Giriş
(4)

acayip geniş arşivli e-book sitesi hangisiydi?

hani böyle login için özel bağlantısı vardı google'da arayıp giremiyorduk. siteye birkaç dolar yüklüyorduk, kitaplar 5 10 cent'e falan satılıyordu, 1 dolara bir sürü kitap alabiliyorduk. hangi siteydi?
hani böyle login için özel bağlantısı vardı google'da arayıp giremiyorduk. siteye birkaç dolar yüklüyorduk, kitaplar 5 10 cent'e falan satılıyordu, 1 dolara bir sürü kitap alabiliyorduk. hangi siteydi?
saim
(02.02.16)
scribd.com


baldur2
(02.02.16)
scribd değil de şu sitenin olması gerek: ebook.farm

o kadar da harika bir site değil zannımca.


@empati kuramayan psikolog çok teşekkür ederim, hiçbir yerde bulamadığım kitap burada var, 1.3 dolar biraz pahalı ama olsun :)


saim
(02.02.16)
Üyelik varsa bir kitap sordurabilir miyim? Wtf'de yokmus simdi baktim. Belki orda vardir.


aynadakiyabanci
(02.02.16)
(6)

filtre kahvecilere minik bir soru

http://www.tchibo.com.tr/filtre-kahve-ve-french-press-icin-feine-milde-vakum-paket-2x250g-p200007968.htmlbu ürün makine için mi, french press de olur mu?bir de daha önce de tchibo'dan kahve almıştım. tam tarife göre demliyorum ama tam tadı gelmiyor sanki su tadı oluyor (biraz garip bir tasvir oldu)
www.tchibo.com.tr

bu ürün makine için mi, french press de olur mu?

bir de daha önce de tchibo'dan kahve almıştım. tam tarife göre demliyorum ama tam tadı gelmiyor sanki su tadı oluyor (biraz garip bir tasvir oldu) nerde hata yapıyorum?
saim
(16.06.15)
hazır çekilmiş bu, makine için. french press için oradan çekirdek alıp çektirebilirsiniz veya bu sitelerden sipariş verebilirsiniz:

www.e-gurme.com
www.urbancoffee.com.tr
www.kahvefabrikasi.com
www.baristasepeti.com
kahhve.com


inheritance
(16.06.15)
saim cim,
görseldeki kahve hem frenchpressde, hem de kahve makinasinda kullanilabilir.
nerde hata yapiyor olabilirsin...
her bir fincan icin bir tatli kasigi dolu dolu kahve koymalisin.
Frenchpressde demledikten sonra en az 5 dakika beklet.
afiyet olsun...


menny
(16.06.15)
su tadı olmasının sebebi kahveyi az koymandır. tchibo'nun kahvelerinin zift gibi tadını almaman imkansız çünkü. :)


whimsical
(16.06.15)
yani elbette kahve tadını alıyorum ama şu makinede kapsülle yapılanlar gibi kuvvetli tadı gelmiyor. 1 çorba kaşığı koyuyorum 3-4 dk demliyorum. su sıcaklığı 90 derece oluyor, yani kaynamamış su. ondan olabilir mi acaba?


saim
(16.06.15)
suyun zaten kaynar olmaması lazım yoksa kahveyi yakarsın. kahveyi az koyuyor olabilirsin.


oldtimer
(16.06.15)
insanların kapsule daha cok para vermesi icin bir sebebi olmalı değil mi?


titiraprap
(16.06.15)
(3)

mp3 player kullanıcıları için basit bir soru

mp3 dinlerken cihazı kapatıp geri açtığımızda dinlediğimiz en son şarkıdan devam etme özelliği olan bir mp3 player arıyorum. yani hafızasında nerde kaldığımı tutsun ben aramayayım.
mp3 dinlerken cihazı kapatıp geri açtığımızda dinlediğimiz en son şarkıdan devam etme özelliği olan bir mp3 player arıyorum. yani hafızasında nerde kaldığımı tutsun ben aramayayım.
saim
(28.05.15)
"kapatmak" derken cihazin lock tusuna basip kapatmaktan mi bahsediyosunuz? yani stand by olan? eger oyle diyosaniz ipod'lar oyle. yani ipod touch icin konusabilirim en azindan. o islemin kapatmaktan farki yok. stand by modunda olan ipod batarya harcamaz.


hopeless
(28.05.15)
ipod classic 160gb var bende dediğin şeyi yapıyor.


argent dawn
(28.05.15)
sonyler dediğin gibiydi ama ben kullanmayalı baya oldu. güncel modelleri çok bilmiyorum. ipod pahalı gelirse sony'e de bi bak diye sokuşturayım araya dedim.


syozkn
(28.05.15)
(4)

İstanbulda küçük pipe'lar nerde bulunur?

...sb...
...sb...
saim
(18.05.15)
taksim'de mis sokak'tan asagi inip yolun sonunda saga dondugunuzde bi tekel bayi var. onun ust kati tutuncu ve headshop'tir. orda cok cesit var.

anadolu yakasi icin de kadikoy yeldegirmeni'nde karakolhane caddesi'nde bir tutuncu ve headshop var. orasi da gordugum en cok cesite sahip yer.

zaten genel olarak tutunculerde bulursunuz ama ben gordugum en iyi yerleri soyledim.


hopeless
(18.05.15)
Pipe dediğiniz şey pipo ise yardımcı olayım ben


Tears of Devil
(18.05.15)
piponun küçüğü


saim
(20.05.15)
Eminönünde Şahin Pipo var. adres orası bence.


Tears of Devil
(21.05.15)
(4)

Zengin Metin Editörü (RTE) arıyorum

olay şu, ben yazıyı yazıp fontuyla font büyüklüğüyle, rengiyle vs. ayarlayacağım, içine link ve imaj yerleştireceğim. sonra bunu html koduna çevireceğim. (html bilmiyorum) en pratik nasıl yaparım?
olay şu, ben yazıyı yazıp fontuyla font büyüklüğüyle, rengiyle vs. ayarlayacağım, içine link ve imaj yerleştireceğim. sonra bunu html koduna çevireceğim. (html bilmiyorum) en pratik nasıl yaparım?
saim
(02.03.15)
notepad++ işinizi görebilir sanki.


zvonimir
(02.03.15)
notepad++ +1


Linkteki sitedeki editörde yapabilirsin. www.quackit.com


mylord
(02.03.15)
notepad++ da renk boyut vs yapabiliyor muyuz? ben beceremedim de.

bu arada mylord'un verdiği link tam olarak istediğim şeyi yapıyor


saim
(02.03.15)
(7)

Steam'de bug mı var?

bir arkadaş turkcell mobil ödeme yoluyla oyun almış. ama hiç para gitmemiş. (sanırım mobil ödeme için cüzdan oluşturuluyor, yani faturaya eklenmiyor) öyle olunca yüzlerce liralık daha oyun almış (aralık ayında olmuş bunlar) hala oynuyor beleş beleş. bu konu hakkında bilgisi olan?
bir arkadaş turkcell mobil ödeme yoluyla oyun almış. ama hiç para gitmemiş. (sanırım mobil ödeme için cüzdan oluşturuluyor, yani faturaya eklenmiyor) öyle olunca yüzlerce liralık daha oyun almış (aralık ayında olmuş bunlar) hala oynuyor beleş beleş. bu konu hakkında bilgisi olan?
saim
(08.02.15)
ben yilbasinda aldim , pasa pasa faturada odedim.


1917
(08.02.15)
steam tl'ye geçtiğinde oluşan bir ödeme yöntemi ( boacompra ) hatasıydı. fazla bilgim yok ama baya bi kişi yararlanmıştı. aşağıdaki gruptan daha net bir cevap alırsın. bende oradan duydum zamanında...

www.facebook.com

ban dalgası gelecek dediler falan. arkadaşın hala oynuyorsa iyiymiş...


synche
(08.02.15)
Turkcellde mobil ödeme sisteminde bir haftalık açık vardı.. Bir hafta sürdü o dönemde turkcellde çalışıyordum :) konu sadece steamde değil tüm mobil ödeme işlemlerinde tl düşmemesiydi...


the reci
(08.02.15)
Steam'e değil Turkcell'e kaçtı o mevzu bildiğim kadarıyla. Haliyle steam sallamamış, turkcell prestij kaybetmektense yutmuş olabilir.


rygard
(08.02.15)
İki ay önce olan şey şimdi mi söylenir?? İnsan zamanında söyler de daha fazla kişi yararlanır :)


EkimBebesi
(08.02.15)
ben de çok geç öğrendim hiç yararlanamadım :/


saim
(09.02.15)
Hata sadece steam e özel değildi mobil ödeme ile yapılan tüm işlemlerde tl düşmüyordu.. Bahis hesabı ödemeleri burger king steam vs vs


the reci
(09.02.15)
(5)

[Eczacı arkadaşlara] Şu iki antibiyotik muadil mi?

doktor bana aksef 500 mg yazdı. elimde ise cempes 300 mg var. cempes'e başlasam olur mu? (tanı: akut tonsilit)
doktor bana aksef 500 mg yazdı. elimde ise cempes 300 mg var. cempes'e başlasam olur mu? (tanı: akut tonsilit)
saim
(04.02.15)
Muadil degil tabii ki. Akut tonsillik icin cempes kullanmak sinegi oldurmek icin atom bombasi kullanmak gibi olur.

Ayrica yarim kutu ise yine ise yaramaz. Antibiyotik tedavisi tum kutu bitene kadar devam etmeli. Yani elinde zaten fazla antibiyotik olmamali normal sartlarda.


vendorth
(04.02.15)
Yüksek ateş vb. acil bir durum yoksa antibiyotik kullanma. Adaçayı gargarası dene önce (internette kürleri var). Geçmezse modern tıbbın dediğini yaparsın. Bazı ülkelerde (çoğu gelişmiş) antibiyotik uyuşturucu gibi doktorlar vermiyor. Bulması çok zor.


digits
(04.02.15)
He bir de aksef bile gerekmez aslinda augmentin gibi en basit antibiyotik de yeterlidir tonsillit icin.


vendorth
(04.02.15)
ateş oluyor zaman zaman ama çok şiddetli değil. doktor cempes verdiğinde tanı akut farenjitti ama hiç kullanmamıştım çünkü şu anki halimden daha iyiydim. doktor antibiyotiksiz geçmez dedi bu sefer.


saim
(04.02.15)
Sana içme derim başına bişey gelir müsebbibi olurum. Doktorun sorumluluğu ki bundan daaha fazla. Sen doktorun dediğini yap yaptığımı yapma.


digits
(04.02.15)
(1)

Sinema ile ilgili bir terim?

Şimdi filmde asıl hikaye direkt gösterilmiyor da örneğin iki kişi birbiriyle konuşurken anlattıklarını flashback lle biz de izliyoruz gibi. Yani hikaye anlatılırken arada bir anlatıcıya dönülüyor. Bu tekniğin sinema dünyasında bir terimsel adı var mı? (Tam anlatamadım derdimi, Rashomon filmindeki an
Şimdi filmde asıl hikaye direkt gösterilmiyor da örneğin iki kişi birbiriyle konuşurken anlattıklarını flashback lle biz de izliyoruz gibi. Yani hikaye anlatılırken arada bir anlatıcıya dönülüyor. Bu tekniğin sinema dünyasında bir terimsel adı var mı?

(Tam anlatamadım derdimi, Rashomon filmindeki anlatım tekniğini soruyorum)
saim
(02.01.15)
aynı olayın farklı kişilerin anlatımıyla aktarılması rashomon effect:)

senin dediğinin özel bi adı var mı bilmem ama narrative flashback filan denebilir belki. salladım.


(5)

Akciğerime yemek kaçmış olablir mi?

Dün yemek yerken birden bir mısır tanesi hırf dedi bi yere kaçtı gitti. Yemek borusu mu soluk borusu mu bilemedim. Ama o an herhangi bir nefes alamama durumu vs olmadı. Sadece sonraki bir saat öksürük tuttu. sert sert öksürdüm. Dünden beri de göğsümde hafif bir batma gibi bir his var, öksürmekten mi
Dün yemek yerken birden bir mısır tanesi hırf dedi bi yere kaçtı gitti. Yemek borusu mu soluk borusu mu bilemedim. Ama o an herhangi bir nefes alamama durumu vs olmadı. Sadece sonraki bir saat öksürük tuttu. sert sert öksürdüm. Dünden beri de göğsümde hafif bir batma gibi bir his var, öksürmekten mi anlayamadım. Cidden bir şey kaçmış ciğere yerleşmiş olabilir mi, mümkün mü?
saim
(29.12.14)
evet mümkün. doktora gidip akciğer filmi çektirmelisiniz.


dahili meddah
(29.12.14)
yediğim pilavdan bir pirinç tanesi burnumdan çıkmıştı. mümkün olabilir.


inheritance
(29.12.14)
büyük ihtimalle çok öksürmekten tahriş etmişsindir. Ama yine de bi doktora görünmende fayda var eğer kaçtıysa çok tehlikeli bir durum çünkü.


nuevo
(29.12.14)
burun olayı bambaşka, o genizle ilgili.


doktora sordum: kaçsa, kaçtığını çok açık olarak belli edecek bir acı hissedermişim. normal hayatıma devam edemezmişim. batma hissi muhtemelen çok öksürmekten olmuşmuş. ama illa arzu edersem film çektirebilirmişim. (sonuç: film falan çektirmedim 2 güne geçti gitti.)


saim
(04.02.15)
(2)

Duolans denen ilacı ...

... bilen kullanan var mıdır? Mide bulantısı ilacıymış. Doktor basit bir soğuk algınlığı için bir kutu yazdı bir ay kullanacaksın dedi. Bana biraz anlamsız geldi. Birkaç tane alsam bıraksam olur mu? İlla bir ay kullanmalı mıyım?http://www.ilacrehberi.com/v/duolans-30-30-mg-sr-28-kapsul-ce99/kt/nedir
... bilen kullanan var mıdır? Mide bulantısı ilacıymış. Doktor basit bir soğuk algınlığı için bir kutu yazdı bir ay kullanacaksın dedi. Bana biraz anlamsız geldi. Birkaç tane alsam bıraksam olur mu? İlla bir ay kullanmalı mıyım?

www.ilacrehberi.com
saim
(07.11.14)
ne şikayetiniz ve ne bulgularınız var bilmiyorum ama içinde mide koruyucu da var.


juanolujuan
(07.11.14)
bulantın yoksa midende de problemin yoksa kullanma. tamamen anlamsız olur. hastayım şu firmanın onu bunu karıştırıp yeni ilaçmış gibi piyasaya sürmesine zaten. neyse.


merena
(07.11.14)
(4)

Hardcore düğün oyun havaları

böyle bpm'i yüksek, saykodeliğin dibine vurmuş, elektrosazlı, zurnalı şarkılar arıyorum şakır şıkır oynatacak. düğünlerde hep rast geliyorum ama internette bulamıyorum.
böyle bpm'i yüksek, saykodeliğin dibine vurmuş, elektrosazlı, zurnalı şarkılar arıyorum şakır şıkır oynatacak. düğünlerde hep rast geliyorum ama internette bulamıyorum.
saim
(03.09.14)
(bkz: baba zula)
(bkz: trakya all stars)
(bkz: zen)


atmaca.ged
(03.09.14)
(bkz: kasap havası)
(bkz: gari de gari)


saim
(03.09.14)
Aradigin kisi omar souleyman


bruceandwayne
(03.09.14)
aynen :)


saim
(03.09.14)
(7)

Gittigidiyor satıcısı beni kazıkladı

Gittigidiyordan bir satıcıdan saat aldım. Ürün geldi onayı verdim. Ama sonradan saatin çakma olduğunu fark ettim. Gittigidiyor kullanıcılarına cayma hakkı veriyor, 14 gün içinde sorgusuz iade şeklinde. Bu hakkıma dayanarak ürünü iade ettim. Satıcı teslim aldı ama paramı bir türlü geri yatırmadı. Sit
Gittigidiyordan bir satıcıdan saat aldım. Ürün geldi onayı verdim. Ama sonradan saatin çakma olduğunu fark ettim. Gittigidiyor kullanıcılarına cayma hakkı veriyor, 14 gün içinde sorgusuz iade şeklinde. Bu hakkıma dayanarak ürünü iade ettim. Satıcı teslim aldı ama paramı bir türlü geri yatırmadı. Sitenin tek yaptığı ise satıcıya mail attık mesaj attık demek. En sonunda artık gidin yasal hakkınızı kullanın bizden bu kadar dediler! Dahası bu dolandırıcı satıcı hala sitedde satış yapmakta! Ne yapmalıyım fikri olan?

(Bu arada bu cayma hakkı gerçekten fasa fiso. Satıcı dolandırıcı ise hiçbir işe yaramıyor.)
saim
(23.08.14)
mesaj at adama seni savcılığa şikayet edicem diye, vermezse paranı bi dilekçe yaz git 10 dakkalık iş


loser blueser
(23.08.14)
yav acaba yanlış mı biliyorum ama cayma hakkını kullanıp kargo geri gönderme bilgilerini girdikten belli bi süre sonra adam ürün elime geçti diye işaretlemese bile paranı geri alıyorsun.
ama sanırım senin durumda ürün geldi onayı verdiğin için para havuzdan çıkıp satıcıya gitmiş.
gittigidiyor ilgilenmez, yaz bi dilekçe.


rayde
(23.08.14)
parayı ancak satıcı GG hesap numarasına yatırırsa alabiliyormuşsun. yeni öğrendim. burada hiç de öyle demiyor oysa
yardim.gittigidiyor.com


saim
(23.08.14)
Adamin ismini de yaz buraya ve her yere donanimhabere filan ki ona gore davransin herkes


sipariş ver. gelen adrese bak. nereden gelmiş kim yollamış.
fatura sendeyse falan. yakın bir yer ise şiddete meyil et. şiddet iyidir ve her zaman sorunu çözer.


yapma volkan
(23.08.14)
satıcı ismini ve onun bilgilerini ver. donanım habere filan yazayım. buradan da paylaş. hiç olmazsa güven kaybeder. gerisi için savcılığa ver.


air
(23.08.14)
adı telefonu adresi zaen bende mevcut.

ama asıl mühim nokta, gittigidyor'un hiçbir şekilde satıcıyı sıkıştırmaması ve böyle bir satıcının hala sitede satış yapmasına izin vermesi. ve cayma hakkı denen şeyin pratikte hiçbir işlevinin olmaması.


saim
(23.08.14)
(1)

PTT hesaba para aktarma

Merhaba. Banka hesabımdan başkasının ptt hesabına nasıl para aktarabilirim? Bankamın eft kısmında PTT görünmüyor.
Merhaba. Banka hesabımdan başkasının ptt hesabına nasıl para aktarabilirim? Bankamın eft kısmında PTT görünmüyor.
saim
(31.03.14)
olmuyor diye biliyorum ben. ptt, eft sistemine dahil değil çünkü!


cliquot
(31.03.14)
(3)

Kitap önerisi

Şöyle okuyunca gizli bir hazine keşfetmiş gibi olacağım öykü/roman tavsiye eder misiniz? Popüler yazarlar ya da klasikler değil aradığım. Az duyulmuş kitaplar veya yazarlar.
Şöyle okuyunca gizli bir hazine keşfetmiş gibi olacağım öykü/roman tavsiye eder misiniz? Popüler yazarlar ya da klasikler değil aradığım. Az duyulmuş kitaplar veya yazarlar.
saim
(14.02.14)
nihal atsız'ın ruh adam'ı.


marcelorios
(14.02.14)
John Fowles - bilumum kitapları. Örnek: Fransız Teğmenin Kadını


cymbelina
(14.02.14)
1-Karıncalar (Bence muhteşem)
2-Karıncaların Günü (Devamı niteliğinde)
Bu ikisi epey eskiden Arion Yayınlarından çıkmıştı.
3-Ölüm Kaşifleri
Yazar (bkz: Bernard Werber)


gece lampulu
(14.02.14)
(1)

Adana'yı bilenler yardım [Adres tarifi]

Adana'da tren garından Turgut Özal bulvarına (İller bankasının yukarısı) hangi dolmuşla giderim? Dolmuş nereden kalkar?
Adana'da tren garından Turgut Özal bulvarına (İller bankasının yukarısı) hangi dolmuşla giderim? Dolmuş nereden kalkar?
saim
(12.02.14)
8/a 8/b otobüsleri ile gidebilirsin


matematik koyu
(12.02.14)
(1)

e-sigarayı uzun süre kullanmayacaksam

napayım temizleyim mi içindeki likiti kalsa bir şey olur mu? uzun süre dediğim 5-6 ay
napayım temizleyim mi içindeki likiti kalsa bir şey olur mu? uzun süre dediğim 5-6 ay
saim
(11.08.13)
Alkolle dezenfekte et öyle dursun


pirincci haci
(11.08.13)
(2)

[biraz acil] hisarüstü'den esenler otogar'a

en kolay nasıl gidilir ve yaklaşık kaç dakika sürer? 9:30da esenlerde olmak için kaçta çıkmak gerekir? (not: istanbul'un yabancısıyım)
en kolay nasıl gidilir ve yaklaşık kaç dakika sürer? 9:30da esenlerde olmak için kaçta çıkmak gerekir? (not: istanbul'un yabancısıyım)
saim
(15.07.13)
Hisarüstünden 43R veya 559C'ye binilir. Metrobüste inilir (leventten 2, zincirlikuyudan 1 durak sonra). Metrobüse avcılar-beylikdüzü yönünde binilir, merterde inilir. Merterde inince hemen sağda kocaman metro var, ona binilir otogarda inilir.

1buçuk saati gözden çıkarmak lazım. Ne olur ne olmaz diye 7buçuğu biraz geçe yola çık bence.


benaaymi
(15.07.13)
ben de aynısını diyecektim. istanbul'un yabancısıysan ufak bir noktayı netleştireyim. otobüsten metrobüs durağında iniyorsun, zaten otobüsün yarısı orada boşalacak nerdeyse. neyse otobüsten inince sol tarafında aşağı inen merdivenler göreceksin. avcılar yazıyor olması lazım. arkadaşın dediği de aynı ama avcılar-beylikdüzü yönü demeylim de zincirlıkuyu-avcılar yönü. (aynı yön aslında) işte orada merter'de inecksin. metro ile de aksaray yönüne bineceksin.

süre meselesi... hisarüstü-zincirlikuyu en fazla 20 dakika. zincirlikuyu-merter 20 dakika. metro bekleme falan dahil esenler'e en fazla 20 dakika. ilk başta 7:30'da çık derdim ama aynen arkadaşın dedği gibi 7:45 falan da olur.


aguilas negras
(15.07.13)
(12)

[Biraz acil] Doladırıcı mı gerçek mi

Bu sabah biri aradı. Vodafone icra bilmemnesiymiş. Adımı, soyadımı ve baba adımı biliyordu. İsmime kayıtlı vodafone'a ait 2 telefon hattu ve toplam 4000 tl civarında borcum varmış ve icralık olmuşum. Tebliğ göndermişler (gelmedi) (1,5 sene önce taşındık, belki ondandır diye düşündüm) Parayı yatırmam
Bu sabah biri aradı. Vodafone icra bilmemnesiymiş. Adımı, soyadımı ve baba adımı biliyordu. İsmime kayıtlı vodafone'a ait 2 telefon hattu ve toplam 4000 tl civarında borcum varmış ve icralık olmuşum. Tebliğ göndermişler (gelmedi) (1,5 sene önce taşındık, belki ondandır diye düşündüm) Parayı yatırmam için hesap numarası vereceğini söyledi. Güvenemedim. Ankara GOP'da bir yerin adresini verdi, elden de verebilirmişim.

Şimdi bu arayanlar dolandırıcı mı, gerçek mi? İcra tebliğ falan hiç anlamam, süreç böyle mi yürüyor? Yoksa bir şekilde adıma hat açmışlar mıdır gerçekten? Yardımlarınızı bekliyorum dostlar.
saim
(15.06.13)
Vodafone müşteri hizmetlerini ara, durumu anlat, tüm bilgileri ver arayan kişi ile alakalı. Gerekli bilgileri verirler. Dolandırıcılık sözkonusu ise gerekli başvuruları vs yapmalarını rica et.


poseidon1
(15.06.13)
elbette dolandırıcı elden hesap mı olur öyle sizin yerinizde olsam sırasıyla vodafone ve polis'i arardım. adam şahsi bilgilerinizi öğrenmiş, nasıl öğrenmiş?


adını soyadını ve baba adını en sıradan arkadaşının bile bilmesi zor bi şey değil. hattını öğrenmek de zor bi şey değil, zira hat taşıma olaylarından sonra bi site bu işi görüyodu zaten. numaranın hangi hatta ait olduğunu gösteriyodu.

ondan da öte elden böyle bir şeyin ödemesi, hele ki hafta sonunda mümkün değil.

en temizi vodafone müşteri hizmetlerini arayıp bilgi almak. sakin ol. vodafone'la görüştükten sonra muhtemelen sahtekarlık, dolandırıcılık olduğunu öğreneceksin, o andan itibaren de polisi arayıp durumu bildirmeni tavsiye ederim. bu konuyla uğraşıyorlar kendi haline bırakmazlar seni.

bence dolandırıcılık. dikkatli ol, inanıp da para falan gönderme. 4000 lira borç yapan bi hattın hala açık kalacağını düşünmemekle beraber, tebligat biri tarafından teslim alınmadığı sürece icra süreci başlamıyor haberin olsun.


not: adına ait kaç hat olduğunu öğrenmeleri de zor değil, onunla ilgili de bir internet sitesi var hatırlatırım.


gupon
(15.06.13)
kesinlikle para falan odeme. boyle elden tahsilat yapamaz bu tarz sirketler. once vodafon sonra polis. aranan numara kayitliysa googlelasana bir, sacma sapan bir numara olabilir


exlibris
(15.06.13)
Avukat burosu aramistir seni ve evet elden alabilir parayi. verdigi adrese git bak avukat burosudur kuvvetle muhtemel


freekara
(15.06.13)
saçmalama sakın elden falan ödeme.. elden ödeme mi olur böyle ciddi bir konuda. sen müşteri hizmetlerini ara yada vodafonun herhangi bir birimi ile iletişime geç.

sevgili annemidolandırıyorlardı. 25 bin şıp diye gidiyordu. sakın sakın! ki o kadar parayı ben bile yan yana görmedim. bizim ne işimiz olur 25 binle..sakın tekrar uyarıyorum.


ruh i tibbiye
(15.06.13)
e devlet'ten hakkında açılmış icra falan var mı görebiliyordun sanırım...


Ufuk
(15.06.13)
buraya da sonucu yaz bari merak ettik iyice.


dougsampson
(15.06.13)
önce e-devlete bakıyorum, sonra vodafone'u arayacağım. sonucu buraya yazarım arkadaşlar. teşekkürler.


saim
(15.06.13)
Sonra seni arayan numarayı da yaz ki ekşide başlık açsın birisi.


inugard
(15.06.13)
beni de aradilar ayni laflarla. ama sirket hatti kullandigimi, faturalarin toplu odendigini, zaten ben para odemedigimi, bu yuzden de hattimdan dolayi borclu olamayacagimi soyleyince telefonu kapattilar direk. yani bence sen inanma bunlara pek.


Niddleman
(15.06.13)
Arkadaşlar olayın aslını öğrendim. Öncelikle hat-sorgulama.btk.gov.tr adresinden (e-devlet'ten de olur.) üzerime hat görünüyor mu baktım. Kendi hattımdan başka hat görünmüyordu. Vodafone'u aradım, onlar da kendi sistemlerinde üzerime hat göremediler. (Hayatıma hiç Vodafone kullanıcısı olmadım ben zaten.) Ancak farklı şehirlerde anlaşmalı hukuk büroları olduğunu söylediler. Beni arayan numarayı geri aradım. (0549-368-2000, Uğur Mumcu Cad.56/4 GOP Ankara) Gerçekten bir hukuk bürosu sanıyorum burası, ama böyle cep telefonu ile aramak, elden para istemek şüphe uyandırıyor tabi. Üzerimde hat görünmediğini açıkladım. Tekrar bilgileri teyit edelim dedi. Adım-soyadım baba adım tutuyor, ana adı, doğum tarihi yeri gibi bilgiler tutmuyordu. Bu ben değilim dedim. Tamam yanlışlık olmuş kusura bakmayın deyip kapattılar. Kısaca adamlara gidip parayı versem başkasının borcunu ödeyecektim kimse de sorgulamayacaktı. Onların sorumsuzluğu bana patlayacaktı. Başınıza gelirse iyice sorun. Bu arada kimlik fotokopisi ile başkasının adına hat açmak yaygın bir dolandırıcılık yöntemi ve kimlik fotokopisi verirken bir yere, üzerine tükenmez kalemle ne amaçla verildiğini yazın ve paraflayın.


saim
(17.06.13)
(1)

Tchibo kahve sorusu

şimdi bu ilginç dükkana girdiğimde çeşit çeşit kahve çekirdekleri gördüm. brazilian, african vs.. yoğunluk ve aromalarına göre farklılıklar gösteriyordu falan. neyse. bu kahveler geleneksel cezvede pişirme usulüne uygun mudur yoksa french press denen naneyle mi yapılır?
şimdi bu ilginç dükkana girdiğimde çeşit çeşit kahve çekirdekleri gördüm. brazilian, african vs.. yoğunluk ve aromalarına göre farklılıklar gösteriyordu falan. neyse. bu kahveler geleneksel cezvede pişirme usulüne uygun mudur yoksa french press denen naneyle mi yapılır?
saim
(17.05.13)
nerede yapacağını söylüyorsun ona göre çekiyorlar


neira
(17.05.13)
(3)

TTnet Cinemaximum kampanyası

http://www.ttnet.com.tr/bireysel/ttnetlilereozel/Sayfalar/Cinemaximum-Kampanyasi.aspxbu kampanya bize tam olarak ne sağlıyor? sinema biletini ücretsiz hale mi getiriyor? bir de nasıl kullanılıyor? kodu bir yere yazıp söylesem olur mu?
www.ttnet.com.tr

bu kampanya bize tam olarak ne sağlıyor? sinema biletini ücretsiz hale mi getiriyor? bir de nasıl kullanılıyor? kodu bir yere yazıp söylesem olur mu?
saim
(09.05.13)
"BILET" yazıp ardından bir boşluk bırakıp TC Kimlik Numaranızı 6606’ya göndererek TTNET İndirim şifrenizi anında öğrenebilirsiniz. 6606'ya gönderilen tüm SMS'ler 1 SMS ücreti ile ücretlendirilir


hat sahibi olmak gerekiyor sanırım


karbasan
(09.05.13)
gidip ananızın, dananızın üzerine olan hat için kendi kimlik no'nuzu yazmayın. hat kimin üstüneyse onun tel ve tc kimliği ile size şifre gönderiyor. ilk 5000 bilmem kaç kişi içindeyseniz.


dokunmakalbime
(09.05.13)
yani koda sahip olduktan sonra gerisi önemli değil öyle mi?


saim
(09.05.13)
(3)

Şu videoda kullanılan program

şu videoyu hangi programla hazırlamışlardır? bu tip bir video/animasyon hazırlarken gerçek videolar da içine eklenebilir mi?http://www.wimp.com/perfectcreature/
şu videoyu hangi programla hazırlamışlardır? bu tip bir video/animasyon hazırlarken gerçek videolar da içine eklenebilir mi?

www.wimp.com
saim
(09.05.13)
flashla yapılabilir. gerçek video da eklenir ama kasar.


dokunmakalbime
(09.05.13)
after effects
eklenir çok basit.


porn star
(09.05.13)
şimdi farkettim de bazı efektler direkt cs5'le gelen hazır motion kliplerle yapılmış. yani büyük ihtimal flashla yapılmış.


dokunmakalbime
(09.05.13)
(6)

Askerlik sorusu

gençler selam. önceki soruları kurcaladım ama cevap bulamadım. şimdi elimde askerden aldığım nisan 2013 e kadar sakıncası yoktur kağıdı var. e nisan geçti ama ben herhangi bir yere müraacat etmedim. kaçak mıyım? askere ağustosta gitmek istesem ağustosun kaçında askere alıyorlar? ağustosun ortasında
gençler selam. önceki soruları kurcaladım ama cevap bulamadım. şimdi elimde askerden aldığım nisan 2013 e kadar sakıncası yoktur kağıdı var. e nisan geçti ama ben herhangi bir yere müraacat etmedim. kaçak mıyım? askere ağustosta gitmek istesem ağustosun kaçında askere alıyorlar? ağustosun ortasında gitmek gibi bir durum var mı? (bu benim için çok mühim, ağustosun başında gitmemem lazım da) eğer 15 mayısa kadar müraacat etmesem ne olur? bi yardım lütfen..
saim
(09.05.13)
Geçmiş olsun, bakayasın. Şu an şubeye gitsen para cezası çıkartır, ağustosa da yollarlar seni. Sınav kalktı, yeni dönemde herhalde 1 Ağustos'ta alacaklar askerleri, o konuda net bilgim yok, gelişmeleri takip etmen lazım.


faith no more
(09.05.13)
para cezası alırsın.
ne kadar geç gidersen o kadar çok para cezası alırsın.


de jure
(09.05.13)
Ağustostan sonra gideceğin zamana yakın müracaat et bişey olmaz.
Kimlik kontrolünden uzak durmaya çalış.
Otel vb rezervasyon yaptırırken dikkat et mümkünse kendi kimliğinle kayıt olma.
Çünkü konaklayanların listesi gidiyor her akşam emniyete sonra gece gelip götürmesinler seni.
Gerçi senin durumun çok sıkıntılı değil ama dediklerime dikkat et sen.


porn star
(09.05.13)
şu an bakayasın.

asal ağustos celbi için duyurusunu yaptı sitesinde. 1 aylık acemilik yapacaklar dışındakileri ağustos ortasında (en erken grup 12-13 ağustos diye hatırlıyorum) alacaklar. 1 aylık acemilik yapacakları 28-29 temmuz gibi alacaklar.

siteden senin için uygun olana bakıver. hatta e-devlet üzerinden işlemlerinizi yapın , daha kısa sürede hallolsun işleriniz filan diyorlar.

15 mayıs olayı erken gitmek isteyen veya tecil ettirmek isteyenler için. ağustos'ta gidecekler haziran ayı içinde şubelere başvuracaklar.


peki bu para cezasının miktarını biliyor musunuz?


saim
(09.05.13)
100 lira falan


all girls dream
(09.05.13)
(4)

Galaxy S3 Mini bellek

selam duyurucular. cihazı bilenlere minik bir soru: elimdeki telefonda dahili bellek 4 gb görünüyor. oysa 8 gb olmalıydı. bunun nedeni nedir, bir sorun mu var yoksa?
selam duyurucular. cihazı bilenlere minik bir soru: elimdeki telefonda dahili bellek 4 gb görünüyor. oysa 8 gb olmalıydı. bunun nedeni nedir, bir sorun mu var yoksa?
saim
(09.02.13)
bahsettiğin şey kullanılabilir alan olabilir mi? ki eğer o ise geri kalanı işletim sistemi ve programlar.


armatür
(09.02.13)
şu an ayarlardan baktım kullanılabilir alan 3.7 toplam alan 4.54 gb görünüyor


saim
(09.02.13)
bi yanlışlık var o işte. eğer micro sd kart takılı değilse toplam alanı 7 küsür gb. olarak göstermesi gerekiyor. bi format atıp yazılım yükle. nette bulabilirsin nasıl olacağını. gene olmazsa ver garantiye.


armatür
(09.02.13)
Yanlışlık yok, telefon rootlanmadıysa kalan miktar 4.4 gb civarında oluyor.

Kaynak olarak google ı kullanabilirsin, kolaylık olması açısından:
forum.donanimhaber.com


bavyera86
(09.02.13)
(1)

çok minik iki cümle çevirisi yardım!!

"kan dolaşımını hızlandırır.""uykuyu açar."bunların ingilizcesi nedir dostlar?
"kan dolaşımını hızlandırır."
"uykuyu açar."

bunların ingilizcesi nedir dostlar?
saim
(17.11.12)
"it accelerates blood circulation."

"it drives sleep away."


perferil
(17.11.12)
(2)

ankara büyük tiyatro'da

neden oyun yok arkadaşlar? diğer sahnelerdeki oyunlara bilet satmaya başlamışlar, ama büyük tiyatro görünmüyor. (mybiletten baktım.)
neden oyun yok arkadaşlar? diğer sahnelerdeki oyunlara bilet satmaya başlamışlar, ama büyük tiyatro görünmüyor. (mybiletten baktım.)
saim
(19.09.12)
bir nedeni olduğunu sanmıyorum. sahneleyecek oyun yoktur ya da opera'ya tahsis edilmiştir. baktım şimdi 6 ekim ve 11 ekim'de devlet opera ve balesi temsilleri var. arada tiyatroda oynayacak oyun yok demek ki.

irfan şahinbaş'ta da oyun yok gördüğüm kadarıyla.


kibritsuyu
(19.09.12)
kapanmış diye ödüm patladı.


saim
(19.09.12)
(5)

tütüncülere bir soru

selam tütünsever dostlar. gittim ankara yüksel'den kendime muş tütünü, sarma makinesi vs. aldım. sevdim de, zaten az içen biriyim, keyif içicisi. şimdi birisi bana akıl verdi, dedi ki tütünü şarapla yıka kurut tekrar yıka kurut diye. olur mu öyle mundar etmeyelim? bir de tütünü komple kurutmamak içi
selam tütünsever dostlar. gittim ankara yüksel'den kendime muş tütünü, sarma makinesi vs. aldım. sevdim de, zaten az içen biriyim, keyif içicisi. şimdi birisi bana akıl verdi, dedi ki tütünü şarapla yıka kurut tekrar yıka kurut diye. olur mu öyle mundar etmeyelim? bir de tütünü komple kurutmamak için ne yapmalı ki hafif nemli kalsın? ve aklınıza gelen her tür öneriye de açığım. ama bu şarap işini merak ettim doğrusu.
saim
(27.08.12)
şarap marap yapma. millet poşetinin içine elma armut kabuğu atıyorlardı. ne kadar işe yarar bilemem.


empty blank
(27.08.12)
açık tütün alma heleki yükselden falan.old holborn drum virginia falan al.tütünü kurutmak istemiosan sağlam saklıcan güneş görmicek poşet kapalı olcak içine elma kabuğu falan atcan.


macallan
(27.08.12)
peki bu muştur, bitlistir, adıyamandır, nerden alınır bu tütünler?


saim
(27.08.12)
Hayattaki prensibim bir şey işini görüyorsa yeni bir şeye ihtiyacın yoktur.
Misal bu durumda bu tütünü sevmişsin yeniliğe ihtiyacın yok o zaman ne diye risk alıp evdeki bulgurdan olasın.


ulusdan alcan tütünü.


macallan
(27.08.12)
(1)

gençler bana bi tavsiye: gökyüzü ve yıldızlar

ankara'da gökyüzüne bakıp yıldızları seyretmeli neresi var? bir yardın edin akıl verin. hatta şarap vs. de içilebilir olsa? hususi araç olmadığı için mümkünse ulaşımı kolay yerler olsun. öptüm.
ankara'da gökyüzüne bakıp yıldızları seyretmeli neresi var? bir yardın edin akıl verin. hatta şarap vs. de içilebilir olsa? hususi araç olmadığı için mümkünse ulaşımı kolay yerler olsun. öptüm.
saim
(18.07.12)
odtü devrim stadı :))


(2)

Illustrator benzeri online program?

Adobe Illustrator benzeri, kurulumla/indirmekle uğraşmadan çalıştırabileceğim bir program biliyor musunuz? Online ya da portable falan olabilir. Çok basitçe bir çizim ve yanına birkaç harf koyarak logomsu bir hava yakalamak istiyorum o kadar.
Adobe Illustrator benzeri, kurulumla/indirmekle uğraşmadan çalıştırabileceğim bir program biliyor musunuz? Online ya da portable falan olabilir. Çok basitçe bir çizim ve yanına birkaç harf koyarak logomsu bir hava yakalamak istiyorum o kadar.
saim
(04.05.12)
Inkscape var portable versiyonuda var sanırım


Design
(04.05.12)
Aviary Vector Editor (Online)
advanced.aviary.com

Vector Editor ile olmaz ise "Aviary Tools" menüsünden diğer araçlara göz atabilirsin.


(2)

Bass hoparlöründen gelen ses?

Çok saçma bir soru ile daha karşınızdayım. bu 2+1 veya 5+1 ses sistemlerinin koca bass hoparlörlerinden sadece "woob woob" tarzı bass sesleri mi çıkar, yoksa müzik/konuşma vs. sesleri de çıkar mı? Çok pis ikilemde kaldım, çıldıracam :/
Çok saçma bir soru ile daha karşınızdayım. bu 2+1 veya 5+1 ses sistemlerinin koca bass hoparlörlerinden sadece "woob woob" tarzı bass sesleri mi çıkar, yoksa müzik/konuşma vs. sesleri de çıkar mı? Çok pis ikilemde kaldım, çıldıracam :/
saim
(27.04.12)
sistemin kalitesine göre değişiyor. yalnızca belli bir frekansın altındaki tonları vermesi lazım normalde, ama dandik olanlar her boku veriyor wooferdan.


yuto
(27.04.12)
bigboy'un soyledigi gibi, frekans araligi bellidir subwoofer'in. ama konusma sinyalinde bile bu araliktan harmonikler oldugu icin evet, konusma sesleri de cikar. tabi cok daha zayif bi sekilde duyulacagini soylememe gerek yok sanirim.


tom riddle
(27.04.12)
(1)

Çeviri - şarkı sözü (basit)

sevgili duyuru ahalisi selam. hayrına, yaşar kurt'un alışamadım şarkısının şu sözlerini ingilizceye çevirebilecek varsa saygı ve sevgilerimi sunarım. çok birebir mükemmel olması da gerekmez. türkçe bilmeyen biri şarkıyı çok sevdi sözlerini çok merak etti bu rica aslında onun adına.**Uzun uzun anlata
sevgili duyuru ahalisi selam. hayrına, yaşar kurt'un alışamadım şarkısının şu sözlerini ingilizceye çevirebilecek varsa saygı ve sevgilerimi sunarım. çok birebir mükemmel olması da gerekmez. türkçe bilmeyen biri şarkıyı çok sevdi sözlerini çok merak etti bu rica aslında onun adına.

**

Uzun uzun anlatamam herseyi
Böyle olsun istemedim bende
Sakın kal deme bana
Gidiyorum alışamadım bu kente
Sakın kal deme bana
Gidiyorum alışamadım bu kente
Suskun deniz boyu martılar
Eve yalnız dönüyorum bende
Sakın kal deme bana
Gidiyorum alışamadım bu kente
saim
(16.02.12)
I cannot tell everything in detail
I did not want either, things happened this way
Don't ask me to stay ever
I am leaving, I was not able to get used to this city
Seagulls are silent all the way down the coast
And I am heading home alone
Don't ask me to stay ever
I am leaving, I was not able to get used to this city


compadrito
(16.02.12)
(1)

Chrome içinde milyonlarca dosya!

Selam ahali. Bilgisayarım çok pis yavaşlayınca nedir noluyo diye bir bakayım dedim. C'nin içinde bir yerde Google Chrome içinde bir db index gibi bir klasör var ve içinde milyonlarca dosya var! O kadar çok ki silemiyorum bile! 1- Nasıl kurtulacağım bunlardan? 2- Bilgisayarın yavaşlaması bundandır de
Selam ahali. Bilgisayarım çok pis yavaşlayınca nedir noluyo diye bir bakayım dedim. C'nin içinde bir yerde Google Chrome içinde bir db index gibi bir klasör var ve içinde milyonlarca dosya var! O kadar çok ki silemiyorum bile! 1- Nasıl kurtulacağım bunlardan? 2- Bilgisayarın yavaşlaması bundandır değil mi?
saim
(07.02.12)
ccleaner


bryan fury
(07.02.12)
(9)

Aşk doktorları bi akıl verin!

Erkek kızı uzun süredir seviyo ve ilgisini belli ediyor. Kızla iki üç aydır dışarı çıkıyor sinemaya gidiyor kısaca güzel vakit geçiriyorlar. Aralarda küçük flörtöz hareketler de oluyor. Süper. Derken kız hafif ilgisini kaybeder gibi oluyor. Erkek panikliyor, anlam veremiyor, gidiyor diyor ki ben sen
Erkek kızı uzun süredir seviyo ve ilgisini belli ediyor. Kızla iki üç aydır dışarı çıkıyor sinemaya gidiyor kısaca güzel vakit geçiriyorlar. Aralarda küçük flörtöz hareketler de oluyor. Süper. Derken kız hafif ilgisini kaybeder gibi oluyor. Erkek panikliyor, anlam veremiyor, gidiyor diyor ki ben seni seviyorum. Kız biliyorum diyor, ama kafam karışık zor bir dönemdeyim sana umut vermek istemiyorum, falan fişmekan kısaca tüm klişe lafları sıralıyor. Erkek diyor ki cevabın neyse hemen söyle olumlu ya da olumsuz. Kız kem küm derken sonra konuşalım diyor. Tamam diyip ayrılıyorlar. Kız bir daha aramıyor. 1 hafta geçti. Yine mi olmadı panpalar, yine mi boşa sevdi bu genç yürek :S
saim
(06.02.12)
evet yine olmadı. çünkü kız bi başkasına aşık oldu, hemde seninle takılırken.


blackmail
(06.02.12)
dönerse senindir dönmezse:
-kesin bir türlü ayrılamadığı biri var.
-kararsız - aklında biri daha var.
-dengesiz, durduk yere yapıyor, hayatında kimse yok.
-seni o kadar da ciddiye almamış. iş ciddiye binince kaçmış.


9kuyruklukedi
(06.02.12)
salla panpa... yol yakınken


foradream
(06.02.12)
onunla ilgilenilmesi hoşuna gitti ama iş ciddiye binince kaçıverdi. biz erkeklerin tipik hareketidir aslında, enteresan.


3dillustrator
(06.02.12)
kız seninle takılırken arada birini bağlamış.


atmosphere
(06.02.12)
tipik bir garantili ilgi sonrası sıkılıp piç erkek tercih etme vakası.
biraz ilgilenip sonra bir süre aramasaydın muhtemelen ilgini elinde tutmak için şu anda peşinde koşuyordu.


kayranin kedisi
(06.02.12)
blackmail ve atmosphere +1

2x2=4 gibi birşey. olur öyle arada, takılma.


kendal
(06.02.12)
sen ceptesin naslolsa, bi oburkuleri yoklayacak, birini dusuremezse geri gelecek. icine sinerse takilirsin. aci ama gercek.


jupiterianvibe
(07.02.12)
2-3 ay dışarı çıkıp sinemalara gidip ilgini belli edip hala elini tutmamış ağzını öpmemişsen kız başkasına kaçar tabi. biraz kontrolü eline alan, tuttuğunu koparan, hayatta istediğini gidip alan biri olman lazımdı. baktı ki 3 aydır kız seninle geziyo ediyo ama bi elini tutamadın, bi cesaret edip "hayatımda olmanı istiyorum" diyemedin, e kız da "bu çocuk beni fazla istemiyo herhalde" diye düşündü haliyle, sonra aklına başkaları girdi.


r_u_h
(07.02.12)
(1)

Bergen - Sev yeter arıyorum!!

Bergen'in yorumuyla Sev Yeter şarkısını arıyorum ama youtube komple esra özmen versiyonuyla dolu. nerden bulacam abiler?
Bergen'in yorumuyla Sev Yeter şarkısını arıyorum ama youtube komple esra özmen versiyonuyla dolu. nerden bulacam abiler?
saim
(01.02.12)
bergen değil kamuran akkor söyledi. vaktinde ağır bergenciydim. nette olan tüm albümlerini hatmettim. öyle birşey görmedim, duymadım.


edit :

www.diskotek.arkaplan.com.tr

haklıymışım.


kocayusuf
(01.02.12)
(2)

Bir Kemal Sunal filmi

Kemal Sunal'ın bir filmi vardı, canı sıkıldıkça kötü adamlara "Soyun ulan!" diyordu. Neydi o film ya??
Kemal Sunal'ın bir filmi vardı, canı sıkıldıkça kötü adamlara "Soyun ulan!" diyordu. Neydi o film ya??
saim
(08.01.12)
gerzek şaban. kemal sunal bir mafya şefi ve bir figüran olmak üzere iki farklı karakteri canlandırıyor. (bölgeme tecavüz ettin seyfi)


passenger
(08.01.12)
(1)

Kart okuyucu (fotoğraf mak. ve cep tel. için) -- [biraz acil]

Cep telefonundaki micro SD kartı ve fotoğraf makinemdeki normal SDHC kartı okuyabilecek bir kart okuyucu arıyorum. Ama windows 7'de çalışsın. Hepsiburada.com'da baktım, nedense çoğu win7 desteklemiyor görünüyor. Siz ne tavsiye edersiniz?
Cep telefonundaki micro SD kartı ve fotoğraf makinemdeki normal SDHC kartı okuyabilecek bir kart okuyucu arıyorum. Ama windows 7'de çalışsın. Hepsiburada.com'da baktım, nedense çoğu win7 desteklemiyor görünüyor. Siz ne tavsiye edersiniz?
saim
(10.07.11)
az önce darty den it works aldım 9.90' a şimdi kutusunu açıyorum, deneyip haber veririm.

edit: denedim windows 7' de çalışıyor, fotoğraf için aldım ancak iyi tarafı telefon için üstünde micro kart yuvaları var, kullanışlı bir alet.


miown
(10.07.11)
(5)

Açık tenliler için parfüm tavsiye

selamlar,beyaz tenli sarışın erkek için, yaz günlerine uygun, fresh parfüm tavsiyesi alabilir miyim?ek olarak, burberry the beat men ve davidoff cool water nasıl kokulardır?sevgiler..
selamlar,

beyaz tenli sarışın erkek için, yaz günlerine uygun, fresh parfüm tavsiyesi alabilir miyim?

ek olarak, burberry the beat men ve davidoff cool water nasıl kokulardır?

sevgiler..
saim
(08.07.11)
Onları bilmiyorumda Davıdoff Echo super kokudur tam fresh..

Ek olarak Hugo Boss'un Hugo su var yeşil kutuda onuda tavsiye edebilirim..


Arrigo Godfredo
(08.07.11)
Burberry klasik çok bebeksi hatta kadınsı bir kokuya sahip ama sarışın erkeğe yakışacağını düşünüyorum.


9kuyruklukedi
(08.07.11)
Bulvgari Aqua.


exla
(08.07.11)
davidoff cool water ferah, aquatic bir kokudur. güzel kokar ama çok iltifat almasına beklemeyin zira bazen raş losyonunu andırıyor. the beat fresh değil pek. bvgari aqua ise çok yayagın. aslında cool water da öyle. az bilinen bir şey arıyorsanız dsquared2 nun he ocean wet wood deneyin.


you are my lethe
(08.07.11)
hafız ben davidoff cool water kullanıyorum koku çok güzel ama kalıcı değil sürekli yanında taşıyıp sağda solda pıst pıst sıkman gerekir ki bence saçma..ben burberry london kullanmayı düşünüyorum davidoff bitince bir arkadaşımdan alıp denemiştin başarılı bir çalışma gibi geldi bana.


(4)

tazminat ödemek istemeyen işveren baskısı (hukuki gibi)

merhaba sözlük ahalisi. ne yapacağımı bilemediğim bir konu var. bir tanıdığım birkaç senedir bir iş yerinde çalışmakta. sigortası düzenli yatmakta ancak aylık 500 tl maaş aldığı halde asgari ücret alıyormuş gibi gösteriliyor. üstüne gittikçe artan şiddette, son zamanlarda da had safhada işveren bask
merhaba sözlük ahalisi. ne yapacağımı bilemediğim bir konu var. bir tanıdığım birkaç senedir bir iş yerinde çalışmakta. sigortası düzenli yatmakta ancak aylık 500 tl maaş aldığı halde asgari ücret alıyormuş gibi gösteriliyor. üstüne gittikçe artan şiddette, son zamanlarda da had safhada işveren baskısı yaşıyor. patronun derdi belli, yaklaşık 3500 lira tutan tazminatı ödememek için yıldırma politikası uyguluyor ve kadının pes edip çıkmasını bekliyor.

bu noktada, işçinin bu durumdan mağdur olmadan hakkını alabileceği ve işi bırakabileceği bir yol yok mudur?
saim
(05.05.11)
panpa kadin ustu kapali olarak sirketi sikayet etsin. benim calistigim eski is yerine boyle bir sikayetten dolayi ansizin 2 mufettis gelip tek tek calisanlari sorguya cekmislerdi. paraniz tam yatiyor mu, ne kadar aliyorsunuz, vs seklinde.


perkele
(05.05.11)
Üstü kapalıya gerek yok hacı. Direkt calışma bakanlığına şikayet, pederden biliyorum! Adamcagizin suçsuz yere canı çok yandı. Keyfe keder iscilerineaz para ödemedi,


fempusay
(05.05.11)
SGK sosyal güvenlik kurumlarina gidecek az aldigini belirtecek calistigi saatleri isi felan herseyi anlatacak onlar ilgilenirler


www.sgk.gov.tr


yada gidecek hasta oldugunu soyleyecek rapor alacak once 1 hafta sonra 2 hafta derken 3 hafta ise gitmeyince ne olacak isveren cikis verecek sebeb olarak ise gelmedi cikartirim diyemez rapor var

3 hafta ise gitmez ise zaten isverende 3 hafta ise gelmeyen kisiyi bekleyemez yerine birisini almak zorunda kalir is cikisi verir ona,

bence en güzeli tabiki sikayet


sivrisinek
(05.05.11)
son zamanlarda mobbing davaları epey iş görür oldu, epey içtihat oluştu alanda. bence bir avukata mobbing davası hakkında danışmasında yarar var.

ki, bordro almıyorsa işverenin bordroyu imzalatmak gibi bir sorumluluğu falan da var. birkaç yönden sakat durumda işveren, ama çok noktada tıkamıştır açıkları.

ayrıca:
www.mobbingturkiye.com


buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler compumaster, dambil, deckard, fader, groove salad, hollowlife, kahvegibi, kibritsuyu, kobuzchu kiz, robin
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.