınacak, o da bir şeyleri kemirerek çıkan diş yerlerini kaşıma isteği yaratacak. Bir tane çiğneme kemiği almanızı ve sürekli kemirmesi için bu kemiği vermenizi, evde bir yerleri kemirmeye çalıştıkça iş üzerinde yakalayıp "Hayır!" deyip sonra yine çiğneme kemiğini vererek bunu kemirmeye yönlendirmenizi tavsiye ederim.
Örnek olarak:
www.hepsiburada.com
Bizim ufaklık şunu kemirmeyi çok seviyordu:
www.temizmama.com


green knight
(02.04.17)
(4)

Laptop fan değişimi-Koç sistem

Dell 7537 marka laptopum var.Fanla ilgili bir sıkıntı oluştu.Fanın değişmesi gerekiyor muhtemelen.Garanti sürem bitti malesef. Koç sistem bakıyor dell servisine. Şimdi servise versem onlar bakıp fiyat çıkartıcaklarmış söyleyeceklermiş. Eğer yaptırmak istemezsem kontrol ücreti olarak 35 dolar alıyorl
Dell 7537 marka laptopum var.Fanla ilgili bir sıkıntı oluştu.Fanın değişmesi gerekiyor muhtemelen.Garanti sürem bitti malesef. Koç sistem bakıyor dell servisine. Şimdi servise versem onlar bakıp fiyat çıkartıcaklarmış söyleyeceklermiş. Eğer yaptırmak istemezsem kontrol ücreti olarak 35 dolar alıyorlarmış. Yani verirsem yaptırtmak durumunda gibi bişeyim ekstradan 35 dolar ödemek istemem oraya yaptırmasam başka yere yine para gidecek. koç sistemde fan değişim ve işçiliğe ne kadar isterler tahmini bilgisi olan var mı ?

n11 de bir tane fan buldum kendim alıp taksam veya taktırsam diye düşündüm ama 60tl dandiktir muhtemelen helikopter gibi ses çıkarabilir diye düşünüyorum.Başka servislerde falan da ücretler nasıldır genelde ?
jorah the andal
(01.02.17)
www.youtube.com
baya wifi, hdd, klavye mlavye ne varsa sökmek lazımmış hocam fan takmak için. bence servise yaptır, muhtemelen pahalıdır ama senin veya daha önce bilmeyen birinin en ufak hatasında zararın boyutu büyüyebilir.

ha yetkili servis olmasa da dell konusunda uzman bilgisayarcı falan varsa bilemiyorum tabi. 60 tl bence fan için normal, benim macbooka ben 20 tllik bir şey takmıştım 3 sene tık demedi.

edit: gerçi videoda heatsink'i de söküyor, fan oradan ayrılabiliyorsa bu kadar sökme takmaya gerek kalmayabilir.


hacı mecidiyekoyde daha ucuza yaptirirsin hemen yanında yapıverirler.
bekleme hic. ucuz da yaparlar.


kingcyrax
(01.02.17)
@passion rules the game , @kingcyrax malesef istanbulda değilim. Tanıdığım bilgisayarcıyla konuştum da 40tl işçilikle yaparım dedi. koç sisteme versem 200 tl falan istemelerinden korkuyorum açıkcası :) Şuan fan çalıştı gerek yok gibi gözüküyor ama bakalım çalışmamazlık yapabiliyor arada.


jorah the andal
(01.02.17)
hocam fan onemli islemci vs. yanmasın. onu yaptirin. yanınızda yapsın hatta.
biraz para verin yeni fan getirsin. geldiginde de gidin yaptirin.


kingcyrax
(02.02.17)
(3)

kahve makinesi temizliği ve kullanımı

Merhaba, elimde delonghi marka eski bir filtre kahve makinesi var. Makine yaklaşık 2 3 aydır falan kullanılmıyor. İçindeki su haznesinde kahve tortuları var kir gibi, bir kez su ısıttım geri döktüm beklettim az tam anlamıyla temizlenmeyecek gibi. Bunu nasıl temizleyebilirim üst tarafı açılacak gibi
Merhaba, elimde delonghi marka eski bir filtre kahve makinesi var. Makine yaklaşık 2 3 aydır falan kullanılmıyor. İçindeki su haznesinde kahve tortuları var kir gibi, bir kez su ısıttım geri döktüm beklettim az tam anlamıyla temizlenmeyecek gibi. Bunu nasıl temizleyebilirim üst tarafı açılacak gibi değil eliminde girebileceği kadar boşluk yok.

İlk defa kahve makinesi kullanıcam, kahve bölmesine filtre kağıdı koymam gerekiyor mu ? elimde french press için çekilmiş kahve var.
jorah the andal
(23.01.17)
kahve makineleri temizleme solüsyonları var, tam bir temizlik için onlardan kullanabilirsiniz, ben hiç kullanmadım ama nasıl bi temizlik olur bilmiyorum.

bazı makinelerde çıkarılabilir plastik filtreler oluyor. modelini bilmediğim için sizin bakmanız gerekiyor. eğer bu filtrelerden varsa kağıt filtreye gerek yok. eğer makinede çıkarılabilen filtre yok ise kağıt filtre kullanmanız gerekiyor.

french press için çekilen kahveler makine için çekilen kahvelere göre daha kalın oluyor. bu yüzden makinede kullanılacak şekilde öğüttürmeniz gerekiyor çekirdekleri. elinizdekini kullanırsanız nasıl bir sonuç alırsınız bilmiyorum.


hypathia
(23.01.17)
Çıkarılabilen bir parçası var beyaz filtre gibi o zaman gerek yok kağıt kullanmama teşekkür ederim. Solüsyon olmadan temizleyemez miyim acaba tek düşüncem o :) solüsyonlara baktım da 80 90 tl fazla gibi geldi.


jorah the andal
(23.01.17)
dediğim gibi ben de hiç o solüsyonları kullanmadım. bir kaç defa kahve koymadan suyun akmasını sağlayabilirsin. ne kadar işe yarar bilemiyorum en azından akan suya bakıp tortu olup olmadığını görebilirsin. www.sosyallob.com burada yöntemler var onları deneyebilirsin. ya da tabletler var 18 tl civarı onlar da olabilir.


hypathia
(23.01.17)
(6)

Yeşil pasaport,yurtdışı ve işlemler hakkında

Arkadaşlar merhaba, yılbaşında Ukrayna'ya gitmeyi düşünüyoruz.Şimdi benim durumum şöyle; Ben bu sene okulu bitirdim ancak bitirme tezini vermediğim için e-devlette hala öğrenci olarak gözüküyorum yani daha diploma işlemlerimi başlatmadım.Sanırım yeşil pasaportta 25 yaşın altında öğrenci olmak gereki
Arkadaşlar merhaba, yılbaşında Ukrayna'ya gitmeyi düşünüyoruz.Şimdi benim durumum şöyle; Ben bu sene okulu bitirdim ancak bitirme tezini vermediğim için e-devlette hala öğrenci olarak gözüküyorum yani daha diploma işlemlerimi başlatmadım.Sanırım yeşil pasaportta 25 yaşın altında öğrenci olmak gerekiyormuş,babam 1.dereceden emekli.Herhangi bir yerde de çalışmıyorum bu arada.Şimdi sorularım şöyle;

1-Okul bitirdikten sonra 3 4 ay içinde askeriyeye tecil ettirdiğimizi bildirmemiz gerekiyor yoksa ceza geliyor ya,bu beni kapsar mı yani ben sistemde hala mezun olarak gözükmediğim için durumumu askeriyeye bildirmem gereken bir durum var mı ?
o 3 4 ayda bildirilme olayı mezun gözükenler için mi sadece ? bu benim başıma bela olur mu ?

2-Eğer öğrenci olmamak sıkıntı olmuyorsa yılbaşına kadar diplomamı alıp tecil ettirebilirim sizce ne yapmalıyım.

3-Diploma işlemlerini başlatmasam okuldan öğrenci belgesi almam sıkıntı olur mu,yani senin sadece tez vermen kalmış öğrenci sayılmazsın diyip vermeyebilirler mi ?

Atladığım yanlış düşündüğüm bir kısım var mı tavsiyelerinizi yorumlarınızı bekliyorum.
jorah the andal
(06.11.16)
mezun olmadığın sürece askerlikte de pasaportta da sorun yaşamazsın. 25 yaşın altında olduğunu varsayıyorum tabi pasaport için.


nrmnm
(06.11.16)
@nrmnm 25 yaşından küçüğüm yeşil pasaport şartlarını şuan için sağlıyorum.Üstteki kafamı kurcalayan detaylardan da son dakika patlamak istemiyorum.Şu an için en mantıklısı sanırım yurtdışına gidip gelene kadar diploma işlemlerini başlatmamak doğru mu düşünüyorum ? Benzer olayları yaşamış arkadaşlardan da yorum bekliyorum.


jorah the andal
(06.11.16)
yeşil pasaportta 6 ay kuralını biliyor musunuz?


conrad moricand
(06.11.16)
@conrad moricand hayır bilmiyorum ben pasaportu yeni çıkarıcam.Nedir o kural ?
edit: 6 ay geçerli olmalıymış sanırım bir ülkeye gitmeden önce,ben yeni çıkarıcağım için 25 yaşına kadar kullanılabilir diye verilecek sanırım ? ve daha 2 yılım kalmış olucak 23 yaşındayım ? Dikkat etmem gereken birşey var mı ?


jorah the andal
(06.11.16)
6 ay içinde tezi verip diplomayı alacak mısınız?


conrad moricand
(07.11.16)
@conrad moricand evet döndükten sonra diplomayı almayı düşünüyorum ?


jorah the andal
(07.11.16)
(4)

Filtre kahveyi ne kadar katmak lazım

Merhaba,Starbuckstan pike place kahvesini aldım.French presste yapıcam da french presse ne kadar koymam lazım kendine ait kaşığı yok.Tek kişilik french pressim.Yemek kaşığı oranında söyleyebilirseniz daha iyi olur.
Merhaba,Starbuckstan pike place kahvesini aldım.French presste yapıcam da french presse ne kadar koymam lazım kendine ait kaşığı yok.Tek kişilik french pressim.Yemek kaşığı oranında söyleyebilirseniz daha iyi olur.
jorah the andal
(24.09.16)
O tamamen sizin zevkinize kalmis. Ben bir fincan icin hafif tepeleme yemek kasigi koyuyorum mesela.


innerbliss
(24.09.16)
sımdı dolu bır yemek kasıgı ıle yap bı bak, zevkıne gore daha sonra arttır veya azaltırsın.


1 tatlı kaşığı yeter.


angelus
(24.09.16)
dolu bir yemek kaşığı +1


slow like honey
(24.09.16)
(4)

Torrentten film indirirken hangisini seçmeli

Merhaba,Televizyonda film izlemeyi seviyorum o yüzden mümkün oldukça 1080p film indirmeye çalışıyorum.Kat.cr kapandığı için tam istediklerimi bulamıyorum bazen. Şimdi rarbg'de whiplash'ı arattığım zaman 1080p kalitede yifynin 1.65 gb lık seçeneği çıkıyor.720p'si 800mb falan.Başka filmlerde 1080p yaz
Merhaba,Televizyonda film izlemeyi seviyorum o yüzden mümkün oldukça 1080p film indirmeye çalışıyorum.Kat.cr kapandığı için tam istediklerimi bulamıyorum bazen. Şimdi rarbg'de whiplash'ı arattığım zaman 1080p kalitede yifynin 1.65 gb lık seçeneği çıkıyor.720p'si 800mb falan.Başka filmlerde 1080p yazanlar 4gb 6gb 10gb gibi değişken şekillerde var.Şimdi kaliteli izleyebilmek için hangi şeylere dikkat etmeliyim neleri indirmeliyim ? 1080p filmin 1.65 gb olmaması gerek diye düşünüyorum.Kaliteye göre en az kaç gb olmalı.Kısaca anlatabilecek var mı?
jorah the andal
(31.08.16)
Belki yorumum istediğiniz kadar açıklayıcı olmayacak fakat; 720p olan filmlerin 800 mb olanları falan var bir de 1.5 gb olanları var. Ben 720p'ler arasında pek fark göremiyorum. O nedenle bir filmin aynı çözünürlükle fakat daha az boyutlusunu görürsem hemen indiriyorum. 1080p'de de aynı mantıktır diye düşünüyorum.


mysticriver
(31.08.16)
o kadar torrent kullanan var burda yok mu bilen :)


jorah the andal
(31.08.16)
aslında bu seçimin en doğrusunu nasıl bir ortamda izlediğimiz belirliyor. ekran ne kadar büyürse gb o kadar önemli. çözünürlükleri 720p bile olsa taşıdıkları bitrate değeri yüzünden elbette 700 ile 4 gb fark edecektir. ve özellikle hareketli sahnelerde bu kendini çok belli edecektir. tavsiyem 720p için standart olarak 4 gb küsur olanları tercih etmekten yanadır.


matrix
(31.08.16)
(4)

Yüzerek zayıflama

Merhaba,zayıflama amacıyla bir spor salonuna yazıldım.Yaklaşık 15 kilo kadar bir fazlalığım var.Spor salonuna daha çok yüzmek için gitmeyi düşünüyorum.Fitness bölümündeki eğitmenin pek bilgili olmadığını biliyorum.Şimdi ben günlük planlamamı nasıl yapmalıyım kaslardan kaybetmeden sağlıklı bir biçimd
Merhaba,zayıflama amacıyla bir spor salonuna yazıldım.Yaklaşık 15 kilo kadar bir fazlalığım var.Spor salonuna daha çok yüzmek için gitmeyi düşünüyorum.Fitness bölümündeki eğitmenin pek bilgili olmadığını biliyorum.Şimdi ben günlük planlamamı nasıl yapmalıyım kaslardan kaybetmeden sağlıklı bir biçimde kilo verebilmek için ? Birde yüzdükten sonra insan kurt gibi aç hissediyor kendini.Spordan önce ve sonra nasıl beslenilmeli ?
jorah the andal
(30.08.16)
en az 45 dk olmak üzere 1 saat ve üstü yürüyüş yap.
protein ağırlıklı beslen


cekilmis gayfe
(30.08.16)
spordan sonra protein için tavuk göğsünden ne kadar yemeliyiz ? Bir tabakta 4 parça şeklinde satılıyor genelde,1 parçanın yarısını mı yemek gerekli yanında sebzeyle ? ayrıca yüzmeye her gün gitmek mi yoksa 2 günde bir mi gitmek gerekir ?


jorah the andal
(30.08.16)
senin az ve protein ağırlıklı yemen lazım. miktarını kendin belirle tıka basa doymaya çalışma. yanında bol salata ye. şekerden uzak dur, şekerli sakız bile çiğneme.
yüzme hegün de olur kardiyo amaçlı olduğu için. istersen bir gün yüz diğer gün yürü. ya da sabah yüz akşam yürü. sana kalmış.


cekilmis gayfe
(30.08.16)
madem bu yola girdin, diyetisyenle birlikte götür bu işi. Yürüyerek zayıflamak için dünya kadar yürümen lazım, sağlığının elverdiği tempoda koşu daha faydalı olur.

Ayrıca kaslarından illa ki gidecek, amacın minimuma indirmek olmalı, bu da beslenmenden ve çalışma programından geçiyor.


kimlanbu
(31.08.16)
(1)

Aliexpress

Merhaba, Aliexpressten enpara ile alışveriş yapabiliyor muyuz ? Ziraat ve kuveytin banka kartları var ama onlarla almak istemiyorum, sanırım sanal kart seçenekleri de yok bu bankaların.
Merhaba, Aliexpressten enpara ile alışveriş yapabiliyor muyuz ? Ziraat ve kuveytin banka kartları var ama onlarla almak istemiyorum, sanırım sanal kart seçenekleri de yok bu bankaların.
jorah the andal
(03.08.16)
Evet


(1)

Yeni mezun durumunda askerlik yoklama cezası

Üniversiteden yeni mezun oldum daha doğrusu daha diplomamı almadım.Hocam izinde olduğu için tezimi ağustosun ortalarında falan götürebilcem.Hocamla konuştuğumda eylül ekimi bulur benim onu okuyup onaylamam falan demişti.Askerlik tecili içinde sanırım 1 eylüle kadar bildirmek gerekiyormuş.Bildirmediğ
Üniversiteden yeni mezun oldum daha doğrusu daha diplomamı almadım.Hocam izinde olduğu için tezimi ağustosun ortalarında falan götürebilcem.Hocamla konuştuğumda eylül ekimi bulur benim onu okuyup onaylamam falan demişti.Askerlik tecili içinde sanırım 1 eylüle kadar bildirmek gerekiyormuş.Bildirmediğimiz 4 aylık süre içinde 300tl lik yoklama kaçağı cezası alıyormuşuz diye duydum.Benim tez onayı, diploma işlemleri falan derken 1 eylülü geçmesi kesin gibi.Yani diplomamı alamadığım için tecil ettiremicem.Okul bu durumu askeriyeye bildirecek bir yazı yazabilir mi? Bu konuda bilgi eksikliğim mi var yoksa başına böyle bir durum gelen var mı ?
jorah the andal
(21.07.16)
Zaten tezin onaylaninca mezun sayilacaksin. Su an resmi olarak mezun degilsin. He resmi olarak mezun olduysan tezi hocanin onaylamasina ne gerek var, gecici mezuniyet belgeni alabilirsin.

Ya da ben olayi cok yanlis anladim.


evrim halkasi
(21.07.16)
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler compumaster, dambil, deckard, fader, groove salad, hollowlife, kahvegibi, kibritsuyu, kobuzchu kiz, robin
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.