Giriş
(5)

instagram sayfaları

içerik paylaşımı yapan sayfalar için konuşuyorum. şimdi aynı içerik türüne sahip zibilyon tane instagram hesabı var. bir video/görsel bu tarz sayfaların neredeyse hepsinde farklı zamanlarda paylaşılıyor. telif vs konularında bir sıkıntı yok sanırım instagramda? herkes birbirinden gördüğü içeriği dow
içerik paylaşımı yapan sayfalar için konuşuyorum. şimdi aynı içerik türüne sahip zibilyon tane instagram hesabı var. bir video/görsel bu tarz sayfaların neredeyse hepsinde farklı zamanlarda paylaşılıyor. telif vs konularında bir sıkıntı yok sanırım instagramda? herkes birbirinden gördüğü içeriği download edip sayfasında paylaşabiliyor mu?
zilean
(11.02.19)
ig zaten çöplük bu konularda. şikayet olmadığı sürece dandik bir içeriği kaldırmakla kimse uğraşmaz.


scudman1
(11.02.19)
oranın kafası çok acayip.
bir tane hesap gördüm, adam bütün karikatüristlerin çeşitli karikatürlerini paylaşmış. bir de "benim sayfamdan karikatür çalıp kendi sayfalarına koyanlar var. emeğe saygı kardeşim" filan demişti :)
bir kaç tane çizerle konuşma şansım oldu konuyu, "o işin sonu yok, saldık artık" dedi.


teritori
(11.02.19)
Hepsinin sahibi aynı :) hala yeni sayfalar açıp reklamını diğer kend sayfalarında paylaşıyor.


Tears of Devil
(11.02.19)
Botla yapiyorlar o isi zaten.
Cete gibiler 3-5 kisi kendi aralarinda donduruyor.


acemi
(11.02.19)
çok detay vermicem yalnız yukarıdaki biri hepsinin sahibi aynı demiş
öyle değil o iş, yanlış bilgiyi düzeltmek için yazdım


tamamhosdiyonda
(11.02.19)
(5)

altcoinler neden düştü?

bugün bir çok altcoin bitcoin ile birlikte çok fena düştü.bitcoin düştü tamam, bir çok sebebi olabilir, balinalar keriz silkeledi, kar realize ettiler vs vs bunu anlayabiliyorum. zaten bu olası bir şey, çok tuhaf karşılamıyorum. fakat altcoinler neden düşüyor? yabancı forumlarda da "altcoinlerin düş
bugün bir çok altcoin bitcoin ile birlikte çok fena düştü.
bitcoin düştü tamam, bir çok sebebi olabilir, balinalar keriz silkeledi, kar realize ettiler vs vs bunu anlayabiliyorum. zaten bu olası bir şey, çok tuhaf karşılamıyorum.
fakat altcoinler neden düşüyor? yabancı forumlarda da "altcoinlerin düşüş sebebi ne" diye soranlara "bitcoin düştü çünkü" diye yanıt geliyor hep ama bunun altında yatan sebep ne kimse bir şey dememiş.
nedir sebebi?
zilean
(22.12.17)
herkes olası bir yükselişi kollayarak ufak ufak çıkış yapıyor.


binder dandet
(22.12.17)
Pek cok btc dususunde altcoinler de dusuyor ve insanlar ya dipten daha cok toplamak ya da zarari azaltmak icin cikmayi tercih ediyor cunku. Alti satip btc yi de tether veya fiata donusturup dusus bittikten sonra hem dipten daha fazla btc almak hem de daha da dipten daha da fazla alt almak amaciyla boyle dususler olabiliyor. Btc yuzde 10 dustugunde siklikla altlarin dusus yuzdesi daha da fazla oluyor.


gibicibicis
(22.12.17)
bitcoin düştüğünde, altcoinlerin bitcoin karşılığı artıyor. örneğin; 8000 satoshi olan altcoin, bitcoinin düşüşüyle birlikte 11000 satoshi oluyor. millet de "bu fırsat bi daha gelmez" diyerek satışa başlıyor. satış artınca altcoin paniği artıyor ve düşüyor.


tchuck
(22.12.17)
Cripto currency'lerden pek anladığım söylenemez. Ancak klasik marketlerden farklı değil mi onların işlem gördüğü alan? Yani herhangi bir cripto currency'den çıkmak demek currency'i başkasına satmak demek değil mi? Sonuçta sınırlı sayıda currency yok mu? Zaten bu currency'i klasik kapitalist marketlere karşı savunanlar, spekülasyonun imkansızlığı üstünden savunmuyorlar mı?

Yani sorum, basit market analizlerinden biri olan alıp satma, ya da çıkma burası için geçerli olabiliyor mu?

Soruya kaynak yapmamak için bir cevap da ben vereyim. Dediğim gibi bu alandan anlamıyorum, ancak krizler tarihi mania (tulipmania, amerikan demiryolu hisseleri, secure edilmiş mortgage kredileri vb.), ani yükseliş, panik ve çöküş örnekleriyle dolu. Bu olur mu olmaz mı bilemiyorum, ama politik ekonomi çalışıp (yine de kripto currencylere hiç eğilmemiş biri olarak) bu tip okuma eğilimindeyim, ki yanlış olma ihtimali de var.


protector
(22.12.17)
alt coinler btc'den direk bağımsız değiller, bazılarının usd satışı bile yok, btc ile var, bununla birlikte btc tren'nin lokomotifi, o nereye giderse diğerleri peşinden gelecek, kimi son vagondur en son gelir, kimi ilk vagondur ilk gelir istasyonlarda vagonların sırası değişir falan. ama btc uzun bir süre daha lokomotif olarak kalacak.


selam
(22.12.17)
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler compumaster, dambil, deckard, fader, groove salad, hollowlife, kahvegibi, kibritsuyu, kobuzchu kiz, robin
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.