Giriş
(5)

kontağı çevirince yağ lambasının yanması normal mi?

daha önce yanmıyordu sanki hatırlayamıyorum.aracın yağı yeni değişti belki de o yüzden dikkatimi çekmeye başladı, anlamadım.yanıyor ve bi kaç saniye sonra sönüyor. doğrusu bu mudur arkadaşlar?edit: teşekkürler.
daha önce yanmıyordu sanki hatırlayamıyorum.

aracın yağı yeni değişti belki de o yüzden dikkatimi çekmeye başladı, anlamadım.

yanıyor ve bi kaç saniye sonra sönüyor. doğrusu bu mudur arkadaşlar?

edit: teşekkürler.
lafacukur
(23.04.19)
doğrusu o. algıda seçicilik olmuş.

yanmasının sebebi, yağ lambasının çalışıp çalışmadığını kontrol etmek. sönmesi ise yağla ilgili bir problemin olmadığını göstermek.


t3hn0
(23.04.19)
Bütün lambalar önce yaniyo, sonra sönüyo. Normal


üğpoıuy
(23.04.19)
Yanması gerek. Bütün lambaların bir süre yanıp sonra sönmesi gerekiyor ki lambanın sağlam olup olmadığını anlayabilin.


talasas
(23.04.19)
bu hadise bana da oluyordu. oncesini hatirlayamayip kafam karisiyordu. bu soru bir milat olur umarim :)


foster
(23.04.19)
doğrusu bu. normal.


paudi
(23.04.19)
(4)

bu normal mi?

hepsiburadadan yeni bir tv aldım ama ara sıra görüntü de şöyle kaymalar oluyor. sinyalden dolayı dediler ama bir de size sorayım dedim. tv bozuk değildir di mi?5.saniyehttps://streamable.com/wyguw8.saniyehttps://streamable.com/tohwxEdit: internet yayını falan değil normal uydu anten bağlantısı
hepsiburadadan yeni bir tv aldım ama ara sıra görüntü de şöyle kaymalar oluyor. sinyalden dolayı dediler ama bir de size sorayım dedim. tv bozuk değildir di mi?

5.saniye
streamable.com

8.saniye
streamable.com

Edit: internet yayını falan değil normal uydu anten bağlantısı
lafacukur
(21.03.19)
tv ile alakası yok bence de. sinyalden.


veritaslibertas
(21.03.19)
bilgisayarı falan başlayıp başka bir yayın izleme şansınız yok mu emin olmak için?


the end of time
(21.03.19)
tivibu gibi bir streaming sistemi üzerinden izliyorsanız normal. tv ile alakalı değil +1


taurina
(21.03.19)
Bunun tv ile ne ilgisi var hocam.


graywolf
(21.03.19)
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler compumaster, dambil, deckard, fader, groove salad, hollowlife, kahvegibi, kibritsuyu, kobuzchu kiz, robin
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.